Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 10 kg 5 viikkoon.

Vierailija
17.09.2008 |

Ja paino laskee edelleen joka aamu kun käyn puntarissa.

Lähteekö liian nopeaan?

Syön nyt usein ja terveellisesti noin 5-6 ateriaa, yritän liikkua 3 kertaa viikossa.

sillä vain kun kukaan ei tunnu uskovan..

Sama vaaka koko ajan käytössä. Ylipaino on paljon, reilusti yli 100 kg

Ei tuo minusta ole liian paljon koska ruokatavoissa oli niin paljon muuttamista. Söin herkkuja paljon ja ruokaa hevosen annoksia. Nyt taas pieniä annoksia, paljon salaattia ja kasviksia sekä vettä. Hyvin valmistettua ruokaa.

Paljonhan tuosta määrästä on ollut nestettäkin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki nesteet on saatu liikkeelle jne. Tosi hieno saavutus. Kun ylipainoa on paljon, lähtee sitä aluksi reilustikkin. Mä olen kanssa aikoinani laihtunut 15kg 2,5 kuukaudessa ja kilot pysyivät poissa 5 vuotta. Nyt olis taas aika alotella 10kg pudotusta.

Vierailija
2/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt 5-6 ateriaa päivässä, laihdut tuskin liian nopeasti. Varaudu kuitenkin siihen, että aika pian tahti todennäköisesti hidastuu. Älä silloin masennu. Onnea urakkaasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ajatellut että jatkossa kun vauhti hidastuu niin pitäsin silti realistisena pudotusvauhtina 1,5-2 kg/kk.

Tai no, vaikka 100 gr kuukauteen mutta kunhan menee alaspäin =)

Pakko vielä sanoa että olo on hyvä, tuo ruokarytmi ja ruoan laatu on parantanut virkeyttä ja oloa muutenkin huimasti. Ihana tunne kun ei tarvitse potea huono omaatuntoa syömisistään. Motivaatio on 110%

ap.

Vierailija
4/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. 152 kg

Vierailija
5/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan lähemmin miten syöt (vaikka muutaman päivän ruokalista esimerkkinä) ja miten liikut (mitä ja kuinka paljon, millaisella teholla)

Itselläni olisi sama urakka edessä ja siksi kiinnostaa.

Vierailija
6/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vain sellainen olo ettei vaan enää jaksa. En voinut hyvin ja olinkin tunnesyöjä, muun muuassa. Tuli aina todella todella kurja olo siitä moskasta mitä suuhun laittoi. Pikkuhiljaa kiinnitin huomiota mitä lautasella on ja minkä verran.

Pieniä tekoja, suuria tuloksia. Herkut jätin toistaiseksi kokonaan pois koska niistä tuli se kurjin olo.

Sitten aloin pitämään ruokapäiväkirjaa. Jossain vaiheessa huomasin jopa syöväni liian vähän joten osasin lisätä syömistä.

Minä lupaan ja vannon sinulle että sinäkin laihdut kun vaan pistät itsesi laihtumaan. Sinulla ei ole mikään kiire. Kokeile viikko tai kaksi, olo muuttuu oikeasti tosi hyväksi ja se jos mikä tsempaa. Pikkuhiljaa saat tuloksia.

Olen harkinnut käyntiä ravitsemusterapeutin luona suunnittelemassa ruokia yms. Haluan ehdottomasti laihduttaa terveellisesti ja oikein. Se on tärkeintä.

ap.

Vierailija
7/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.00 Kahvi maidolla

jugurtti+mysliä

hedelmä

Tai aamupuuro 2 dl + marjoja

11.00 Tavallista kotiruokaa n.1/4 lautasta (iso lautanen =) )

Paljon salaattia/raastetta ja kasviksia

13.00 Leipää/sämpylää + höysteet (tai kasvisliemi, rahka)

mehukeittoa

16.30 Keittoruokaa (2,5 dl)

hedelmiä/marjoja

19.00 jugurttia+mysliä

ruisleipää siivu

pienehkö salaatti

Yritän juoda lisäksi noin 2 l vettä. Kahvia menee aika paljon vaikka en muistanutkaan laittaa kuin aamukahvin.

Tässä ote tästä päivästä.

Yritän korvata leivän pikkuhiljaa jollain muulla, turvottaa ja käy mahaan aika paljon.

Käyn harvoin kaupassa joten syön monta päivää ns "samoja" Olen kylläkin koko ajan avoin kaikelle uudelle enkä pakonomaisesti osta pelkkää kevytkamaa.

Kävelen rauhallisesti vaunujen kanssa noin tunnin kerrallaan, 3 kertaa viikkoon ainakin. Kerran viikossa olen myös käynyt hikilenkillä, noin puoli tuntia reilulla vauhdilla.Yritän liikkua korkeintaan joka toinen päivä, joskus pidän 2 päivää taukoa.

ap.

Vierailija
8/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä minäkin tästä vielä...

Vierailija
9/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat ystävälliseltä. jään odottelemaan sitä napsahdusta... :)

Vierailija
10/12 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän että se vaatii sen jonkun "kimmokkeen" . Joskus sullakin vaan napsahtaa päässä ja pistät tuulemaan. Tiedän sen =)

Vierailija
11/12 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tosi hyvä toi ruokavalio sekä liikuntalaji ja määrä. Ihan kuin oppikirjassa :)

Ei lähde liian nopeaa.

Ruokavalio sattuu mielyttämään minua niin suuresti ,että halusin kirjoittaa sen ylös.

Mulla synnytyksen jälkeen edessä n30kg pudotus.

Kiitos stemppauksesta:)

Ihanan realistinen "dietti" .

Yleensä itse sorrun johonkin tosi rankkaan painonpudotukseen ja treeniin

Josta seuraa joko jojo ilmiö kilojen kanssa tai sairastuminen.....

Vierailija
12/12 |
18.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaen huomion sun lähtöpainon. Alussa lähtee aina ripeämmin. Nauti keventyvästä olosta ja säilytä motivaatiosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme