Miksi sitä yritetään kieltää, että juuri naiset ovat muuttuneet, eivät miehet?
Miehet ovat edelleen ihan yhtä kunnollisia kuin sata vuottakin sitten. Naisista sen sijaan ainakin puolet on Suomen kaltaisissa yhteiskunnissa luopuneet kunnollisuudesta ja hyvän naiseuden ominaisuuksista. Siitä seuraa sitten sukupuolten väliset ristiriidat, kaikki omituinen seksuaalisuuden korostaminen (Pride-liike jne.), miesten syrjäytyminen, parisuhteiden huono kestävyys, syntyvyyden lasku, teollisuuden ja vientibisneksen alennustila jne.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, haluatko ap samanlaisen työnjaon kuin oli maatalousyhteiskunnassa: naisille kuuluivat sisätyöt ja navetta, miehelle ulkotyöt ja talli.
Sopiiko tämä sinulle?
Kyllä naisille kuului myös ne peltotyöt.
Naiset ovat aina tehneet enemmän töitä kuin miehet. Miehet ovat päässeet hallitsemaan narratiivia, joten ovat saaneet esteettä väittää että he muka "elättävät perheen". Vaikka todellisuudessa mies on nauttinut vaimonsa tekemän työn tuloksista. Mies omisti kaiken, vaimo raatoi koko ikänsä palkatta miehen hyväksi.
Miehet hautaavat totuuden jos voivat. Tämän takia tarvitaan naisia tutkijoiksi ja tietokirjailijoiksi.
Naisille kuuluivat peltotyöt elonkorjuun ja heinänkorjuun aikaan.
Kyllä, mies omisti kaiken.
Minkä me tälle voimme?
Luitko ap:n aivoitukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehethän ovat romahtaneet. Kun itse olin lapsi 70 -luvulla suomalaisen miehen kunnia oli elättää perhettään, olla hyvä isä ja aviomies. Kouluttauduttiin tai paiskittiin sitten tehtaassa töitä, mutta perheen eteen aina. Nykyisin miehet eivät halua avioon, eivät halua lapsia, eivät halua elättää perhettään. Kuvitellaan, että voidaan käydä pikaisesti pimpalla jossain ja sitten hakata pelikonetta ja juoda kaljaa kavereiden kanssa ilman sitoumuksia. Ei se naisille kelpaa.
Haista sinä jo pitkä pas...ka!
Minä olen ollut kuukauden päästä 20 vuotta tehtaassa töissä. Hankin vaimon ja hänen kanssaan kolme lasta, rakensin meille kivan kodin. Vaimo hoiti 7 vuotta lapsia kotona ja minä elätin perhettä. En tee päivääkään töitä muuta kuin perheeni eteen. En ole koskaan koskenut pelikoneisiin, enkä ole käynyt yli 12 vuoteen baareissa, en sen jälke
Onko tässä maassa muka joku tehdas vielä jossakin? Eivätkö ne kaikki menneet ysärillä Kiinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehethän ovat romahtaneet. Kun itse olin lapsi 70 -luvulla suomalaisen miehen kunnia oli elättää perhettään, olla hyvä isä ja aviomies. Kouluttauduttiin tai paiskittiin sitten tehtaassa töitä, mutta perheen eteen aina. Nykyisin miehet eivät halua avioon, eivät halua lapsia, eivät halua elättää perhettään. Kuvitellaan, että voidaan käydä pikaisesti pimpalla jossain ja sitten hakata pelikonetta ja juoda kaljaa kavereiden kanssa ilman sitoumuksia. Ei se naisille kelpaa.
Haista sinä jo pitkä pas...ka!
