Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muita äitejä, jotka oikeasti pitävät huolta tosi hyvin itsestään?

Vierailija
15.03.2007 |

eli pitää edelleen huolta itsestään ihan yhtälailla kun ennen lapsia?

minä pidän, se ei ole pois lapsiltani, päinvastoin :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon lapsettomia " läsähtäneitä" naisia, jotka eivät jaksa meikata, lihovat ja pukeutuvat vähän miten sattuu. Toisaalta tunnen paljon itsestään huolehtivia, timmejä kaunotar-äitejä. Ja edelleen tunnen niitä läsähtäneitä äitejä ja huoliteltuja ei-äitejä.

Itse kuulun äiteihin, ja pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta. Minulla tämä asia ei ole koskaan liittynyt millään tavalla siihen, olenko äiti vai en. Miksi sen siihen pitäisi liittyä?

Enemmän olen törmännyt sellaiseen, että ihmiset ovat vakinaisen parisuhteen saatuaan alkaneet " lepsuilla" ulkonäkönsä suhteen, tyyliin " nyt ei enää TARVITSE koreilla. Sekin on mielestäni omituista.

Vierailija
2/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lasten syntymän jälkeen palasin pikapikaa vanhoihin mittoihin ja ihanaa taas kulkea tyköistuvissa slipovereissa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin jopa jumpassa silloinkin kun esikoinen valvotti ihan sikana. Vaikka väsymys oli karsea niin teki silti hyvää. Meikkaan ja käyn kampaajalla jne. Toki pakko myöntää ettei ihan vauva-aikana ollut aikaa rasvailla yms. niinkuin ennen mut missään vaiheessa en oo luovuttanu.

Vierailija
4/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

dokaaminen vähentynyt olemattomiin, harrastan liikuntaa 5-6 kertaa viikossa jaksaakseni paremmin. Syödään terveellistä ruokaa. Käytän edelleen nuorekkaita ja muodikkaita vaatteita.

Voisin tsempata enemmän meikkaamiseen ja hiusten laittoon. Äippälomalla tuntuu niin turhalle arkea pyörittäessä.

Vierailija
5/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on aikaa sittenkin, kun on enemmän lapsia!

Vierailija
6/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään himo urheilija mä en ole koskaan ollut, ja siinä olenkin vähän laiska. Mutta koiran kanssa teen välillä pitkiä lenkkejä, ja kotona jumppailen/venyttelen.

Ihan samalla tavalla kuin ennen lapsia.

Vierailija
7/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa 4-6 kertaa viikossa ja käyn kampaajalla ja hierojalla säännöllisesti. Mies reenaa maratonille. Yritämme syödä terveellisesti ja nukkua riittävästi. Hankin paljon uusia vaatteita ja meikkaan kevyesti (jo työni takia) päivittäin.

Toisaalta, punkku maistuu ja ruokailun kanssa on joskus vähän kiire... Käyn siis töissä ja lapsia on kaksi, 1,5- ja 4,5-vuotiaat.

Vierailija
8/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli pitää edelleen huolta itsestään ihan yhtälailla kun ennen lapsia?

minä pidän, se ei ole pois lapsiltani, päinvastoin :)

Vierailija
9/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paremmin kuin ennen lapsia. Menen illalla ajoissa nukkumaan (viimeistään klo 23), ulkoilen päivittäin 3-4 tuntia, harrastan liikuntaa päivittäin ainakin puoli tuntia, yleensä tunnin. Syön terveellisesti eli luomuruokaa ja itsetehtynä, ei mitään light-tuotteita ja margariineja yms. Baareissa en käy, enkä muutenkaan käytä alkoholia kuin joskus viiniä ruuan kanssa, en ole ikinä käyttänyt.

Meikkiä en käytä, koska se pilaa ihon ja näyttää rumalta. Hiusten- ja ihonhoitoaineet ostan luontaistuotekaupasta tai teen itse.

Vierailija
10/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan näytä yhtään sen kauniimmalta.

Vierailija
11/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina trendikäs, tukka hyvin ja ainakin jonkin verran meikattu - kotonakin. En voisi olla kuten jotkut naiset joilla ei ole mitään väliä sillä mitä on päällä tai onko tukkaa kammattu tällä viikolla.

Kivaa on myös se että lasten kaverit kehuvat minua " olet aina niin " siisti" äiti"

Vierailija
12/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4 lasta.

Käyn säännöllisesti kampaajalla värjäyttämässä (monisävyiseksi) ja leikkauttamassa.

Jokainen aamu alkaa suihkulla, meikillä, hiusten laittamisella. Vaikka mulla on 4 pientä (alle kouluikäistä, nuorin vauva) niin joka ikinen aamu ehdin itseni laittamaan. Ihmettelen niitä jotka valittavat ettei ole aikaa.. pötypuhetta!

Eihän siihen kauaa mene,

Suihku 10 min

pukeutuminen 5 min

meikki 5 min

tukka 10 min (föönaus, ja kampaus. tosin mulla pitkätukka joten kuivaus käy nopeaan ja etutukka täytyy vaan muotoilla ja kiinnittää sivusuuntaan)

Eli itsensä saa puolessa tunnissa hyvän näköiseksi, eikä sitä puolta tuntia tarvii putkeen käyttää. Minäkin käyn suihkussa ja pukeudun, välissä useinmiten imetys ja sitten meikkaus ja ehkä taas tauko ja vasta sitten tukan laitto. Joka aamu oon klo 9 viimeistään täydessä kunnossa. Herätään puol kasin aikoihin.

Vaatteita ostan kerran kuukaudessa. En suostu käyttämään nuhjuisia vanhoja vaatteita!

Kerran kuukaudessa käytän yhden lauantain vaatekaupoilla (n. 5 tuntia kiertelen kaupungilla) ja mies vahtii lapsia. Tämä on omaa aikaani, jolloin shoppailen vain itselleni, en siis katsele edes lastenosastoa päin. Ystäväni kanssa siis kiertelemme kauppoja ja käymme vaikka välissä syömässä jossain.

Vierailija
13/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun inhoan syvästi kaikkea sellaista, kampaajia, shoppailua, itseni nyppimistä ja tukan vääntämistä.

Nuorena näytti hyvältä ilmankin noita, nyt ei näytä. En silti voi sietää koko hommia.

Vierailija
14/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lasketa normaalia henkilökohtaista hygieniaa? Tarkoittaako se että pitää itsensä levänneenä ja stressittömänä?

Vierailija
15/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais, en viitsis. Mieluummin mennään koko perheellä retkelle tai tehdään jotain muuta kivaa. Samoin mieluummin käytän tuon puolituntisen aamulla vaikka lasten kanssa pelaamiseen tai lukemiseen.

Mut hei, en tarkoita ettei muut sais näin tehdä, ihan vapaasti, kukin tyylillään. Mulle riittää suihku ja puhtaat vaatteet ja kammatut hiukset. Ja vaatteita ostan silloin kun niistä on puute, eli muutaman kerran vuodessa. Toiset saa mun puolesta meikata ja shoppailla niin paljon kuin haluaa, ei se mun elämään mitenkään vaikuta. Muakaan ei kiinnosta mitä mieltä muut on mun ulkonäöstä ja mieskään ei tykkää jos meikkaan. Tosin ihan itse päätän haluanko meikata vai en ja en halua.

Vierailija
16/16 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luet tai pelaat sen 30 min lastesi kanssa????

minä teen sen mielummin sitten kun tulemme ulkoota ja olemma syöneet. enne pienemmän päikkäreitä tai päikkäreiden aikana, niin että aika jää kokonaan isommalle :)