Eikö Axl Smith saa koskaan anteeksi?
Mies on rangaistuksensa saanut ja kärsinyt. Miksi häntä edelleen vainotaan?
Seiska ja IS etunenässä:
Seiska: Julkisuudesta poistuneelta Axl Smithiltä harvinainen lausunto
https://www.is.fi/viihde/art-2000011158602.html
Kommentit (624)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset meni vapaaehtoisesti pantaviksi, eikä kyseessä ollut edes pakkoraiskimus, joten miksi pyytää anteeksi?
Idiootti. Kaikki ei hakua jakaa seksielämäänsä kaikille. Jos sinä tykkäät kertoa yksityiskohtaisesti kokemaasi kavereillesi, se on sun asiasi. Rikot ihmisiä.
Onlyfans?
Noita naisia oli kymmeniä. Osa oli ei-julkisuuden henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei menetä mitään siinä, että Akseli asuu loppuelämänsä Ruotsissa. Toivottavasti ruotsalaisnaiset osaavat varoa tätä ketkukääpiötä.
Se saa varmaan sielki enemmän pesää ku paikalliset miehet ku sil on ruskeet silmät
Se on Ruotsissa. Pysykööt pois Suomesta. Minulla on henkilökohtaista kaunaa Axelia kohtaan, koska tuli vokottelemaan Hakaniemen S-marketin paistopisteellä. Masinoitu juttu.
Mietin, että koko mun elämä olisi mennyt pilalle, jos jonkinlainen seksivideo olisi päätynyt 20 äijän rinkiin arvosteltavaksi.
Sit taas jotku naiset tekee onlyfansia tuhansille ja niiden elämä ei oo siitä pilalla
Mahdatkohan ymmärtää, että siinä on ero, kun itse tekee vapaaehtoisesti jotain vs. kun joku vastoin tahtoasi pakottaa johonkin? Jos et, älä ainakaan harrasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, jos naisella olisi vaikka joku seksuaalinen trauma. Ja siihen päälle seksi videoitaisiin ja jaettaisiin arvosteltavaksi jonnekin äijärinkiin.
Miltähän se mahtaisi tuntua? Vaikka jonkun pedofiilin uhri. Silloin sä lyöt ja potkit kovaa jo maassa makaavaa.Miten sellanen vois sit kuitenki olla niin estoton ja rohkea et ois antautunu yhden yön lempeen Axlin kanssa?
Ei tarvi edes olla estoton ja rohkea. Jos vaikka esim. olisi ihastunut hiukan Axeliin. Mistä sitä tietää, mitä kenenkin päässä liikkuu.
Jos mulla ei olisi näin hyvä vaisto ihmisistä, niin olisin hyvin voinut innostua Axelista paistopisteellä. Komea mies. Hänen lähestymisensä oli kyllä yllättävän kömpelö. Jotenkin vasemmalla kädellä. Ei ehkä sitten innostunut musta. Joku kaveri oli vinkannut, että mee ju
On ne etelän miehet naisille persoja ku s-marketissaki yrittää hypätä selkään
Millainen on journalistin etiikka, joka jahtaa ympäri maailmaa ihmistä, joka on jo kärsinyt rangaistuksensa? Sitäpaitsi nykyajan mittapuulla Axel oli pioneeri. Nykyään videointi voisi pelastaa monen ihmisen elämän vääriltä syytöksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Haippirinki 2.0?
Jep. Naisia oli 50? Siinä on ollut katsottavaa koko rahan edestä.
Olen autisti. Millaista seksi on autistin kanssa? Hahaha. Hahaha. 20 äijää runkkaa siellä ruudun takana.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansa on antanut jopa Jammu-sedän rikokset anteeksi, mutta Axl Smithiä ei armahdeta ikinä!
Jammu alkaa tosiaan olla jo kansanperinteen yksi hahmo.
Niin makaa kuin petaa. Ei säälitä yhtään koko tyyppi. Monen naisen elämän pilasi. Samoin toinen on Sillanpää. Saavat nyt molemmat ryvettyä omassa sonnassaan.
Veikkaan, että tässä on sellainen ilmiö, että hän valehteli ja yritti kiemurrella siitä asiasta pois. Sellaiset tyypit, jotka reilusti myöntävät sen ison mokansa, niin heillä on mahdollisuudet vielä.
ja olihan tuo tosi törkeä temppu omille kavereille. Tosi törkeä- petti luottamuksen.
Kyllä se pillua saa naisilta kuitenkin joka viikko.
Mediasta poistunut ja antaa haastattelua seiskalle??
Tajuispa pitää turpansa kiinni ja pysyä oikeasti poissa.
Kannattais varmaan aloittaa korvausten maksamisella. Mutta ei, lähti Ruotsiin ulosottoa pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, jos naisella olisi vaikka joku seksuaalinen trauma. Ja siihen päälle seksi videoitaisiin ja jaettaisiin arvosteltavaksi jonnekin äijärinkiin.
Miltähän se mahtaisi tuntua? Vaikka jonkun pedofiilin uhri. Silloin sä lyöt ja potkit kovaa jo maassa makaavaa.Miten sellanen vois sit kuitenki olla niin estoton ja rohkea et ois antautunu yhden yön lempeen Axlin kanssa?
Ei tarvi edes olla estoton ja rohkea. Jos vaikka esim. olisi ihastunut hiukan Axeliin. Mistä sitä tietää, mitä kenenkin päässä liikkuu.
Jos mulla ei olisi näin hyvä vaisto ihmisistä, niin olisin hyvin voinut innostua Axelista paistopisteellä. Komea mies. Hänen lähestymisensä oli kyllä yllättävän kömpelö. Jotenkin vasemmalla kädellä. Ei ehkä sitten innosLuuletko, että minä olen tyhmä? Joku Axelin kaveri oli varmaan siellä hyllyjen takana kuvaamassa. Mikähän todennäköisyys on, että minä nobody menen ostoksille Hakaniemen S-markettiin ja Axel hyppää siihen tiskille heittämään kuivaa läppää. Tummat lasit silmillä, silmät punoittivat joko viinasta tai huumeista.
ai se, että julkaisi toisten intiimi videot netissä? Otti salaa ja julkaisi.
mitä siitä pitäisi antaa anteeksi?
tai antaa anteeksi, mutta ei nyt asiat noin hommiin tai mihinkään luotettaviin hommiin ole enää. En ainakaan minä palkkaisi.
Narsistinen nainen saa anteeksi mitä vain, koska osaa kertoa jonkun nyyhkyn.
Mielestäni yhtä outo kysymys kuin että kysyisi miksei ihmisen m*rhanneelle anneta anteeksi - eli koska kaikkea ei vaan voi. Jotkut teot on anteeksiantamattomia ja kantaa sitä leimaa loppuelämänsä mukana.
On tämä niin törkeää, miten tuo voi vielä liikkua vapaalla jalalla?!
Vierailija kirjoitti:
Niin makaa kuin petaa. Ei säälitä yhtään koko tyyppi. Monen naisen elämän pilasi. Samoin toinen on Sillanpää. Saavat nyt molemmat ryvettyä omassa sonnassaan.
Kuinka moni noista naisista on joutunut käymään terapiassa tuon jälkeen? Ja pelännyt, että koska videot vuotaa nettiin julkisesti katsottaviksi? Tai pelännyt kiristämistä?
Haippirinki 2.0?