Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että seksi sattuu?

Vierailija
14.03.2007 |

Aina on sattunut, vaikka liukkaria laittaisi.

Miehellä on suht paksu penis, mutta ei nyt mikään pesismaila kuitenkaan. Vain tämän miehen kanssa olen seksiä harrastanut.

Kyse ei ole jännittämisestä tai luottopulasta. Olemme pyrkineet ratkaisemaan ongelmaa, mutta ei tunnut mikään auttavan.

Gynen mukaan mulla on " tiukat paikat" , ilmeisesti vähän liian :( Olin jo ihan innoissani lasta odottaessa, että synnytyksen myötä paikat venyy ja pääsen nauttimaan seksistä, mutta vauva olikin perätilassa ja leikattiin.

Onko muilla tällaista? Mikä on auttanut? Mitä kannattaisi kokeilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se miehelle kiva joo, että on tiukka alapää, mutta mulla on aina seksiä harrastettaessa sellainen " like a virgin" meininki, että oksat pois. Oikeasti sattuu samalla tavalla, kuin neitsyyden menettäisi, kun vähänkin syvemmälle alkaa työntymään :(

Vierailija
2/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kateellisia, siksi et vastauksia saa. Kun täällä ei muita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä nauttiminen on todella hankalaa, kun aina saa varoa, ettei satu kamalasti.

Vierailija
4/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli vähän samanlaista exän kanssa... sillä mun ranteen paksuinen ja mulla tiukat paikat.... jos en ollut täysillä mukana, yhdyntä sattui ja siitä seurasi lopulta se, että alitajuisesti pelkäsin että yhdyntä sattuu enkä sitten pystynyt täysin rentoutumaan :( ja sitte sattu, monesti piti lopettaa kesken ja itku pääsi. mies ei voinu ymmärtää vaikka kuinka selitin ja joskus runnoi väkisin... arvaa vaan miksi on exä :(

eli ei mulla ole ratkaisua sun ongelmaan, mutta et ole sen kanssa yksin

t: toinen ' tiukkis'

Vierailija
5/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa ongelmaa. Toi voi olla joko joku " vika" tai sitten normaalia. Vaginismi käsittääkseni aiheuttaa hyvinkin kovaa kipua ja kuivuus voi myös.

Itselläni sattuu usein syvälle työntyessä, enkä ole saanut siihen mitään apua. Onneksi kipu ei ole mikään kovin paha, Jostain kumman syystä olen alkanut peräti pitämään siitä, joten en enää koe sitä ongelmana.

En valitettavasti osaa auttaa.

Vierailija
6/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole exäsi kaltainen. Kamalaa käytöstä mieheltä.

Olen nyt raskaana taas ja täytyy toivoa, että tuleva synnytys venyttäisi paikkoja edes normaaleiksi. Pääsisin vihdoin nauttimaan kunnolla.

Mulla on kanssa sama, että jos oikein keskittyy, kipu vähenee (ei tosin häviä), mutta jos yhtään alkaa jännittämään sitä, niin sattuu niin perkeleesti.

T: Ap

Vierailija
7/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alapää on vaan oikeasti niin tiukka, että gynen tarkastuksessa ei voida käyttää edes sitä levitintä, kun tuntuu, että koko tavara repeää siihen paikkaan.

Tämä on ikävä vaiva ja ikävämpää siitä tekee kaltaisesi kommentit. Ne kuvastavat vain, ettet tiedä tästä vaivasta mitään.

Vierailija
8/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaria käytetään, joten ei ole kuivuudestakaan kyse. Seksiä harrastettaessa, sitten kun olen päässyt " kivun herraksi" ja alan olla lähellä laukeamista, olen niin märkä luonnostaankin, että lotisee, mutta silti kipu orastaa taustalla.

Vierailija
9/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainakaan... nyt onneksi on ihana miesystävä, jolla myös isohko ' varustus' , mutta osaa sitä käyttää ja olenkin nauttinut seksistä pitkästä aikaa täysillä :)

t: se ' tiukkis'

Vierailija
10/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihana ja hellä. Osaa hommansa, saa mut esim laukeamaan aina. En voi käsittää, miksi ei alapää ole väljentynyt tässä vuosien varrella, kun miehellä on kuitenkin paksu ja harrastetaan seksiä usein.

Vierailija
11/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja se kyllä sattuu. Olen ihan liian kiltti, sillä mies ei edes pyydä, mutta tarjoan sitä itse. Hän on kertonut siitä pitävänsä, ja koska rakastan häntä paljon, haluan joskus vähän hemmotella.

Vierailija
12/12 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja se kyllä sattuu. Olen ihan liian kiltti, sillä mies ei edes pyydä, mutta tarjoan sitä itse. Hän on kertonut siitä pitävänsä, ja koska rakastan häntä paljon, haluan joskus vähän hemmotella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme