Miksi vanhempi ei päässyt
Lapsen terveystietoisen kun lapsi oli 12? Epäilen että eräässä tapauksessa sekä lapsesta että äidistä on ollut törkeitä valheita tiedostoissa, jotka nyt pyyhitty pois?
Oletko kuullut tuollaisesta tapauksesta? Lapsen kautta ilmeisesti yritettiin päästä äitiin käsiksi ja aiheuttaa harmia ja vaikeuksia ? Siis valheellisin tiedoin.
Esim. yhdessä sossun kirjauksessa lukee äidin mt ongelmat, mutta ei äidillä ollut mitään hoitokontaktia mihinkään, eikä mitään tuollaisia kirjauksia kanta tiedossa.
Oletko kuullut vastaavasta.
Kommentit (3)
Eikös vanhemman oikeudet nähdä lapsen tervysdataa lopu 10 vuoden iässä ellei lapsi siis itse anna suostumusta siihen, että vanhempi ne näkee.
Kyllä vanhemman oikeus nähdä lapsen kantatiedot loppuu kun lapsi on 12v. Ne saa tosiaan näkyviin jos lapsi antaa luvan mutta lupa pitää antaa joka kerta ja lääkärin pitää muistaa se kohta raksittaa. Lupaa ei myöskään kysytä vaan se pitää muistaa itse sanoa.
Sossut keksii itse noita diagnooseja.
Kirjaa ne ja sitten ne on kaikkien mielestä totta.
Ilman lääkärin pätevyyttä saatikka tutkimuksia keksivät diagnooseja eikä sille kukaan mahda mitään.
Omassa tapauksessani kirjasivat että lääkäri on epäpätevä kun vein todistuksen terveydestä.