Olitko 80-luvulla jonkinsortin punkkari?
Oliko se vaarallista koska aikahan oli mitä oli? Tuntuu kun kuuntelee juttuja ajalta 1979-1982, niin punkit saivat juosta harva se ilta karkuun rasvatukkia?
Kommentit (37)
Olin punkkari sydämeltäni, mutta ulkoisesti se ei juuri näkynyt, joten en herättänyt kenessäkään mitään aggressioita. Hyvä niin, koska olin myös nössö ja arka :)
Kunnianosoitus teille jokaiselle. Aina on vaatinut luonteenlujuutta olla erilainen.
Puppa👴 oli 80-luvulla äkäinen keski-ikäinen setämies joka antoi punkkareille tukkapöllyä
Dead Kennedys Tavalla, MDC ja NoMeanNo Lepalla, Nirvanan keikalle liput -tämä on sukupolveni 60-luku.
Olin sellainen kesympi opiskelijapunkrokkari, ja tykkäsin brittibändeistä.
Olen. Nyt olen vähän kesympi punkkari.
Sleepy Sleeperssiä tuli kuunneltua.
Vierailija kirjoitti:
Juntti-Suomen kuva vuosikymmenestä toiseen.
Juntit antavat turpaan jos erotut massasta.
Minä olin juntti ja vetelin itseään parempina pitäviä uniikkeja lumihiutaleita turpaan niin että lätisi.
Vierailija kirjoitti:
Friikkisirkuslaisten harhakuva vuosikymmenestä toiseen.
Friikkisirkuslaiset kuvittelevat olevansa muita parempia ja kutsuvat kaikkia niitä junteiksi jotka eivät moista elostelua katsele hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Friikkisirkuslaisten harhakuva vuosikymmenestä toiseen.
Friikkisirkuslaiset kuvittelevat olevansa muita parempia ja kutsuvat kaikkia niitä junteiksi jotka eivät moista elostelua katsele hyvällä.
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että sinulla olisi mitään oikeutta sanella miten toiset elävät?
Vierailija kirjoitti:
Dead Kennedys Tavalla, MDC ja NoMeanNo Lepalla, Nirvanan keikalle liput -tämä on sukupolveni 60-luku.
Nirvanan keikalla 60-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirvanan keikalla 60-luvulla?
Lukemisen ymmärtäminen, missä pelaa?
Ajatusmaailmallisesti ehkä edelleenkin, mutta en ulkoisesti. Joskus aikanaan ulkoisestikin, ainakin vähän. Ainoastaan joissain paikoissa oli yhteenottoja, suurimmaksi osaksi ei mitään.
Minä olin hevari mutta kuuntelin punkkiakin. Lopulta hevi ja HC-punk ikään kuin yhdistyivät, ja syntyi trash metal. Se oli kiehtova kehityskulku, joka näkyi Suomessakin.
Lähes kaikki parhaat tyypit silloin oli.