Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kaksi riuskaa pitkäaikaistyötöntä kesäksi hommiin?

Vierailija
11.04.2025 |

Pitäisi talo maalata ja muuta pikkuhommaa.

Ruokapalkalla ja majoitus teltta lähimetsässä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei puhuttu lusikasta mitään...velliähän tulee monesta paikasta..." no tuossa sinulle sitä velliä ! Oleppa hyvä !

Vierailija
22/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maalannut jotain 45 taloa 20 vuodessa.  Jos haluaa talon arvon säilyvän niin kannattaa palkata kunnon maalari ja maksa siitä. Maalari skrapaa vanhan maalin pois. maalaa pohjamaalilla ja maalaa talon. Normi omakotitalon maalaa kuukaudessa ja se maksaa työn osalta 2500- 4000 euroa.

Älä puhu paskaa! Täälläpäin on pyörinyt opiskelijanuorukaisia myymässä talonmaalausta. Yksikerroksinen 100neliön omakotitalo oli 3000€ ja kahdessa päivässä maalasivat. Ei voi jälkeä moittia 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis risusavottaa. Tarjoan työttömille aamupuuron niin jaksavat metsässä. Raivaussahan, kypärän ja valjaat annan lainaan 👍

Voin tulla hakee raivaussahan, kypärän ja valjaat. 

Vierailija
24/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä saa loukata ja töitä kyllä löytyy ilman palkkaa. Tämän pitäisi olla perussuomalaisten sloukani.

Kyllä köyhäkin tykkää jos bensa maksaa euron!

Vierailija
25/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maalannut jotain 45 taloa 20 vuodessa.  Jos haluaa talon arvon säilyvän niin kannattaa palkata kunnon maalari ja maksa siitä. Maalari skrapaa vanhan maalin pois. maalaa pohjamaalilla ja maalaa talon. Normi omakotitalon maalaa kuukaudessa ja se maksaa työn osalta 2500- 4000 euroa.

Älä puhu paskaa! Täälläpäin on pyörinyt opiskelijanuorukaisia myymässä talonmaalausta. Yksikerroksinen 100neliön omakotitalo oli 3000€ ja kahdessa päivässä maalasivat. Ei voi jälkeä moittia 👍

Entäs kahden vuoden päästä?

Vierailija
26/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisivat olla niitä L-positiivisia.Antoivatko pitkänkin takuun..

Vierailija
27/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kun työttömiä ei työ kiinnosta? Mulla soppari kunnan kanssa ojanperkuusta. Raivaussahalla pajut pois ojista. Tarvis 4 riuskaa työtöntä niin voin kahdessa vuorossa teettää hommat. Multa saa transporterin vuokralle ja haetaan kunnan varastosta välineet klo 18. Siitä hommat jatkuu aamukuuteen jolloin välineet viedään takaisin. Maksan 5€/h käteen ja rouva tekee eväsleivät 👍

Vierailija
28/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä ovesi takana! Sun ovikellokaan ei toimi.

Vierailija
29/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi mennä kuukausi omakotitalon maalaamisessa? Seinä/päivä vaikka olisi kehitysvammainen maalari asialla. 

Vierailija
30/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua syytettäisiin ihmiskaupasta.

Vierailija
31/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on kun työttömiä ei työ kiinnosta? Mulla soppari kunnan kanssa ojanperkuusta. Raivaussahalla pajut pois ojista. Tarvis 4 riuskaa työtöntä niin voin kahdessa vuorossa teettää hommat. Multa saa transporterin vuokralle ja haetaan kunnan varastosta välineet klo 18. Siitä hommat jatkuu aamukuuteen jolloin välineet viedään takaisin. Maksan 5€/h käteen ja rouva tekee eväsleivät 👍

Haii siee hyvä veli no myö tullaa. Kerrohaa mitä vuos mallii se Transporter on ? T Rainer, Kyösti, Pepe ja Roni

Vierailija
32/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä saa loukata ja töitä kyllä löytyy ilman palkkaa. Tämän pitäisi olla perussuomalaisten sloukani.

Ja paljonko se bensa maksaa tällä hetkellä?

Vierailija
33/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60senttiä vähemmän kuin Sanna Marinin kaudella 👍

Vierailija
34/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi mennä kuukausi omakotitalon maalaamisessa? Seinä/päivä vaikka olisi kehitysvammainen maalari asialla. 

Pitää olla jo aika sairas jos kehitysvammaisen laittaa 6m korkeuteen talon maalaukseen.Montako taloa olet näin maalauttanut.Paikkakunta olis kans kiva tietää lisätoimenpiteitä varten.

Vierailija
35/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haii siee hyvä veli no myö tullaa. Kerrohaa mitä vuos mallii se Transporter on ? T Rainer, Kyösti, Pepe ja Roni

Portteri on -96 ja vuosi leimaa. Voitteko aloittaa maanantaina? Pääsiäinen tulossa niin annan kindermunan mieheen päivän päätteeksi 👍

Vierailija
36/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmarkkinatuen vähennysten jälkeen hommasta jää 2.5€/h palkkaa. Siinä alkaa olla vähän fyysisessä yötyössä kiinnostuksen kanssa ongelmia yhdellä jos toisella.

Vierailija
37/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväisin palkkaan opiskelijatyttöjä ikkunanpesuhommiin. 50€ annan käteen ja lasit on kirkkaat 👍 Mukava tarjota pikkuhommia rahaa tarvitseville.

Täällä ihan firmat kyselevät niitä pesuja ja laittoja. Miksi haluat halvalla eikä maksaa kunnon summan tytöille.

Vierailija
38/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla jo aika sairas jos kehitysvammaisen laittaa 6m korkeuteen talon maalaukseen.Montako taloa olet näin maalauttanut.Paikkakunta olis kans kiva tietää lisätoimenpiteitä varten.

Tikkailta on ennenkin maalattu...

Vierailija
39/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60senttiä vähemmän kuin Sanna Marinin kaudella 👍

Oli se sentään Sannan aikaan halvempaa.

Vierailija
40/50 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keväisin palkkaan opiskelijatyttöjä ikkunanpesuhommiin. 50€ annan käteen ja lasit on kirkkaat 👍 Mukava tarjota pikkuhommia rahaa tarvitseville.

Ja tietenkin katselet heitä ikkunanpesuhommissa.

No daa! Typyillä napapaidat ja urheilutrikoot. Tarjoan limonaadia välillä. Vaimo yllättyy kun ikkunat kristallinkirkkaat ja kehuu minua kun tulee töistä 👍