Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä piirteet suomalaisen miehen kasvoissa aiheuttavat sen "ettei suomesta löydy komeita miehiä"?

Vierailija
11.04.2025 |

Selittäkää nyt kun tuollaista täällä hoette.

Kommentit (635)

Vierailija
21/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän vaikka kuinka komeita. Itse tykkään eniten pohjoismaisesta ulkonäöstä, kun siihen on jotenkin tottunut. Nuorena tykkäsin erityisesti blondeista. 

Vierailija
22/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, etteikö Suomesta löytyisi komeitakin miehiä, mutta noin yleisesti ottaen värittömyys ja sellainen pyöreys/pehmeys, ei erottuvia, teräviä kasvonpiirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suomalaisissakin komeita vaaleita viikinkejä jäänsinisine silmineen.

Vierailija
24/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreys on maskuliinista.

Vierailija
25/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkialla on rumia ja hyvän näköisiä ihmisiä. Myös Suomessa. Ja siellä "ulkomailla". Jos kuvittelee muuta, ei mahda olla kovin paljoa kokemusta matkustelusta. 

Vierailija
26/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukat posket ja pyöreä naama ylipäätään, lyhyt pysty pottunenä ja Pekka-Eric-silmät.

Miten ne pelka-eric silmät eroaa merkittävästi esim henry carvill silmistä?

Miten mopsi eroaa huskysta?

Mopsit on hirmu symppiksiä kun ne oppii tuntemaan. Yllättävän jaloja otuksia.

Vierailija
27/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no suht pienet kasvot ja pyöreät.

euroopassa iso nenä ja iso leuka parantaa ,miehen ulkonäköä.veistosmainen esim.italia ja ranska.

suomalainen nainen on myös suht pyöreä kasvoiltaan, ei veistosmainen.kuten esim saksalainen nainen.

Mitä Keski- ja Etelä-Euroopan isot nenät on susta komeita? Ok. Pohjoismaissa on pienet nenät, koska oli kylmä. Kyllä ne on musta ulkonäöllisesti paremmat. 

Vierailija
28/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä on naiselliset kasvot, pottunenä ja heikko leuka, maantienväriset piirteet. Olen tummapiirteinen vaaleaihoinen nainen ja minulla on vahva leuka. Oli vaikea löytää miestä jolla on voimakkaammat piirteet kuin minulla. Mieheni onkin Keski-Euroopasta ja hänellä on ihanan veistokselliset piirteet: kapeat kasvot, vahvat poskipäät, terävä leukalinja, hoikka harteikas vartalo. Viimeinkin tunnen itseni naiselliseksi. 

Vierailija
29/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano, etteikö Suomesta löytyisi komeitakin miehiä, mutta noin yleisesti ottaen värittömyys ja sellainen pyöreys/pehmeys, ei erottuvia, teräviä kasvonpiirteitä.

Ollaan väritöntä kansaa, pigmenttiä puuttuu meiltä. Ei se musta vaikuta komeuteen. 

Vierailija
30/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Ihan yhtä komeita, kauniita tai rumia me ollaan sukupuolesta riippumatta kuin muuallakin. Ollaan vaan liian "tavallisia" eikä nähdä omaa arvoamme. 

Se on ihan normaalia, että äkkiseltään vieras näyttää hyvältä, mutta asuppa 10 vuotta muualla ja tule takaisin Suomeen,  niin mieli voi muuttua ja näkee kaiken objektiivisemmin.

Oman arvonsa tunteminen ja kaunis puhe kaunistaa myös ihmisen itsensä ja yllättäen muut ympärilläkin. Siitä helppo aloittaa vaikka ei minnekään muuttaisi.

Vierailija
31/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveät kasvonpiirteet olivat ennen maatyöläisten ja miehekkäiden miesten ominaisuus. Aateli sekä kierot kundit kuvattiin kapeiksi kasvoilta.

Taisi olla jopa, että jos päähahmolla on leveät kasvonpiirteet leffassa tai sarjassa, hän on suositumpi kuin kapeapiirteinen. Miehissä.

Vierailija
32/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama naisista niin olisi poistunu samointein

Vierailija
33/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat posket ja ei kaulaa, vaaleat olemattomat karvat, haaleat pienet silmät, viivahuulet, yleensä vielä epäsiisti tukka ja jos partaa vähän kasvaa niin sekin on rötyinen. Sellaisia 40v vauvan näköisiä. Tummat piirteet on miehekkäämmät, omaa ihannetta lähimpänä on suht vaaleaihoiset latinot. 

Vierailija
34/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arto Satonen, Juhana Vartiainen, Antti Lindtman. Riittääkö nämä esimerkeiksi?

Nää sentään hilluvat puku päällä useimmiten, toisin kuin tavikset, joilla se epäsiisti olemus korostuu entistä enemmän. Lisäksi risuparta ja ylikasvanut, laittamaton tukka tai ei tukkaa ollenkaan pahentavat tilannetta. Suomalainen mies tarvitsisi tyylikonsultin.

Hehe tuo olen minä, mutta hei mä en esitä mitään, enkä pelaa mitään pelejä. Kaikki on suoraa ja oikeata ilman mitään naamiaisia.

Vierailija
35/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa on hyvä myös suhteellinen karvattomuus ja vaaleakarvaisuus. Pitkät jalat. Mustat, tuuheat karvat ja lyhyet jalat on mun suurin turn off. 

Vierailija
36/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä uskot ne väitteet? Mun mies on komea.

Vierailija
37/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan. Ihan yhtä komeita, kauniita tai rumia me ollaan sukupuolesta riippumatta kuin muuallakin. Ollaan vaan liian "tavallisia" eikä nähdä omaa arvoamme. 

Se on ihan normaalia, että äkkiseltään vieras näyttää hyvältä, mutta asuppa 10 vuotta muualla ja tule takaisin Suomeen,  niin mieli voi muuttua ja näkee kaiken objektiivisemmin.

Oman arvonsa tunteminen ja kaunis puhe kaunistaa myös ihmisen itsensä ja yllättäen muut ympärilläkin. Siitä helppo aloittaa vaikka ei minnekään muuttaisi.

Sori, mutta olen asunut kohta vuosikymmenen ulkomailla ja joka kerran kun käyn Suomessa parin vuoden välein, ihmettelen miten hemmetin lihavia ja rumia sekä huonosti pukeutuneita suomalaiset on, että rumeneeko ja lihooko ne koko ajan lisää vai onko ne aina olleet tällaisia 😂. 

Vierailija
38/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no suht pienet kasvot ja pyöreät.

euroopassa iso nenä ja iso leuka parantaa ,miehen ulkonäköä.veistosmainen esim.italia ja ranska.

suomalainen nainen on myös suht pyöreä kasvoiltaan, ei veistosmainen.kuten esim saksalainen nainen.

Tämä on tosi, me emme ole keskimäärin kaunista kansaa. Ihan turha parjata vastakkaista sukupuolta kun ei itsekkään ole mikään antiikin jumala tai jumalatar.

Parempia suomalaiset naiset ovat kun saksalaiset. Siellä kun moni nainen on tyyliä v-mäinen ddr kuulantyöntäjä joko ulkonäöltä tai luonteeltaan, tai molemmat.

Paljon matkustaneena sanoisin että ovat ihan pohjanoteeraus naisten suhteen.

Saksalaiset naiset ovat aika äijiä. Rotevia, kulmikkaita ja kovaäänisiä. Iho on reippaasti ahavoitunut ja rypistynyt auringossa. Olut maistuu. Yleensä vielä vetävät röökiä kuin korsteenit.

Vierailija
39/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttää about samalta kuin suomalaiset naiset.

Hyi helvetti

Vierailija
40/635 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkialla on rumia ja hyvän näköisiä ihmisiä. Myös Suomessa. Ja siellä "ulkomailla". Jos kuvittelee muuta, ei mahda olla kovin paljoa kokemusta matkustelusta. 

Niinpä. En tiedä kansaa, jossa kaikki olis hyvännäköisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi