Xtra kahvipaketti on 2.49€ normaalikokoinen suodatin kahvi. Vieläkö väität kahvin olevan kallista?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidentti on kitkerää kuraa ja juhla mikka on huonontunut siitä mitä se aikoinaan oli.
Ei nyt kitkerääkään, mutta ei kyllä Saludosta erota.
Xtra on paljon parempaa kuin Saludo, josta menee vatsa sekaisin se on ehkä yks huonoin. On myös parempaa kuin ne Rainbown/Coopin versiot.
Juon Lidlin Emilia kahvia, paketti maksaa 2,49. Ja tarjouksesta olen hamstrannut Costarica tumma paahtoa, kympillä 3 pakettia.
Kyllä nämä ovat ihan juotavia myös.
Vierailija kirjoitti:
Juon Lidlin Emilia kahvia, paketti maksaa 2,49. Ja tarjouksesta olen hamstrannut Costarica tumma paahtoa, kympillä 3 pakettia.
Kyllä nämä ovat ihan juotavia myös.
Minä en astu enää jalallani Lidliin, kun tuli se sovelluspakotus ja ei ole muutenkaan enää halpaa, minä en noista K marketin halpiskahveista välitä, Xtra on paras halvin.
No moottoriöljyä en ole kyllä maistanut voihan se olla ihan hyvää, Teboilin öljyä en suosittelisi siinä saattaa olla mitä vaan.
Miten ihmeessä suomalaisten mielikahvi on Juhla Mokka? Hirveämpää laimeaa litkua ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhun ei ole varaa työttömällä yh-äipällä 🤷🏻😡😭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tatuoinnit Lävärit ja kirkuvat hiusvärit vie kaikki rahat.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Emilia kahvi on hyvää. Paketti maksaa 2,59.
Matkaa lähimpään Lidliin n. 50 kilsaa eikä ole millään mittapuulla katsottuna itselleni normaalissa asiointi-/kulkusuunnassa. Polttoaine ei käsittääkseni edelleenkään sekään ole ilmaista kun teleporttaaminen ei luonnistu ainakaan minulta.
Mä ostan välillä K menu- kahvia. Se maksaa 3e. Mun mielestä kaikki kahvit maistuu melko väkeviltä koska juon mustana. Se ei haittaa, ja maku herättää 😊 Ostan näitä kahveja vaihdellen: Juhla Mokka, Kulta Katriina, K menu kahvi ja kaupunkikahvit kuten New York. Joskus myös Löfbergs ja Arvid Nordquist kahveja 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mitä kuraa. Jos pidät mustaksi värjätystä vedestä, joka maistuu ja tuoksuu pakokaasulta niin ok. Hinta todella näkyy laadussa ja maussa.
Ei pidä paikkaansa, ihan hyvää on ollut, ei mitään outoa hajua tai makua.
Dieselikin maistuu paremmalta. Kyllä, olen (valitettavasti) dieseliäkin saanut suuhuni.
En juo kuin juhlamokkaa.
Eipä se nyt kuppia kohden niin paljoa maksa.
Kuinka moni teistä mälvääjistä on oikeasti maistanut xtra kahvia. Sanoisin ,että vain1%. Kahvi on ihan hyvää!
Robustaa tuskin voi laskea kahviksi,siksi se halpaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Noi halvimmat kahvit on niin pahoja, ettei niitä vaan voi juoda. Hyi!
Xtra kahvi ei ole mielestäni ollut ollenkaan pahaa. Lähimmässä S - kaupassa maksoi viimeksi 1.15€ !
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä suomalaisten mielikahvi on Juhla Mokka? Hirveämpää laimeaa litkua ei olekaan.
Tästä olen ollut aika lailla samaa mieltä, Juhla Moka on aivan yliarvostettu ja aika laimea makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi halvimmat kahvit on niin pahoja, ettei niitä vaan voi juoda. Hyi!
Xtra kahvi ei ole mielestäni ollut ollenkaan pahaa. Lähimmässä S - kaupassa maksoi viimeksi 1.15€ !
Meillä oli 1,19 mutta hylly huusi tyhjyyttään .
Joo jos tykkää juoda kuravettä