Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskat torstaihin!

15.03.2007 |

Ja eilisiä:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9830181&p=1&tmode=1&smode…

Palaan paremmalla ajalla, joskus... :) Viime yö meni jo PALJON paremmin, typy heräs vain kolmesti syömään ja yhden kerran sain tassuteltua uneen.

-Osse ja päikkäreitään naukuva typykkä 4kk

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama kuva Idasta kokeilemassa tänäaamuna Tripp Trappia :) Myöhemmin lisää...

http://s108.photobucket.com/albums/n26/MiaMik/?action=view&current=1173…

MiaMik ja Ida 5,5kk

Vierailija
2/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan oli Ossen typyllä toissayö tiheän imun yö. Mutta onneksi osasit ennakoida sen ja menit ajoissa nukkumaan :) Meillähän Ida menee iltaisin klo 21 aikaan nukkumaan ja me miehen kanssa perässä klo 22. Jos mies menee yövuoroon, niin minä menen usein Idan kanssa samaan aikaan nukkumaan. Ida on nyt myöskin kahtena ¿yönä¿ herännyt itkemään klo 5 ja 7, päästänyt pari pierua ja jatkanut uniaan (johtuneeko siitä, että olen syönyt kaksin käsin herne-maissi-paprikaa ruuan seassa?)...

Meillä ei ole enää viikkoon kuultu seiskan kerholaisiin ;) Ida on herännyt klo 8.30-9 ja tänään vasta 9.45 :D

Aleksin jatkuvat heräämiset kyllä johtuvat varmasti niistä masuvaivoista. Toivottavasti maidoton dieetti kohta jo auttaa. Koskas Viipero puhuit, että aloitat soseet? Kannattaako odottaa siihen asti kunnes saat selkoa tuosta maitoallergiasta? Ettei sitten mene oireilut sekaisin, jos soseistakin tulee allergiaa?

Hanin poitsu oli yllättänyt yöllä hyvällä pätkällä ilman syöpöttelyjä. Noin meillekin kävi silloin kun Iitukka oli ihan pieni et eka pätkä oli pitkä unipätkä ja sitten loppuyö heräiltiinkin tunnin välein :)

Ihanan ¿positiivisesti¿ Queen kyllä suhtautuu noihin öihin, vaikka varmasti väsyttää:)

Toivottavasti Ykkösopen Ainon masuvaivoihin saadaan selkoa siellä osastolla ja jos ei ole allergiaa niin toivottavasti vyöhiksestä on apua!

Naperon Eetukin oli saanut ikävän korvatulehduksen! Onneksi menitte sinne yksityiselle! Mekin oltaisiin tulossa Tampesterin treffeille 4.4 ja ihanaa, mulla on autokin käytössä!

AA, meillä myöskin Iitukka aloittaa väsykiukun aina jumpassa ja vaavinkaisissa varttia ennen loppua ;)

quiero, väsymys johtuu varmaankin siitä pikkuisesta masuasukista :D

Noelkin on kasvanut hienosti. Siinä yhdessä kuvassa näyttikin poitsulla olevan kivat pulloposket :)

Olikos teillä Jenni ne Haberkornin rattaat? Minä olen kuullut samaa, että ne on aika raskaat työntää. Mutta voin lohduttaa sinua sen verran, että kyllä nuo emmaljungatkin oli aika raskasta työntää tuolla lumisohjossa. Nyt taas kun tiet on sulaa niin menevät kepoisasti etiäpäin!

SS:llä oli löytynyt patteja. Aina sitä kyllä ajattelee sitä pahinta, kun tuollaista itsestään löytää! Toivottavasti antibiootit tehoaa!

