Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi elämä eron jälkeen

Vierailija
10.04.2025 |

Miten kääntää uusi sivu elämässä ja uskaltaa esim tapailla taas miehiä? Minulla kolme lastakin.. Silti kaipaisin jo vähän uusia tuulia, kun suhde ex-mieheenkin oli huono jo vuosia ennen eroakin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä seuraa nykyään löydetä tinderissä. Verkot vesille ja profiilia tekemään.

Vierailija
2/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni eka vuosi ihan erosta toipuessa. Sen jälkeen pikkuhiljaa uusia tuulia, tosin 8v meni ennen kuin löysin nykyisen avopuolisoni. Treenasin, pelasin golfia, lasten kanssa reissattiin ym. Samaten ystävien kanssa tehtiin erilaisia juttuja. Siitä se elämä muovautui. Työpaikkakin on vaihtunut kahdesti, urallakin päässyt eteenpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä seuraa nykyään löydetä tinderissä. Verkot vesille ja profiilia tekemään.

Voiko näistä löytää mitään oikeaa? Onko edes turvallista tapailla niitä random miehiä sieltä?

Vierailija
4/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä pakko aloittaa uudesta miehestä. Mitä muuta haluat tehdä, miltä haluat elämäsi näyttävän? 

Vierailija
5/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko näistä löytää mitään oikeaa? Onko edes turvallista tapailla niitä random miehiä sieltä?

En tiedä, kun ei ole kokemusta, mutta monta parisuhdetta siellä on kuulemani mukaan saanut alkunsa. 

Vierailija
6/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä pakko aloittaa uudesta miehestä. Mitä muuta haluat tehdä, miltä haluat elämäsi näyttävän? 

Teen jo muita asioita, elämäni on sellaista mitä haluan ollut jo pitkään. Elin vuosia rakkaudettomassa suhteessa vuosia ja keskityin esim liikuntaan, lapsiini, ystäviin Mutta olen kaivannut läheisyyttä jo siis vuosia. Silti iso kynnys aloittaa mitään ja ei toisaalta haluaisi tuhlata aikaa mihinkään turhanpäiväiseen.. Seksisuhteita en hae. T. Ap

Vierailija
7/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä miehellä tekee? Keskity lapsiin nyt. 

Vierailija
8/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä miehellä tekee? Keskity lapsiin nyt. 

Olen keskittynyt lapsiin aina 😃  Koko avioliiton ajan pyysin että mies veisi treffeille, mutta ei vienyt, joten kaipaisin kyllä jotain sellaista nyt! T. Ap

Vierailija
9/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa naisen jolla kolme lasta?

Vierailija
10/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä

Vierailija
11/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaa naimista ja irtosuhteita...on eron jälkeen elämisen arvoista..

Vierailija
12/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovaa naimista ja irtosuhteita...on eron jälkeen elämisen arvoista..

Siis kun nimenomaan en kaipaa tällaista ollenkaan. En mitenkään janoa miesten huomiota. Haluaisin löytää aluksi järkevää aikuista juttuseuraa ja ehkä sitten jos osoittautuu sen arvoiseksi, vähän muutakin. T. Ap

Vierailija
13/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on täynnä sellaisia miehekkeitä kuin nämä täällä palstalla, jotka kertovat olevansa tinderissä. Haluatko oikeasti tavata tämmöisiä yhtään missään?

Vetkot vesille oikeassa elämässä, siellä ovat oikeat miehet.

Vierailija
14/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen jo muita asioita, elämäni on sellaista mitä haluan ollut jo pitkään. Elin vuosia rakkaudettomassa suhteessa vuosia ja keskityin esim liikuntaan, lapsiini, ystäviin Mutta olen kaivannut läheisyyttä jo siis vuosia. Silti iso kynnys aloittaa mitään ja ei toisaalta haluaisi tuhlata aikaa mihinkään turhanpäiväiseen.. Seksisuhteita en hae. T. Ap

Eiköhän se mahdollinen uusikin suhde menisi samalla kaavalla eli keskittyisit kaikkeen muuhun. Parisuhde ei ole kaikkien juttu.

Vierailija
15/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on neljä, eikä ollut pulaa deittitarjokkaista. Nyt viiden vuosi hyvän miehen kanssa

Vierailija
16/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni eka vuosi ihan erosta toipuessa. Sen jälkeen pikkuhiljaa uusia tuulia, tosin 8v meni ennen kuin löysin nykyisen avopuolisoni. Treenasin, pelasin golfia, lasten kanssa reissattiin ym. Samaten ystävien kanssa tehtiin erilaisia juttuja. Siitä se elämä muovautui. Työpaikkakin on vaihtunut kahdesti, urallakin päässyt eteenpäin

En minä jaksa kahdeksaa vuotta odottaa että saan siitintä.

Vierailija
17/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa taida auttaa kuin rohkeasti laittaa verkot vesille. Jos siinä sun "sun näköisessä' elämässä ei tule ketään potentiaalista treffikumppania vastaan (golf-kuvioista ketään?) niin kokeile Tinderiä. On siinä se hyvä puoli että tietää että kaikki on siellä jotain hakemassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän