Yhtäkkiä on 21 astetta, en ole tottunut tähän
Juuri oli pitkä siperiakausi viileää. Tuntuu kummalliselta. Kirkasta?
Kommentit (32)
Tortut kyllä, kuten halpaan pensaankin.
Missä on noin lämmintä? Täällä vaan 16 ja pilvistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla 22 astetta. Auringossa enemmänkin.
Lämpötila on aina varjolämpötila.
Jos mittari on auringossa ja näyttää +50C, se on mittarin lämpö, ei ulkoilman.
Vierailija kirjoitti:
Tortut mielessä?
Täällä Hgissä on onneks vain jotain 13 astetta, en kaipaa kesälämpöjä vielä.
Ilmastohätätila. Ei varmaan tule koskaan enää lunta. Nyt iphone kädessä tielle istumaan. How dare you ..olen MT ongelmainen ja kyllä minä tiedän. Etkö sinä usko ilmastomuutokseen.
Lasitetulla partsilla +18C, joten sinne.
10 astetta vielä puuttuu oikeasta kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastohätätila. Ei varmaan tule koskaan enää lunta. Nyt iphone kädessä tielle istumaan. How dare you ..olen MT ongelmainen ja kyllä minä tiedän. Etkö sinä usko ilmastomuutokseen.
Moi Lulu Ranne. Kiva että ministeritkin osallistuvat kansan kanssa rupatteluun.
Kauhajoki 22 astetta, oli paljon minihame + toppiyhdistelmiä näkyvillä kauppareissulla.
Huomenna on sitten lämmintä, jos on.
Vierailija kirjoitti:
Kauhajoki 22 astetta, oli paljon minihame + toppiyhdistelmiä näkyvillä kauppareissulla.
Nice!
se on se jokakeväinen ilmastonlämpeneminen. täytyy varmaan nostaa suomalaisten veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tortut mielessä?
Aina!
Joo, laitin tänään kaikki kesäkukat. Todella oudolta tuntuu, justhan sitä luntakin vielä humpsahti 10cm!
Liian kuuma tuli jo töissä. Surkea ilmasto Suomessa. Liian kylmää ja joskus sitten liian kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
se on se jokakeväinen ilmastonlämpeneminen. täytyy varmaan nostaa suomalaisten veroja.
Just kaks viikkoa sitten ääliöt täällä julisti, että Suomessa on AINA kylmä eikä ikinä tule tänä vuonna kesää ym. Kyllä typeryksiä riittää, monille asioiden laaja hahmottaminen on vaikeeta.
No hittolainen, tuli kuuma 10km lenkillä, juomapullo 0,5l loppui ihan kesken...
No näin kyyn (elävä), jäniksen (kuollut) ja kuulin tolkuttomasti tsirkutusta ja käen kukuntaa...
Huh, hellettä. Vissy + kolmosolut kotona maistui
Voi olla 22 astetta. Auringossa enemmänkin.