Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa töissä, kun lapsi ei nuku?

Vierailija
12.04.2025 |

Palasin töihin vanhempainvapaan jälkeen. Puoliso on lasten kanssa kotona. Lapset ovat koko ajan kipeitä ja haluavat huomiotani myös öisin, kun olen päivät poissa. En saa nukuttua yhtään eikä työnteosta tule mitään. Olen jo ollut saikulla paljin ja pomo ehdottelee lyhennettyä työaikaa, mihin meillä ei ole varaa. Pitääkö vain irtisanoutua?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et tietenkään irtisanoudu. Jos puoliso on lasten kanssa kotona niin yksinkertaisesti hänelle yöt hoidettavaksi pääosin. Hänkin tarvitsee toki säännöllisesti myös hyvät yöunet, mutta lähtökohtaisesti sinulla on töissä enemmän jaksettavaa.

Puolisokin on ihan väsynyt eivätkä lapset rauhoiti yöllä hänen kanssaan. Eikä hänellä ole tissejä. Olen yrittänyt lopettaa yöimetystä, mutta sillä wdes jotenkin lapsu lopettaa huutamisen. Huutaa siis ihan pää punaisena  

Se huutaa pari yötä kun et anna. Sitten helpottaa. Trust me. Been there. Naapurit hakkas seiniä kun huudettiin tissin perään mutta se kannatti.

Ja kunnes lapsi 2 vuotta, se on sitä väsymystä. Samassa veneessä olen. Höystettynä omien vanhempien huoltamisella samalla. Pikkasen jo masentaa mutta ei oo tukiverkkoja min

Meillä huusi puoli vuotta maidon lopetuksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme