Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tärkeää pillu on miehelle

Vierailija
10.04.2025 |

Etenkin naiset kertokaa omia kokemuksianne miten ootte miehen suhtautumisen asiaan kokenut

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa enemmän mitä itse haluan häntä. Miksi miehillä on noin kova tarve saada.

Vierailija
2/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vanha totuus on se että mies tuntee itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi kun saa seksiä. Tuon kun sisäistää niin moni asia on helpompaa miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein ominaisuus naisessa ehdottomasti.

Vierailija
4/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman säännöllistä pllua suhde on kaverisuhde.

Vierailija
5/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miehillä on noin kova tarve saada."

Biologia. Eivät miehet sitä pahuuttaan tee.

Vierailija
6/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena se oli tärkeä. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa.

M52

Vierailija
7/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transnaisen suu ja peppu ajaa saman asian tarvittaessa.

Vierailija
8/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi*ustako mie sen tiiän?

Vierailija
9/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pillu ole tärkeää vaan nainen jonka kanssa olen. Seksi läheisyys tulee samassa paketissa.

Vierailija
10/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika vanha totuus on se että mies tuntee itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi kun saa seksiä. Tuon kun sisäistää niin moni asia on helpompaa miehen kanssa.

Höpöhöpö, ei se nyt noin monimutkaista ole. Kyllä minulle ainakin riittää kun vaan saa ihan vaan sitä pillua. Ei voisi vähempää kiinnostaa olenko rakastettu tai hyväksytty siinä vaiheessa kun pääsen panemaan. Tuollaiset muiden hyväksynnän hakemiset on enemmänkin naisten juttuja ja kertoo itsetunto-ongelmista. M54

Vierailija
11/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena se oli tärkeä. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa.

M52

Ikävä juttu. Itse saman ikäinen ja kiinnostaa edelleen kovasti ja säännöllisesti.

Vierailija
12/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kassit, jotka täyttyy pikkuhiljaa nesteestä.

Tyhjät kassit, parempi mieli.

Täysillä kasseilla seisoo enemmän, näkee seksiunia ja ylipäätään seksi mielessä koko ajan.

Vierailija
13/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi miehillä on noin kova tarve saada."

Biologia. Eivät miehet sitä pahuuttaan tee.

Mitäs pahaa siinä olisikaan? Kyllä se pillussakin hyvältä tuntuu. N33

Vierailija
14/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pillu ole tärkeää vaan nainen jonka kanssa olen. Seksi läheisyys tulee samassa paketissa.

Kukaan nainen ei halua noin nössöä miestä.

Vierailija
15/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpöhöpö, ei se nyt noin monimutkaista ole. Kyllä minulle ainakin riittää kun vaan saa ihan vaan sitä pillua. "

No et ehkä itse asiaa hahmota mutta noin se kyllä oikeasti menee. Voit miettiä että miksi tuntuu niin pahalta jos ei saakaan ja nainen ryhtyy pihtaamaan. Tuntuuko se pahalta vain koska ei saa kasseja tyhjäksi vai olisiko kuitenkin niin että se on loukkaus myös miehisyyttäsi kohtaan ja huomaat että et olekaan enää haluttu sen naisen silmissä?

Vierailija
16/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kassit, jotka täyttyy pikkuhiljaa nesteestä.

Tyhjät kassit, parempi mieli.

Täysillä kasseilla seisoo enemmän, näkee seksiunia ja ylipäätään seksi mielessä koko ajan.

Kassit voi tyhjentää itsekin. Siihen ei naista tarvita. Mutta jostain syystä on tärkeää saada tehdä se juuri naisen kanssa.

Vierailija
17/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, ei se nyt noin monimutkaista ole. Kyllä minulle ainakin riittää kun vaan saa ihan vaan sitä pillua. Ei voisi vähempää kiinnostaa olenko rakastettu tai hyväksytty siinä vaiheessa kun pääsen panemaan. Tuollaiset muiden hyväksynnän hakemiset on enemmänkin naisten juttuja ja kertoo itsetunto-ongelmista. M54

Puhuttiin nyt miehistä joilla on jonkinlaista kehittyneempää tunne-elämää, ei mistään aivottomista panomiehistä.

Vierailija
18/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höpöhöpö, ei se nyt noin monimutkaista ole. Kyllä minulle ainakin riittää kun vaan saa ihan vaan sitä pillua. "

No et ehkä itse asiaa hahmota mutta noin se kyllä oikeasti menee. Voit miettiä että miksi tuntuu niin pahalta jos ei saakaan ja nainen ryhtyy pihtaamaan. Tuntuuko se pahalta vain koska ei saa kasseja tyhjäksi vai olisiko kuitenkin niin että se on loukkaus myös miehisyyttäsi kohtaan ja huomaat että et olekaan enää haluttu sen naisen silmissä?

Eikä mene. Eikä tunnu pahalta jos nainen alkaa pihtaamaan, lopetan vain sellaisen naisen kanssa olemisen. Ei se pahalta tunnu, jokainen tekee omat valintansa. Enkä loukkaannu jos joku nainen ei minua halua. Kyllä minä aina pillua saan ja panen pelkästä panemisen ilosta ilman sen kummempaa taustafilosofiaa. On toiminut tähän asti ja toimii jatkossakin.

Vierailija
19/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin nyt miehistä joilla on jonkinlaista kehittyneempää tunne-elämää, ei mistään aivottomista panomiehistä.

Ei sellaisia ole olemassakaan. Teeskentelijöitä on jotka esittävät tunne-elämää naisten mieliksi mutta siinäkin on taustalla vain pillun saanti. Naiset vaativat jostain syystä tällaista teatteria koska ovat tehneet omassa päässään seksin harrastamisesta aivan liian ison asian. Eivät kaikki, onneksi. Haluatko siis mielistelijän vai rehellisen miehen, siitä tässä vain on kyse.

Vierailija
20/112 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, nyhveröt joihin viittaat lasketaan naisiksi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme