Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Foodorassa ja Woltissa todella valtavia alennuksia viimeisen muutaman kuukauden aikana

Vierailija
10.04.2025 |

Ei ole ostovoimaa porukalla joten ei käy kauppakaan. Tuolla on mm. 50% alessa isoja aterioita eli hintaa tulee tilattuna 15 euron sijasta 7 euroa. Johon päälle vielä monesti ilmainen kuljetus.

Pystyy pienituloinenkin noilla hinnoilla kerran pari kuuhun tilaamaan kotiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun jalat kantaa ja pää pelaa.. haen mieluummin itse ruokani.

Vierailija
2/7 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kuin ruton kaukaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun jalat kantaa ja pää pelaa.. haen mieluummin itse ruokani.

Niin hakisin minäkin mutta en jaksa kävellä 10km suuntaansa yhden pizzan takia.

Vierailija
4/7 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on mahdoton saada alle 15€. Jos on alennuksia ja ilmainen kuljetus, laitetaan minimitilausrajaksi aina 15€. Ne missä se on 10€ ei saa mitään sillä rahalla. Siihen päälle sitten vielä palvelumaksu.

Vierailija
5/7 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole moisia huomannut. Lisäksi lähes kaikissa on minimitoimitus 15€, joten eipä sinkku hyödy tuosta mitään.

Vierailija
6/7 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole moisia huomannut. Lisäksi lähes kaikissa on minimitoimitus 15€, joten eipä sinkku hyödy tuosta mitään.

Wolt laski minimirajan kymppiin ainakin Helsingissä joskus joulun tienoilla, varmaan koska moni sinkkutalous vaan sulkee koko äpin kun huomaa ettei pieniä tilauksia saa tehtyä ilman jotain "pienen tilauksen lisämaksua".

Foorodassa kyllä järjestään minimi on 15-20. Se on paljon pienehköstä lounaasta.

Vierailija
7/7 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kun ei voi edes kahta pizzaa tilata alle minimi hinnan. Pakko ottaa joku limu että ylittyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän