Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä niitä jotka naimisissa ja silti deittiappeissa?

Vierailija
10.04.2025 |

Tietääkö puolisonne vai salailetteko asiaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä ihmisiä sellaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma on paljon sellaisia 

Vierailija
4/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta naisen  kanssa parisuhteessa olevaa miestä, jotka hakee salaa miesseuraa.

Vierailija
5/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tiedä... Mulla on lapsiakin tinder panojen kanssa. Mutta taas on vaimo laittanut ruokaa ja syömään pitäis alkaa. Tuo tiedä mistään mitään. 

Vierailija
6/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tiedä... Mulla on lapsiakin tinder panojen kanssa. Mutta taas on vaimo laittanut ruokaa ja syömään pitäis alkaa. Tuo tiedä mistään mitään. 

Tietääkö nämä ns panot sun perheestä tai siitä että ovat sinulle vaan panoja vaikka ovat lastesi äitejä?

Vierailija
7/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen nainen ja elän rakkaudettomassa liitossa miehen puolelta. Ollaan sovittu että erotaan kun nuorin lapsi menee kouluun. Minulla on profiili deittiappissa.

Vierailija
8/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
9/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen nainen ja elän rakkaudettomassa liitossa miehen puolelta. Ollaan sovittu että erotaan kun nuorin lapsi menee kouluun. Minulla on profiili deittiappissa.

Miksi odottaa sinne asti. Mikä maaginen asia siinä kouluun lähdössä on että ero olisi siinä vaiheessa helpompi. Pikemminkin vaikeampi kun lapsen pitää sopeutua sekä kouluun että kahteen kotiin. Lisäksi pitää oppia kulkemaan kouluun kahdesta paikasta.

Vierailija
11/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi odottaa sinne asti. Mikä maaginen asia siinä kouluun lähdössä on että ero olisi siinä vaiheessa helpompi. Pikemminkin vaikeampi kun lapsen pitää sopeutua sekä kouluun että kahteen kotiin. Lisäksi pitää oppia kulkemaan kouluun kahdesta paikasta.

Minulla on tosi läheinen suhde lapsen kanssa. Hän ei ikinä kestäisi vielä viikko-viikko-systeemiä, en tiedä kestääkö silloinkaan kun aloittaa koulun. Mies ei taas suostu viikonloppuisäksi. 

Vierailija
12/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tosi läheinen suhde lapsen kanssa. Hän ei ikinä kestäisi vielä viikko-viikko-systeemiä, en tiedä kestääkö silloinkaan kun aloittaa koulun. Mies ei taas suostu viikonloppuisäksi. 

😂😂😂😂😂

Vierailija
14/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala sinä viikonloppuäidiksi. Mikä siinä on kun pitää alkaa omimaan jälkikasvua. 

Vierailija
15/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa ainakin vaikka kuinka paljon. Erityisesti yli 40v perheenäitejä. Ovatkin sitten usein varsin nälkäistä sakkia, eivät meinaa saada munasta millään tarpeekseen, antavat paljaalla ja haluavat usein kakkoseenkin ja muutama eksoottisempiakin juttuja kuten golden showereita jne. Kotosalla mies ja lapset autuaan tietämättöminä mitä äitee puuhastelee. Taustalla kyllästyminen tylsään liittoon ja poiskaan ei osata tai uskalleta lähteä. Mutta kaiketi samaa meininkiä myös varatuissa miehissäkin. Nimim. kokemusta on.

Vierailija
16/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin yhden tällaisen miehen uhriksi. Väitti olevansa avoimessa suhteessa vaimonsa kanssa ja suhde avioeron kynnyksellä. Tarina paljastui vedätykseksi, kun vihainen vaimo laittoi mulle viestiä. Tämä ukko kuulemma vedättää naisia systemaattisesti eri deittisovelluksissa ja somekanavissa pelkän seksiseuran toivossa.

Vierailija
17/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin yhden tällaisen miehen uhriksi. Väitti olevansa avoimessa suhteessa vaimonsa kanssa ja suhde avioeron kynnyksellä. Tarina paljastui vedätykseksi, kun vihainen vaimo laittoi mulle viestiä. Tämä ukko kuulemma vedättää naisia systemaattisesti eri deittisovelluksissa ja somekanavissa pelkän seksiseuran toivossa.

Miksei vaimo halunnut eroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi