20 päivää pitää pärjätä satasella. Että tähän on tultu!
5e päivä. Täällä haukutaan kun tekee näitä aloituksia et rahat loppu jne. mutta tajutkaa että tää on nyt monille todellisuus.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä pärjäisin hyvin satasella 20 päivää. Mulla myös aina kaapissa riisiä, pari nuudeli pkt, makaronia, kahvi pkt 2-3, pakastelokerossa kaikenlaista syötävää.
Lisään vielä, on myös vehnäjauhoja ja kuivahiivaa, voin leipoa peltileipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen elänyt 10 eurolla yhden viikon
Riippuu siitä minkälaiset varastot on kaikkea tarvittavaa. Ihmiset tarvitsee muutakin kuin ruokaa. Pesuaineet? Puhelinlaskut? Wc-paperit? Hammastahnat? Bussiliput? Lääkkeet? Jne.?
Ei voi olla kaikki yhtä aikaa loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä minkälaiset varastot on kaikkea tarvittavaa. Ihmiset tarvitsee muutakin kuin ruokaa. Pesuaineet? Puhelinlaskut? Wc-paperit? Hammastahnat? Bussiliput? Lääkkeet? Jne.?
Sossu maksaa bussiliput, lääkkeet jne.
Ei maksa.
Ja sekin pitäisi tajuta, että syyllinen on joku muu kuin ihminen itse?
Vierailija kirjoitti:
Ja sekin pitäisi tajuta, että syyllinen on joku muu kuin ihminen itse?
Jos oot pitkäaikaissairas tai vammainen, niin harvoimpa se on omaa syytä. Jos oot saanut kenkää yt:eissä, ja oot yli 50-v, eikä kukaan enää palkkaa, vaikka kuinka haet paikkoja, niin ei sitäkään voi omaksi syyksi laskea. Jos oot lapsuudessa traumatisoitunut, niin ei sekään omaa syytä ole.
Miten voit tienata enemmän lomalla työllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossu maksaa bussiliput, lääkkeet jne.
Heräile todellisuuteen, miksi selität asioita, jotka eivät pidä paikkaansa? Perustoimeentulotuki on Kelan etuus, niille joiden tulot ovat hyvin pienet. Lääkkeet kuuluvat Kelan etuuksien piiriin, ei sosiaalihuollon.
Bussi-lippu kuuluu Kelan perustoimeentulotuen perusosalla katettaviin menoihin.
Minä pärjäisin hyvin satasella 20 päivää. Mulla myös aina kaapissa riisiä, pari nuudeli pkt, makaronia, kahvi pkt 2-3, pakastelokerossa kaikenlaista syötävää.