Miten tärkeää pillu on miehelle
Etenkin naiset kertokaa omia kokemuksianne miten ootte miehen suhtautumisen asiaan kokenut
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Ilman säännöllistä pllua suhde on kaverisuhde.
Minä olisin mieluummin kaveri kuin säännöllinen pillu. Kuka haluaa olla pelkkä pillu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pillu ole tärkeää vaan nainen jonka kanssa olen. Seksi läheisyys tulee samassa paketissa.
Naisen tekemä tai toudella akkamaisen, miellyttämään pyrkivän lieromiehen.
Ne jotka lähtee pilluttomaan suhteeseen ovat näitä vihervasemmistolaisia perässä hiihtäjiä.
-Mikä se pilun ympärillä olevan alueen nimi on?
-Nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pillu ole tärkeää vaan nainen jonka kanssa olen. Seksi läheisyys tulee samassa paketissa.
Kukaan nainen ei halua noin nössöä miestä.
Jaa, minä kun mietin että tuo oli ainoa järkevä mies tässä keskustelussa.
-Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika vanha totuus on se että mies tuntee itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi kun saa seksiä. Tuon kun sisäistää niin moni asia on helpompaa miehen kanssa.
Höpöhöpö, ei se nyt noin monimutkaista ole. Kyllä minulle ainakin riittää kun vaan saa ihan vaan sitä pillua. Ei voisi vähempää kiinnostaa olenko rakastettu tai hyväksytty siinä vaiheessa kun pääsen panemaan. Tuollaiset muiden hyväksynnän hakemiset on enemmänkin naisten juttuja ja kertoo itsetunto-ongelmista. M54
Puhuttiin nyt miehistä joilla on jonkinlaista kehittyneempää tunne-elämää, ei mistään aivottomista panomiehistä.
Ei sellaisia ole olemassakaan. Teeskentelijöitä on jotka esittävät tunne-elämää naisten mieliksi mutta siinäkin on taustalla vain pillun saanti. Naiset vaativat jostain syystä tällaista teatteria koska ovat tehneet omassa päässään seksin harrastamisesta aivan liian ison asian. Eivät kaikki, onneksi. Haluatko siis mielistelijän vai rehellisen miehen, siitä tässä vain on kyse.
Aika aivotonta kuvaa luot nyt miehistä.
Joskus 15 vuotta sitten oli aika tärkeää, ei onneksi enää. Elämä paljon helpompaa, ei tarvitse miettiä sanojen eri piilomerkityksiä ja teet niin tai näin, aina väärin. Ihanaa kun voi keskittyä urheilemiseen, autoiluun, hyvien elokuvien/dokumenttien katseluun ja mökkeilyyn rauhassa.
M51v.
"Miten tärkeää pillu on miehelle"
Joillekuille niin tärkeää, että lähetään toiselle puolelle maapalloa ja jäädään sinne vaikka on niin rässististä kohtelua.
Voin vaihtaa pillun anukseen, koska vain
Kyllä se ( hän) koko nainen on tärkeä jo siitäkin syystä, ettei mun pää ainakaan pelkästä pillusta kiihotu. Kyllä siihen koko nainen tarvitaan. Muutenhan se olis ihan sama mikä tapin reikä edessä olis. Ei , kyllä sitä koko naista pitää saada hyväillä ja katsella.
Säännöllinen pillunsaanti on tärkein syy olla parisuhteessa. Ei sen tärkeämpää. Mykkä nainen olisi optimi puolisona.
T. Viriili mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman säännöllistä pllua suhde on kaverisuhde.
Minä olisin mieluummin kaveri kuin säännöllinen pillu. Kuka haluaa olla pelkkä pillu.
Ei tässä mitään kavereita, eikä Lahtista kaivata. Niitä kavereita on joka sormelle. Pilluja voisi sen sijaan olla käytettävissä useampikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kassit, jotka täyttyy pikkuhiljaa nesteestä.
Tyhjät kassit, parempi mieli.
Täysillä kasseilla seisoo enemmän, näkee seksiunia ja ylipäätään seksi mielessä koko ajan.
Kassit voi tyhjentää itsekin. Siihen ei naista tarvita. Mutta jostain syystä on tärkeää saada tehdä se juuri naisen kanssa.
Biologia se biologia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 15 vuotta sitten oli aika tärkeää, ei onneksi enää. Elämä paljon helpompaa, ei tarvitse miettiä sanojen eri piilomerkityksiä ja teet niin tai näin, aina väärin. Ihanaa kun voi keskittyä urheilemiseen, autoiluun, hyvien elokuvien/dokumenttien katseluun ja mökkeilyyn rauhassa.
M51v.
Jep. Rauhassa sinkkuna. Urpoimmat pitävät naista kotona, vaikkeivat saa edes pillua siltä. Se on vastakohta käsitteelle rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Transnaisen suu ja peppu ajaa saman asian tarvittaessa.
Ihan ok parhaimmillaan, mutta ei kyllä ehtaa pillua korvaa. Transmiehet on kyl aika kivoja myöskin. <3
Mutta tosiaan kyllä se seksi, runsas/riittävä/monipuolinen seksi on tärkein yksittäinen asia suhteessa naisen kanssa. Aika nopsaan lakkaa kiinnostelemasta muutkaan asiat, jos se lopahtaa. Ei siitä voi muitakaan asioita (no ota vaikka se luottamus pois...) noin vaan yksipuoleisesti poistaa ja teeskennellä, että asiat olisi hyvin!
Hyvä myös, että on avoimet suhteet ja uskalletaan erota! Joskus se vieraissa piipahtaminen voi toimia sytyttimenä parempaan elämään ja itsensä löytämiseen uudelleen. <3
On se niin tärkeä että ilman pillun saamista ei tule mistään mitään
Ilman sitä pillua ei ketään meitä olisi. On se siksi tärke juttu.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi miehillä on noin kova tarve saada."
Biologia. Eivät miehet sitä pahuuttaan tee.
Tästä syystä en edes ymmärrä sitä stigmaa mikä syntyy jos alkaisin rohkeammin ehdottelemaan jopa ventovieraille sänkyyn menoa. En tarkoita ahdistelua, ihan vaan yksi kysymys ja seuraava kehiin jos vastaus on ei. Ei se ole minun syyni että luonto on ohjelmoinut minut haluamaan paritella eri naisten kanssa päivittäin.
Anteeksi nyt mutta naisilla on tunne-elämä . Useimmat meistä haluavat olla rakastettuja. Ainakin että välitetään muutenkin kuin soosikuppina. Siksi se on rakastelua ,seksiä. Miehille kai vain nussimista tai panemista.??
Mahdat olla tosi haluttu seksikumppani. Kyllähän tuollanen ajatusmaailma huokuu ihmisestä väkisinkin.