Nyt kun luin Amynkin vauvauinti-reissusta, niin taas tekisi mieli sinne mennä! Mutta kun se on niin pirun aikaisin meilläpäin ;) Hauska tuo tekstin pätkä tuolla eilisen pinon lopussa :D

Hermione, maidon lisäämisestä voin antaa sellaista vinkkiä, että muista juoda tooosi paljon ja syödä hyvin. Esim. juo aina 2 lasia vettä, kun imetät! Sitten tietenkin tissia Milon suuhun joka välissä, jos vain herra huolii! Ja kannattaa jatkaa nännin rasvailua, jos menee helposti rikki!

Meillä oli eilen tapahtumarikas päivä, tai siis mulla :) Aamulla kävi kaksi kaveria peräkanaa kahveella. Sitten oli minulla hieronta (ihanaa, selkäkipu helpotti). Sen jälkeen kävin vain syöttämässä neidin ja lähdin yksin kaverille tupari-teelle. Sieltä sitten lähdettiin syöttötuolia ostamaan. Ilta vietettiin kummityttöä viihdyttämässä, kun sisko siellä edelleen halailee wc-pyttyä!

Ja siitä Tripp Trapista. Minä olisin halunnut limen vihreän ja mies punaisen. Joten päädyttiin kirsikan väriseen ;)

Jaahas, kaveri tuli teelle :) Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaistuinasiaa ensin: Me siirrettiin tyttö pois Gracon kaukalosta ennen joulua, eli 9kk ikäisenä. Me vaihdettiin silloin myös autoa, joten ostettiin uuteen autoon uusi istuin. Se kaukalo rupesi tuntumaan aika ahtaalta kun oli tytöllä talvikamppeet päällä. Ja jalat tuli kaukalosta reilusti ulos, tulee ne kyllä tossa turvaistuimessakin.

Meillä on HTS:n izi kid kombi, maksoi hunajaa (joku 400euroa!), mutta mahtui selkä menosuuntaan meidän uuteen autoon, joka on puolta pienempi kuin edellinen auto. Ja mä mahdun etupenkille matkustajan paikalle vieläpä ihan helposti, miehellä tekee vähän tiukkaa. Mutta mitäs meni vaihtamaan autoa=)

Musta on tullut täällä töissä ihan idiootti... mä en tiedä enää mistään mitään! Todella epävarmalta tuntuu välillä. Joka juttua joutuu joltain kysymään, mä en osaa enää mitään! Enkä yhtään tiedä mistä ihmiset puhuu, aina joutuu ekana miettimään että minkä näköisestä paperista on nyt kyse. Välillä hommat sujuu ihan kivasti, mutta välillä tuntuu että on ihan pihalla kaikesta. Mua ahdistaa tällanen ihan hirveesti, mä tykkään että kaikki on mulle selvää eikä koko ajan tarvitse kysellä. Äh, ehkä tämä tästä...

NapNap + tyttö 1v.

Vierailija
4/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki enskat??? Varmaan ulkona ihanassa auringonpaisteessa. Emmikin on siellä. Mäkin olin aamupäivällä jumppareissulla. Nyt kävi kaveri kahveella iltapäivällä ja sen lähdetttyä mä hyökkäsin koneelle. Kun mies tulee töistä, alkaa siivous.

MiaMikin Ida on niin suloinen hymyineen että wau! =D Ja aamullakin heräillyt ihanan myöhään. No Emmikin on nyt herännyt kahtena aamuna kasilta. Juhlaa! =)

Ossen typy oli päässyt taas parempien unien makuun. Kiva!

Ope ja Aino pääsee sittenkin lappiin - Jee! Kylläpä on jääräpäinen lääkäri teillä. Jos sen maitoallergian kerran vois saada suljettua pois sillä verikokeella, niin ei luulis olevan kauheen paha rasti hänen sitä määrätä. Toivotaan kuitenkin, että osastolla sitten alkaa asiat selvitä!

Milo oli kurkotellut maailmaa nostamalla päätään. Siitä se lähtee... =)

Makkara, multa leikattiin kaks vuotta sitten talvella liposarkooma vatsasta. Se oli järkyttävän iso (12kg), mutta se oli hyvänlaatuinen, eikä se ollut tehnyt etäpesäkkeitä. Oikea munuainen ja lisämunuainen jouduttiin kuitenkin poistamaan samalla, mutta ilman niitäkin pärjää hyvin. En saanut mitään jatkolääkitystä tms. mutta kymmenen vuotta sitä nyt sitten seurataan ettei uusi. Se oli kasvanut niin hitaasti, etten mä tajunnut ennen kuin vasta sitten kun alkoi vatsan toiminta olla aika outoo ja meikis oli laihtunut hirveesti muualta, mutta vatta pullotti kuin raskaana. Aika monesti sai siloin selitellä että todellakaan en odota. Ja kun Emmiä aloin odottaa ja vatsa alkoi näkyä, niin eipä monikaan uskaltanut kysyä ellen kertonut.

NapNap, etköhän sä kohta pääse taas kunnolla vauhtiin töissä! Olisihan se kumma, jos tää ÄDE ihan kerralla katoais, kun töihin palaa... ;o)

Jeps, nyt kuitenkin raivailemaan tavaroita paikoileen, niin päästään sitten imuroimaan ja pesemään lattioita, kun mies tulee kotiin.

-Amy ja Emmi-

Vierailija
5/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kaikki enskat pihalla nauttimassa auringosta! :) Niin oltiin mekin, ja nyt Aino nukkuu pihalla päikkäreitä. Luksusta pitkän valvomiskauden jälkeen, flunssan aikana ei sisällä päikkärit maistunut neidille.

Pakko hehkuttaa että vihdoin ja viimein paino on laskussa, nyt maidottoman dieetin aikana on kolme kiloa tippunut, kun sitä ennen ei viikkokausiin tippunut lainkaan. On kyllä herkkujen määrä vähentynytkin huomattavasti kun suklaa on pannassa! :D

Ope, harmi ettette päässeet siihen verikokeeseen. Verikoe ei pikkuisilla välttämättä kerro totuutta (jos näyttää ettei ole maitoallergiaa voi silti olla) mutta olisihan se ollut hyvä siitä aloittaa. Toivottavasti siellä osastolla kuitenkin viisastutte asian suhteen. Kerro sitten heti kuulumisia kun saatte selvyyttä asioihin.

Toivottavasti Jennillä ja Quierolla ollut tänään parempi päivä! Hymy huulessa luin teidän viestejä sen takin, että itselläkin kun on huono päivä niin tökkii yksinkertaisesti kaikki! Ja huonoja päiviä onkin viime aikoina ollut paljon...

Queen sulle täytyy kyllä nostaa hattua jaksamisesta!! Musta tuntuu jo yhden huonon yön jälkeen että hermo palaa. Kun Aino ei nukkunut noita päikkäreitä niin mietinkin sun jaksamista... Aika kovilla varmasti olet.

Viipero luin tuota allergiapuolelta noita oireita ja huh, jotenkin en ollut tajunnutkaan miten paljon Aleksilla on noita allergiaoireita. Miten teillä nyt etenee tilanne, ootko jo varannut aikaa lekurille? Meillä oli tosi tosi hyvä tuuri kun meillä ei ole vakuutusta eikä oikein varaa yksityiseen, niin päästiin nopeasti Iho- ja allergiasairaalaan hoitoon, mutta Seinäjoella päin taitaa yksityinen olla ainoa vaihtoehto.

Amy, heh! Tosi hauska toi kysymyslista. :D

Ainokin pääsee pian maistelemaan mössöjä. Edelleenkin tässä hiotaan ja viilataan maidon kanssa, mutta parin viikon päästä pitäis olla asia kunnossa. Ton Neocaten kanssahan Aino saatiin ihan oireettomaksi, nyt sitten vaan pitää sille ekalle maidolle altistaa että saatais B-todistus lekurilta. Toivottavasti siinä ei tuu ongelmaa, olis kiva saada tää maitoasia jo kuntoon.

Meillä muuten kans alkanu joku syömättömyyskausi. Aino ei malta tissutella ja pullosta ei uppoa maito ei millään. Nyt altistuksen aikana pitäis 5-6 dl mennä korviketta päivässä ja siinä on kyllä todella haastetta. Tänäänkin oon saanut vasta vajaan kaksi desiä syötettyä korviketta.

Mun pitäis siivota - jos ei tänään viimeistään huomenna. Mut kun ei huvita. Se huono puoli on auringonpaisteessa että kaikki pölyn määrä paljastuu. Sain sentään jo makaronilaatikon uuniin ja siskonmakkarakeiton tehtyä, että voi jotain edes miehelle kehaista tehneensä.

Karssuli & Aino 5kk+

Vierailija
6/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinas unohtua. Laitoin uusia kuvia phot buckettiin ja tästä niitä pääseee katsomaan: http://s99.photobucket.com/albums/l302/La_My1975/?action=view&current=e…

-Se yks lahopää... =)

Vierailija
7/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen tyttö!

Vierailija
8/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisalle ja Makkaralle kiitokset hissijono juttutuokiosta ja Lounas seurasta.

Makkara ei yhtään näyttänyt makkaralta, pikemminkin bratwurstilta....no ei vaan.

Ihanoita kuvia oli MiaMik ja Amy laittannu, voi miten suloisia rinrenssoja.

Nyt ei ehi muuta, huomenna sitten.

AA ja AE

Vierailija
9/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#800080]Pitkästä aikaa! Tuntuu, että en oo käyny täällä vuoteen! =D Nyt isukki lähti räpsyn kanssa hakeen mummia laivareissulta ja jäin ihan yksin!!! Hui.

En edes yritä kommentoida kenellekään kun ei tuu mitään mieleen..=/ Oon yrittäny käydä lukemassa pinojakin, mutta eipä toi ole aina onnistunut..

Ristiäisiä väsätään kasaan ja tänään käytiin ostaan mulle ja miehelle jotkut asusteet ja vähän jo niitä tarjottavia..Kukatkin saatiin tilattua eli kai ne pidot saadaan järkättyä..=)

Open kanssakin piipahdettiin tänää pikaisesti kahvilla..Mä annoinkin itsestäni varmaan tosi hyvän kuvan ku vaan tuijottelin Ainoa suu auki..=D Räpsy vaan nukku ja kerkesin jo melkein unohtaakin pienoisen siinä vieressä kun olin niin haltioitunut Ainon syöttöhetkestä..Kukaan ei varmaan kutsu mua enää koskaan mihinkään kun oon niin luonnoton noiden lasten seurassa..XD

Räpsy edelleen syö ja kasvaa..Nykyään pitää pitkiä tuijottelu- ja hymyilyhetkiä, mutta aika vähäistä se puuhastelu sen kanssa vielä on. =)

Ihania kuvia olitte laittaneet..Kiva katsoa isompiakin lapsia..=) Tossa on vielä toi meidän räpsyn linkki jos joku haluaa katsella..Isukki on kyllä laittanut niin paljon niitä kuvia, että ei niitä kaikkia jaksa katsoa kuin äiskä ja iskä itse..=D

Menenpäs nyt viettään hetken laatuaikaa eli pesukone pyörimään ja ruoanlaittoon..HUOH =D

Iso vilkutus ihan jokaiselle! Ihan teitä kuulkaa kaipaa kun oon ollut niin hävyttömän paljon täältä poissa!!! =)

t. poppis ja räpsy huomenna 6vkoa

Vierailija
10/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti piipahdan täällä, kun kohta pitää mennä auttelamaan porukoita, kun nyt ne muuttaa ihan kokonaan tänne Lohjalle :)

Meilläkin on turvaistuin hankintalistalla. Vielä Joona jotenkin talvikamppeissa mahtuu tohon Gracoon, mut ei kauaa. Varmaan samassa merkissä pysytään edelleen. Täytyy nyt kattoo. Pieni auto meil on, ni toi NapNApi istuin kyl kuulosti hyvältä. Myydäänkö niitä Lastentarvikkeessa? Meil on sukulainen siel töissä ni ollaan keskitetty meidän tarvikehankinnat sinne ;)

NapNAp toi kuulosti niin tutulta toi sun kirjotus. Mäkin oon välillä aivan pihalla töissä. Se on ihan kauheeta. Tuntuu, et ei muista puoliakaan asioista. Onneksi työkaverit on ymmärtäväisiä. Sit, kun vielä pitäis antaa ittestä hyvä kuva, että sais töitä valmistumisen jälkeen. Voi ÄDE sentään. Ehkä se tästä jossain vaiheessa helpottaa. Tai onhan se helpottanut jo paljonkin. Ihan aluksi tuntu, et oonko mä muka joskus tehnyt näitä hommia.

Tänään säikähdettiin miehen kans oikein kunnolla. Piti käydä ihan ensiapupäivystyksessä. Meillä putos sellanen pieni lasiesine lattialle ja meni rikki. Mä luulin et Joona söi sittä sellasen lasipalasen, kun sitä ei löytynyt mistään ja Joona näytti ihan siltä, ku ois just jotain nielly. Ensiavussa ne rauhotteli, et ei oo hätää, kun oli niin pieni pala. Onneksi kotona sit se kadonnut pala löyty. Kyllä mä pelästyin.

Voi, kun suloisia pikkuprinsessakuvia täällä :)

Harmitus, kun Jenni ei pääse HopLopiin :( Järkätään nopeesti sit uudet treffit niin, että tekin pääsette. Eikös juu?

pesukarhu ja Joona 10,5kk

Vierailija
12/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia oli taas! :)

Kiva et Emmin uinti oli mennyt hyvin. Minunkin pitäisi edelleen saada soitettua siitä...

Itse pääsin eilen uimaan, ihan yksin. Mies ja Eve oli shoppaamassa...

Meillä on neiti tänää-en-nuku-päikkäreitä-ollenkaan.. Nukahti illalla puoli kymmeneltä, heräsi yhdeksältä. Ja nyt on nukuttu kolmessa pätkässä ehkä puoli tuntia... Ei itke, naureskelee vaan...

Pitää jatkaa neidin viihdyttämistä..

bejpi ja nukkumaton Eve

Vierailija
13/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia myös MiaMikin ja poppiupaun tyttösistä! Söpösiä!

Pesukarhu: Joo, istuin on Lastentarvikkeesta.

Tunnin verran vielä töissä istun, sitten kotiin kattoo Idolsia...

Vierailija
14/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on ollut sellaista menoa ja meininkiä koko päivä! Oltiin leffassa ihastelemassa Hugh Grantia, ja typykin ymmärsi täysin, et Hugh on sen verran ihana, et pysy hereillä koko leffan ajan. :) Sit tultiin kavereiden kans meille syömään kunnes piti rientää muskariin ja sieltä kaupan kautta kotiin. käytiin ostamassa mun kaverin tytölle vähän vaatteita kiitokseksi, kun ne anto meille lainaan hirmuisen kasan vanhoja.

Ihania kuvia oli! voi ku noi typyt on niin suloisia. :)

Jaahas, meidän naukuneiti (jolla myös on en-nuku-päikkäreitä-päivä) naukuu tuolla taas, pitää varmaan mennä syöttään ja vaihtaan yöppäri, et neiti pääsee yöunille. Pitäis vissiin koettaa pitää vielä vähän hereillä, josko uni sit maittais pidempään.

Juu moi,

Osse

Vierailija
15/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti pinoudun tänäänkin, kukahan se arveli että enskat on ulkona auringonpaisteessa kun on hiljaista, no me ainakin oltiin:

Kävelin tänään 4 tuntia vaunujen kanssa!!Mies meinas saada halvauksen kun kerroin;) Saakeli jos ei grammaakaan läskiä sulanut niin onhan ihme:D

Ai että miten ihania kuvia miamikin, amyn ja poppiksen pikkuisista..mä aina tiiraan kaikki kuvat oikeen huolella ja hartaasti kun ne on niiiiiin ihania noi pienet:)

pesukarhulla oli ollu hurjat paikat, onneksi selvisitte säikähdyksellä!!

..ja hyvä kun kuitenkin veitte näytille.

Mä meen tästä ansaitusti sohvalle makaamaan ja katsomaan idolseja, mies lupasi katsoa tyttöä siihen surullisen kuuluisaan nukkumaan menoon asti..;)

Queen ja Liia 7kk+

Vierailija
16/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi burdelle osanotto suuresta menetyksestä!

Ja voi jenni, kun tuntuu kurjalta sun puolesta! Ei sitä voi ymmärtää, mitä vauvan päässä liikkuu ja miksi ei syöminen kiinnosta toisia. Mutta hyvä puoli tässä kuitenkin on, että D tuntuu kuitenkin saavan tarvitsemansa ravinnon, koska kasvaa niin upeasti! Olisko geeneillä jotain vaikutusta tässäkin asiassa? Onko sun mies kova syömään vai pärjääkö vähemmälläkin?

Olipas sööttejä kuvia teidän lapsukaisista taas, kävin tietty kaikkia tiirailemassa, utelias kun olen!

Välihuomautuksena omasta navasta sen verran, että hirveä ällöolo iski tossa puoli tuntia sitten. Ei kai vaan tää ala nyt... kääk! Viimeks pääsin niin helpolla, että en taida oikein tietääkään raskauspahoivoinnista mitään. Meillä on sunnuntaina miehen serkun konfis, toivottavasti en oo siellä huonovointisena, kun koko suku on tietysti paikalla. No, ehkä ne ei arvais kuitenkaan mitään, kun toi quukin on vielä noin pikkuinen, heh heh. :)

Muistaakseni Viiperon Aleksin syömisiä mun piti jo aikaisemmin kommentoida, mutta unohdin. Eli tuli vaan mieleeni, että teillähän saattaa olla vähän päinvastainen tilanne ton soseiden aloituksen kanssa kuin meillä. Me alettiin antaa soseita 4kk iässä, kun quu kasvoi vähän hitaasti. Teillä taas on kasvettu aivan huimasti pelkällä maidollakin! Mutta jos Aleksi haluaa yölläkin syödä noin usein, onkohan se vaan jo niin iso poika, että pelkkä maito ei enää riitä sille ravinnoksi? Ehkä alkaisin antaa pari lusikallista noin niinkuin totuttelumielessä päivittäin, ettei sitten tuli kiire oppia uutta asiaa, kun maito ei todella enää riitä. Onhan se kuitenkin tärkeetä, että yöt ei menis ihan hulinaksi niin jaksaisit sitten päivisin puuhailla Aleksin kanssa. Mutta tää on siis vaan mun mielipide näin ulkopuolisena henkilönä ja ymmärrän että jokainen äiti tekee niinkuin katsoo omalle lapselleen olevan parhaaksi.

Kiitos mua kiukutuspäivänä tsempanneille! Ootte kyllä mahtavia! Me käytiin sitten puistossa keinumassa ja kyllä siinä itsekin tuli paremmalle mielelle, kun katseli quuta joka hihkui innoissaan keinussa! :) Illalla mun isi tuli vielä kylään, kun ei malttanut enää odottaa, että saa ottaa skootterinsa talviteloilta (kyllä vain, 51v.), ja siinäkin oli sitten kivaa seuraa. Ukki ja quu ajeli yhdessä kauko-ohjattavalla autolla ja se olikin poitsun mielestä aivan ihana vempele!

Tänäänkin oltiin keinumassa puistossa ja nyt aloin miettiä, että pitäiskö kuitenkin ostaa quulle vielä kevääksi joku kosteuttapitävä haalari... Tuntuu aika turhalta ostaa se korkeintaan pariksi kuukaudeksi, mutta toisaalta, noi kelitkin voi mennä tosta vielä kosteammiksi. Nyt kun poika istuu, sehän vois mielellään mennä ihan hiekkalaatikollekin seurailemaan isompien leikkejä. Ja ei ne keinutkaan ihan kuivia ole. Ehkä jos katsois jotain käytettyä haalaria. Tai sitten, olishan siinä sitten valmiiksi haalari tälle pikkukakkoselle... Ei mutta niin pitkälle en vielä uskalla ajatella!

Nyt tuleekin idols tulokset, täytynee mennä, heips!

-Q- ja -q- 7kk ja masuvaavi viimeistään tänään rv 5+0 hiphei!

Vierailija
17/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos POppikselle " päiväkahveista" vaikka kumpikaan ei kyl kahvia juonutkaan ;))Oli kivaa, mennään toistekin! Ja sit kun on oikeesti kevät ja lämmintä, mennään Aurajoen rantaan jätskille ja vaunuttelemaan! Räpsy oli tosiaan aivan kanttu vei, mut niinpä ne kaikki alkuun. Söpö se kyllä oli ja pikkuinen :)) Aino sen sijaan kuului ensikoiden en-nuku-päikkäreitä -joukkoon... Mut jaksoi kaupungilla kuitenkin ihmetellä ja seurustella Poppiksenkin kanssa ;)

Ja näytettiin tosiaan Poppikselle mallia miten syödään " ihmisten ruokaa" :) Äiti oli aika skeptinen, miten sujuu syöminen sylissä ihmisten ilmoilla, mut olosuhteisiin nähden meni ihan hyvin. Maitoa sen sijaan tyttö ei suostunu juomaan kaupungilla eikä kotona :( Siis oikeesti, se oli maitoa syöny aamulla klo 10, sit kahden maissa bataattimössöä, mut maitoa ei suostunut ennen iltakuutta ottaamaan tippaakaan :/

Oli kiva fiilistellä kevättä auringonpaisteessa kaupungilla, ja kyllä nyt kannattaakin ottaa ilo irti näistä keleistä, kun ens viikolla ilmeisesti jo palataan " normaaliin" :)

Vai vaivaa se ÄDE vielä töihin palanneitakin ;) Mut onneksi ainakin on hyvä syy, mihin vedota aina ;))

Meillä on ollu pakko kasvattaa tota kiinteiden määrää aika moista tahtia, kun ei tyttö kerran suostu maitoa syömään :/ Tänään vedeltiin jo aamupalaksi riisipuuroa, " lounaaksi" bataattimössöä ja samoin päivälliseksi. No, toivottavasti ens viikko tulee pian ja alkais pikkuhiljaa selvitä, miksei maito kelpaa millään! Mun pää kun ei muuten kestä tätä taistelua enää :/ Nukkumaan pitäis mennä, että jaksaa taistella taas ton maidon kanssa vielä yöllä pari kertaa ja huomenna taas lisää...

Ai niin, MiaMikin Ida näytti aikas iloiselta uudesta tuolistaan ;) Meilläkin ois hankintalistalla TrippTrapp tässä lähiaikoina...

Joo, aivotoiminta on tällä hetkellä varsin heikkoa, joten taidan jatkaa huomenna ;)

t. Uninen Ope ja nukkuva Aino huomenna jo 5 kk (apua, mihin tää aika menee? Kohta se menee jo kouluun ja pian muuttaa jo pois kotoa!!!)

Vierailija
18/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti munkin vaan tulla purkamaan, että on aika tikkuista olla yli 11h kahdestaan tuon ihanan mutta vaativan lapsen kanssa! Miehellä oli pitkä iltavuoro, ja se tuli vasta äsken kotiin. Noel ei ole nukkunut kahdeksan jälkeen, vaan on käyttänyt kaiken energiansa mulle rähjäämiseen aina kun en pidä sitä sylissä pystyasennossa naama eteenpäin. Ei rintaa, ei makuuasentoa, ei sitteriä, ei nukkumista... Nyt alkaa olla pinna niin kireällä että harkitsin jo pikaiselle kävelylenkille lähtöä. Voisi kirpeä kevättalven ilma tehdä ihan hyvää kun on näin kiukku pinnassa.

Mä en ole vielä ollut Noelista erossa saunareissua pitempää aikaa, kun en ole raaskinut antaa (alkuun mahavaivoista kärsineelle) lapselle korviketta, ja eihän tuon syöttöväleillä pääsisi muutenkaan kovin pitkälle. Nyt alkaa olla pakkasessa sen verran rintamaitoa että voisin jo lähteäkin vaikka illalla pariksi tunniksi, mutta ensin pitää varmistaa että poika syö pullosta.

Ihania kuvia kaikista! Räpsy taitaa olla aika paljon isänsä näköinen..? Vaikka eikös nuo usein ole. Meillä ainakin kaikki sanovat että ihan on isänsä näköinen. Anopin mukaan poika on iloinen ja ihana, eli selkästi isäänsä (eikä äitiinsä) tullut..!

Te joilla oli vauvat jo viime kesänä, sanokaas mitä piditte niillä päällä silloin? Jotain ohutta kesähaalaria, vai ihan vaan sisävaatteita? Tietty kelistä riippuen, mutta mitä sellaisella perus +20C kelillä?

Mekin ulkoiltiin tänään. Oltiin oikein luomuhörhöjä, kun pistin Noelin kantoliinaan ja käytiin vielä keräämässä pajunkissoja matkalla ;) Halusin näyttää pojalle vähän maisemia, mutta sehän nukahti sadan metrin jälkeen siihen liinaan eikä tajunnut ihanasta ilta-auringosta mitään...

Kandi & Noel ihan kohta 3kk

Vierailija
19/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kesällä tartte mitään haalaria, ainakin meidän poitsu olis paahtunut, vaikka vastasyntynyt olikin! Eli muistaakseni ihan vaan body ja potkarit ja siinä makuupussiin, jos oli " kylmempää" . Mutta quuhan syntyi kesähelteillä ja silloin ei todella tarttenut edes mitään peittoa. Harson laitoin mukamas peitoksi kun tuntui, että kyllä joku peitto pitäis olla. Ja silti oli aina ihan kuuma poika, kun heräs nokosiltaan. :)

Pakko vielä kirjoittaa tää, vaikka eihän tätä varmaan kukaan enää tähän aikaan ole lukemassa... Jotenkin alavatsaa vihloo inhottavasti! Pelottaa ihan vietävästi!!!! Tää ei varmaan ole hyvä merkki. En uskalla mennä nukkumaan, kun pelkään herääväni siihen, että mun unelma pikkukakkosesta on murskana. :/

-Q- pahaenteisenä...

Vierailija
20/21 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua... Toivottavasti kaikki olis siellä masussa hyvin, vaikka nipisteleekin! Osaan kyllä kuvitella miltä susta tuntuu...

Mulla ainaki sillon alkuraskaudesta oli mitä ihmeellisempiä ja erilaisia kolotuksia ja nipistelyjä alamahalla... Eiköhän sullakin oo nyt niitä samoja... Mitkä kuuluu asiaan. =)

Tsemppihalit.

(En jaksa kirjotella muuta/kommentoida muiden juttuja.. Oon ihan silmät ristissä ja meen nukkumaan.Öitä.)