Miten tärkeää pillu on miehelle
Etenkin naiset kertokaa omia kokemuksianne miten ootte miehen suhtautumisen asiaan kokenut
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Höpöhöpö, ei se nyt noin monimutkaista ole. Kyllä minulle ainakin riittää kun vaan saa ihan vaan sitä pillua. "
No et ehkä itse asiaa hahmota mutta noin se kyllä oikeasti menee. Voit miettiä että miksi tuntuu niin pahalta jos ei saakaan ja nainen ryhtyy pihtaamaan. Tuntuuko se pahalta vain koska ei saa kasseja tyhjäksi vai olisiko kuitenkin niin että se on loukkaus myös miehisyyttäsi kohtaan ja huomaat että et olekaan enää haluttu sen naisen silmissä?
Eikä mene. Eikä tunnu pahalta jos nainen alkaa pihtaamaan, lopetan vain sellaisen naisen kanssa olemisen. Ei se pahalta tunnu, jokainen tekee omat valintansa. Enkä loukkaannu jos joku nainen ei minua halua. Kyllä minä aina pillua saan ja panen pelkästä panemisen ilosta ilman sen kummempaa taustafilosofiaa. On toiminut tähän asti ja toimii jatkossakin.
Niin varmaan. Tuolla asenteella et taida saada pilua edes kertaa viikossa.
"Pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään kisat ensin" (Matti Nykänen suorassa radiolähetyksessä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kassit, jotka täyttyy pikkuhiljaa nesteestä.
Tyhjät kassit, parempi mieli.
Täysillä kasseilla seisoo enemmän, näkee seksiunia ja ylipäätään seksi mielessä koko ajan.
Kassit voi tyhjentää itsekin. Siihen ei naista tarvita. Mutta jostain syystä on tärkeää saada tehdä se juuri naisen kanssa.
Aivan. Tässä on ristiriita; jos pitää vain tyhjentää pussit, niin siihen riittää käteenveto. Mihin pussintyhjentäjät tarvitsevat naista?
Näin naisena inhottaa juuri se, kun sperma valuu vaginasta. Jos siis miehellä kyse vain pussien tyhjennyksestä, niin se käy myös kondomin kanssa ja näin sperma jää kortsuun. Niin siistiä, mutta sekään ei monelle miehelle käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysillä kasseilla seisoo enemmän, näkee seksiunia ja ylipäätään seksi mielessä koko ajan.
Kassit voi tyhjentää itsekin. Siihen ei naista tarvita. Mutta jostain syystä on tärkeää saada tehdä se juuri naisen kanssa.
Aivan. Tässä on ristiriita; jos pitää vain tyhjentää pussit, niin siihen riittää käteenveto. Mihin pussintyhjentäjät tarvitsevat naista?
Näin naisena inhottaa juuri se, kun sperma valuu vaginasta. Jos siis miehellä kyse vain pussien tyhjennyksestä, niin se käy myös kondomin kanssa ja näin sperma jää kortsuun. Niin siistiä, mutta sekään ei monelle miehelle käy.
Jos oman rakkaan miehen sperma ei tunnu hyvältä pillussa, niin sitten varmaan tarvitsee monta miestä.
Ei viriili mies voi elää ilman halukasta pillua, jonne kulli on tervetullut ja haluttu.
Kyllä se on pillu paras pikkuveljen päivähoitopaikka. Kaikki muut ovat surkeita korvikkeita.
Kymmenet naiset kertovat taas, että mitä mies tuntee ja ajattelee. Yksikään ei todellisuudessa tiedä, että mitä mies tuntee ja ajattelee.
Samalla kun mietitte vastausta aloitukseen, niin voisitte kertoa myös, että mitä eroa on kiehutus- ja painevesireaktoreilla.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni haluaa enemmän mitä itse haluan häntä. Miksi miehillä on noin kova tarve saada.
Hänellä on noin 20 kertaa sinun testosteronitasosi ja sen myötä noin 20 kertainen libido.
Vierailija kirjoitti:
Eturauhasesta suurin nestemäärä. Prosentteja kasseista.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenet naiset kertovat taas, että mitä mies tuntee ja ajattelee. Yksikään ei todellisuudessa tiedä, että mitä mies tuntee ja ajattelee.
Narsistiprinsessojen ylimielisyys vertautuu ainoastaan samaisten tyhmyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika vanha totuus on se että mies tuntee itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi kun saa seksiä. Tuon kun sisäistää niin moni asia on helpompaa miehen kanssa.
Höpöhöpö, ei se nyt noin monimutkaista ole. Kyllä minulle ainakin riittää kun vaan saa ihan vaan sitä pillua. Ei voisi vähempää kiinnostaa olenko rakastettu tai hyväksytty siinä vaiheessa kun pääsen panemaan. Tuollaiset muiden hyväksynnän hakemiset on enemmänkin naisten juttuja ja kertoo itsetunto-ongelmista. M54
Kiitos rehellisyydestä. Toisaalta olet tosi ällöttävä, mutta ei kai sille sitten mitään voi. Poistoon koko xy-kunta läheltäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei viriili mies voi elää ilman halukasta pillua, jonne kulli on tervetullut ja haluttu.
Oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole selvästikään elänyt pitkässä parisuhteessa ja naimisissa kun moista väität. Mun vaimoni on aina lukenut ajatuksiani ja tiennyt milloin mulla on pilluntarve.
No mulle se on ollut aina yksi mysteeri, koska itse en miesten vekottimista ikinä ole välittänyt kun eihän ne kauniita ole ja ällöän sotkua. Että jos ei tarvis kestää siemennestettä eikä sitä lärpyttävää lurppaa siinä päällä nii sitten juu. Pidän kyllä miehistä noin niin kun muuten, niin kun vaiks vahvat kädet on kivat ja pituusero, mutta alakerta on hirveä kaikilla. Enkä oikein usko, että johtuu testosteronistakaan, koska itsellä arvot ylempänä kun keskivertonaisella, toki normaalin rajoissa, mutta lääkäri joskus on sanonut, että kovemman libidon se aiheuttaa, ja juu kyllä mulla onkin aika kova. Mutta silti se mun libido on sellainen, että orgasmi kiva. Että en ollenkaan tarvitse sitä miestä tai miehen elintä mihinkään, mutta orgasmi on kiva. Niin en ymmärrä mihin se mieskään naista omaan orgasmiinsa tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
No mulle se on ollut aina yksi mysteeri, koska itse en miesten vekottimista ikinä ole välittänyt kun eihän ne kauniita ole ja ällöän sotkua. Että jos ei tarvis kestää siemennestettä eikä sitä lärpyttävää lurppaa siinä päällä nii sitten juu. Pidän kyllä miehistä noin niin kun muuten, niin kun vaiks vahvat kädet on kivat ja pituusero, mutta alakerta on hirveä kaikilla. Enkä oikein usko, että johtuu testosteronistakaan, koska itsellä arvot ylempänä kun keskivertonaisella, toki normaalin rajoissa, mutta lääkäri joskus on sanonut, että kovemman libidon se aiheuttaa, ja juu kyllä mulla onkin aika kova. Mutta silti se mun libido on sellainen, että orgasmi kiva. Että en ollenkaan tarvitse sitä miestä tai miehen elintä mihinkään, mutta orgasmi on kiva. Niin en ymmärrä mihin se mieskään naista omaan orgasmiinsa tarvitsee.
Kiinnostaako sitten pillut, vai eivätkö nekään. Miehän ei tee sellaisella naisella mitään joka ei arvosta ja halua hänen kulliaan.
Pillu on AINOA syy, miksi miehet ovat naisen kanssa. Vai kuvitteletteko naiset, että käymme jossain Ikeassa, ostelemme sisustustyynyjä, tai remppaamme keittiötä ihan omasta halustamme? Ilman pillua, asuisimme Pertsan, ja Rampen kanssa. Dokailisimme päivät pitkät 70-luvun sohvalla. Tekisimme pyttipannua joka päivä viimeksi 80-luvulla siivotussa keittiössä. Sellaisia me ollaan. Mutta koska on pillu, niin siedämme nuo akkojen muut kotkotukset, ja teeskentelemme, että meitä kiinnostaa minkälaisissa vaatteissa lapsemme kulkee.
No tottahan se on tärkeä ja olennainen asia suhteessa. Sellaiset miehet on todella harvassa, jotka suostuu lähtemään suhteeseen, jos piparia ei ole luvassa.
Eiköhän se syy ole selvä kun vertaa miltä tuntuu oma käsi pilluun verrattuna.