Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turhia noi hammasväliharjat/-tikut!

Vierailija
12.04.2025 |

Eivät puhdista ainakaan mun hammasvälejä kunnolla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne hammaskiveä poista. Hygienisti poistaa.

Sun henki haisee kuolemalta metrien päähän.

Kaikki me hygieeniset haistamme plakin ja ientulehduksen hajun. Se on sellainen henkeäsalpaava mätänemisen haju.

Aika monelta leviää lähiympäristöön kalman haju kun he avaavat suunsa ja hengittävät ulospäin.

Vierailija
22/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi noita erilaisia välineitä on tullut niin ei ehkä niin paljon tartte haistella ihmisten kuolemalta haisevia hengityksiä. 

Ihmettelen kyllä, että miten te pelkän harjan käyttäjät pääsette mahdollisimman lähelle hampaan juurta tai saatte puhdistettua koko hampaan välin? Mulla on hampaan yläosat lähes kiinni toisissaan ja en saa siihen väliin kuin hammaslangan ja hampaan alaosa jatkuu suht pitkälle niin ettei sinne pääse kuin langalla. Ehkä on vähän vetäytyneet ikenet ja ikenet tekee pienen u:n hampaan etuosassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa touhua. Harja riittää.

Juuri tarkistettiin hampaat, reikiä nolla.

En puhdista hammasvälejä erikseen lankaamalla tai muutenkaan. Kahdesti vuorokaudessa harjaus riittää.

Vierailija
24/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ja sama jankkaa kuolemasta ja hengityksestä🤣

Vierailija
25/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun hammasväleihin ei mahdu kuin muutamaan noi minikokoisetkaan harjat, käytän siksi hammaslankaimia. 

Mulla ne mahtuu muualle paitsi etualahampaisiin ja viimeiseen ylätakahampaaseen. Niiden ongelma on se, että ne puhdistavat vain pienen alueen aivan ikenen vierestä, kun olisi tarvetta puhdistaa koko matkalta. Salaatinlehden palanen löytyi aamulla hammasvälistä, kun testasin taas noita tikkuja eilen illalla.

Ap

Samaa mieltä, puhdistaa pitää myös ne pinnat jotka on toisiaan vasten ja joihin harja ei mene, vain lanka. 

Vierailija
26/26 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa muovijätettä ja rahanmenoa ne on. Porukka on vaan niin laiskaa, että eivät jaksa käyttää tavallista hammaslankaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan