Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turhia noi hammasväliharjat/-tikut!

Vierailija
12.04.2025 |

Eivät puhdista ainakaan mun hammasvälejä kunnolla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa vedellä pillunkarvoilla.

Vierailija
2/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puhdistaa. Hammaslääkärikin huomasi, että mulla ei juurikaan tule hammaskiveä enää, kun aloin kunnolla ja säännöllisesti putsata hammasvälit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa puhdistaa. Hammaslääkärikin huomasi, että mulla ei juurikaan tule hammaskiveä enää, kun aloin kunnolla ja säännöllisesti putsata hammasvälit. 

Mullalla?

Vierailija
4/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii muovitikku sisään-ulos joka hammasväliin iltaisin ennen hammaspesua. Aikaa menee muutama sekunti. Jos jätän väliin pariksi illaksi, seuraavalla tikutuksella roiskuu veri eli on tullut ientulehdus.

Vierailija
5/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hammaskiveä poista. Hygienisti poistaa.

Sun henki haisee kuolemalta metrien päähän.

Kaikki me hygieeniset haistamme plakin ja ientulehduksen hajun. Se on sellainen henkeäsalpaava mätänemisen haju.

Vierailija
6/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin ne ovat ehdottomat. Jätin viimeisen välin putsaamata, kunnse oli hankalaa, niin heti reiänalku taas. 

Vierailija
7/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, peseminenkin aika turhaa. Pesen n. kerta viikkoon ja vielä on 6 hammasta jäljellä

Vierailija
8/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hammasväleihin ei mahdu kuin muutamaan noi minikokoisetkaan harjat, käytän siksi hammaslankaimia. 

Vierailija
9/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me hygieeniset haistamme plakin ja ientulehduksen hajun. Se on sellainen henkeäsalpaava mätänemisen haju.

Minkä ihmeen takia haisisi, kun mulla ei ole hammaskiveä ja lankaan hammasvälit vähintään kerran päivässä? 

Ap

Vierailija
10/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teet sitä liian harvoin. Plakki jämähtää äkkiä hammaskiveksi. Päivittäin lankaat kun ensin  poistatat jo kertyneet sedimentit.

Vierailija
11/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitikut on hyviä ja lankaimia joskus. Minulla ahtaat hampaidenvälit, en kyllä osaisi kuvitella mitään sopivaa hammasväliharjaa.

Vierailija
12/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hammasväleihin ei mahdu kuin muutamaan noi minikokoisetkaan harjat, käytän siksi hammaslankaimia. 

Kyllä mahtuu kun runttaa.

Vierailija
13/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia haisisi, kun mulla ei ole hammaskiveä ja lankaan hammasvälit vähintään kerran päivässä? 

Ap

Varmaan siksi, kun sanoit, ettei ne sulla toimi.

Vierailija
14/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän niitä lankaimia sellaisessa muovikoukussa, Temusta sai parin vuoden lankaimet 10 eurolla. Ssmslla hinnalla suomesta saa viikoksi... 

Tosin en tiedä kannattaisiko noita alkaa pesemään jotta saa lisäkäyttöä eikä vaan muoviroskaa.

Vierailija
15/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se toimii.

Vierailija
16/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haisee kuolemalta. Jokainen varmaan törmännyt siihen hajuun avatessaan auton oven kun siellä on hetken istunut joku, joka ei viitsi langsta.

Vierailija
17/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turhia. Yleensä käytän tikkua ennen harjausta, mutta olen kokeillut harjausksen jälkeen. Aina sieltä tulee jotain jollei tikkua ole käyttänyt.

Vierailija
18/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne mahtuu muualle paitsi etualahampaisiin ja viimeiseen ylätakahampaaseen. Niiden ongelma on se, että ne puhdistavat vain pienen alueen aivan ikenen vierestä, kun olisi tarvetta puhdistaa koko matkalta. Salaatinlehden palanen löytyi aamulla hammasvälistä, kun testasin taas noita tikkuja eilen illalla.

Ap

Vierailija
19/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmaan siksi, kun sanoit, ettei ne sulla toimi.

Missä kohtaa luki, etten puhdista hammasvälejä ollenkaan?

Ap

Vierailija
20/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haisee kuolemalta. Jokainen varmaan törmännyt siihen hajuun avatessaan auton oven kun siellä on hetken istunut joku, joka ei viitsi langsta.

Onko hammasväliharja lanka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän