Jason Momoa mainostaa Classic-jäätelöä! 😋
"Jännittäviä yhteistyöuutisia: Supertähti Jason Momoa Classic-brändilähettilääksi"
https://www.pingviini.fi/fi-FI/uutiset/jannittavia-yhteistyouutisia-sup…
Äsken bongasin telkkarista mainoksen, joko te olette nähneet?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
:D Saikohan paljonkin rahaa tuosta. Harmillisen lyhyt mainos.
Kassillisen rahaa sai.
Aina noiden lihottavien artikkeleiden mainoksiin palkataan hyväkuntoisia hoikkiksia. Ihmisett on vaan tyhmiä.
Eikö ole niitä jotka vain vihaavat kaikkia jäätelöpuikkoja? Itse en olisi yllättynyt vaikka monet näistä maistuvat järkyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Aina noiden lihottavien artikkeleiden mainoksiin palkataan hyväkuntoisia hoikkiksia. Ihmisett on vaan tyhmiä.
Kyllä Jasonillakin vähän pötsiä alkaa olla, vaikka komea onkin.
Nykyisin myydään ns. proteiinijäätelöitä. No muutama prosentti lisää proteiinia tuotteessa ei tosiaankaan muta sitä "terveelliseksi".
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisilla typeryksiltä saa helposti rahaa kerättyä. Coca Cola mainostaa itsekin aina jouluna, vaikka ei liity siihen yhtään millään lailla oikeasti. Itse en osta mitään tällaista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin myydään ns. proteiinijäätelöitä. No muutama prosentti lisää proteiinia tuotteessa ei tosiaankaan muta sitä "terveelliseksi".
Jos tuottessa lukee proteiini, jää välittömästi se itseltä ostamatta. Pelkkää kusetusta kaikki proteiinituotteet.
En o ikinä ymmärtänyt Momoan hehkutusta. Ei näytä äijä miltään, näyttelutaidot tasoa peruna eikä kenenkään vastanäyttelijän kanssa ole kemiaa valkokankaalla.
Vierailija kirjoitti:
😂 Turengin torilla (se tehdas on Turengissa) Jason Momoa-kilpailu pystyyn ja kaikki Momoan näköiset miehet riviin.
Jason Momoa Turengin torille! Lämmittelen täällä jo auton kumeja lähtölaskentaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin helpolla mainosmiesten tempulla suomalaiset naiset on myytyjä.
Ja lihovat entisestään
Huutista naisille 😂
Kukaan ei lihoa mainoksen katsomisesta :D
Ja kyllä mun täytyy sanoa, että minä ainakin laihdun kun poltan niin paljon kaloreita touhuten itsekseni ja ajatellen Momoan puikkoa..
nyt kyllä alkoi tehdä mieli jäätelöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuottessa lukee proteiini, jää välittömästi se itseltä ostamatta. Pelkkää kusetusta kaikki proteiinituotteet.
Mä ostan lihaa, kalaa ja kananmunia. Ja rahkaa.
Onhan toi nyt aika hot. Momoa vaikuttaa siltä että hällä on pilkettä silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Momoa tulla Suomeen mainostamaan?
TÄMÄ!!!
Mua vaan ärsyttää se mainos. Mies luulee olevansa jotain....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lihovat entisestään
Huutista naisille 😂
Ja kyllä mun täytyy sanoa, että minä ainakin laihdun kun poltan niin paljon kaloreita touhuten itsekseni ja ajatellen Momoan puikkoa..
Mua naurattaa toi touhuaminen. Siivoatko? Vai mitä? Jumppaat kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Suomen seksikkäin mies vuosimallia 2016 Petteri Orpo voi mainostaa tätä??
Kiitos tästä mielikuvasta 🤣
= Painonvartijoiden paras mainos, ei tee ruokaa mieli ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lihovat entisestään
Huutista naisille 😂
Mua naurattaa toi touhuaminen. Siivoatko? Vai mitä? Jumppaat kotona?
Joo on se eräänlaista jumppaa sekin ;)
Söikö miehet sitten ysärillä hitaasti lipoen jäätelöitään?