Minä olen ollut kuukauden päästä 20 vuotta tehtaassa töissä. Hankin vaimon ja hänen kanssaan kolme lasta, rakensin meille kivan kodin. Vaimo hoiti 7 vuotta lapsia kotona ja minä elätin perhettä. En tee päivääkään töitä muuta kuin perheeni eteen. En ole koskaan koskenut pelikoneisiin, enkä
Vain naisten mielestä. Sillä passiivisella asenteella jolla naiset ovat nykyään liikenteessä saavat vapaasti olla jatkossakin ilman hyviä miehiä. Yleistät, mutta tuskin edes tutustut miehiin ja käyt syvällisempää keskustelua siitä mitä mies haluaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös naisen rooli oli erilainen. Miksi tasa-arvo koskisi vain naisia? Miksi ihmeessä miehen tulisi elättää koko kööri itsellisen, voimaantuneen naisenkin hankkiessa oman elantonsa?
Niin, no älkää sitten väittäkö, että VAIN naiset ovat muuttuneet, k
Alaikäisiä tyttöjä raiskataan ennätystahtia, mutta kalpean, keski-ikäisen naisen etuoikeudet kasvaa = femìnatsìn mielestä hyvä suunta.
Mitä erityisiä etuoikeuksia keski-ikäisillä naisilla on? Siis muitakin kuin se, että ikä suojelee jonkin verran ahdistelulta. Se erityinen etuoikeus keski-ikäisillä naisilla on ollut aina. Mutta siis onko jotain muutakin?
Ihan vaan siksi kyselen, että osaisin ottaa erityiset etuoikeuteni käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata vuotta sitten mies kävi töissä ja nainen hoiti kotityöt. Mies ajattelee edelleen, et nainen työnsä ohella myös hoitaa kotityöt.
Teen 80% kotitöistä meidän suhteessa.
Ensin säästin, otin lainaa ja maksoin kalliin asunnon.
Sitten teen 80% kotitöistä ja nainen asuu puolet ajasta porukoillaan.
Olen mies.
Kuulostaa siltä, että sulla on nuorempi nainen? Sellaisenhan kaikki haluavat?
Miksi tuo mies teettää oman kotinsa töitä kylässä käyvällä naisella? Laittaako hän vierailulle tulevat mieskaverinsakin siivoamaan?
Oikeus erota ja kasvaa henkisesti niin että ex-mies ja yhteiskunta maksaa kulut siitä...se perusteeton etu naisilla on.
Naiset pystyvät olemaan nykyään miesmäisempiä kuin minä....vaikka olen ammatiltani johtaja. Sorry....äijämäisyys ei jotenkin ole kiihottavaa....haluan suhteessa tuntea olevani se mies-osapuoli. Lähes kaikkien naisten naisihanne vähintään on niin miesmäinen että en voi mitenkään olla kiinnostunut heistä. Sorry ladies. Thats the problem. Rekka-lesbo-mentaliteetilla varustetut naiset ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Oikeus erota ja kasvaa henkisesti niin että ex-mies ja yhteiskunta maksaa kulut siitä...se perusteeton etu naisilla on.
Suomessa ei tarvitse maksaa ex-puolisolle yhtään mitään elatustukea. Yhteiskunnan tuet kuuluu jokaiselle samojen sääntöjen mukaan, ei siellä ole eri taulukoita miehille ja naisille.
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi erota jos ei enää halua olla parisuhteessa? Eihän ketään voi suhteeseen pakottaa. Saavathan miehetkin halutessaan erota ihan samalla lailla.
Ap on oikeassa siinä, että nuorten miesten ja nuorten naisten arvomaailman erkaneminen on lähinnä naisista lähtöisin. Ei tarvitse kuitenkaan mennä sadan vuoden päähän. Kun olin yläasteella 80 -luvun lopussa ja 90 -luvun alussa, suurin osa pojista pienessä asuinkunnassani oli sellaisia, jotka käyttivät homoa haukkumasanana ja käyttivät välitunnit tupakin polttamiseen sekä herkkien poikien kiusaamiseen. Puheet olivat joko alatyylisiä ja misogynistisiä haarovälijuttuja tai sitten puhuttiin mopoista.
Tänä päivänä näiden pikkupaikkakuntien pojat ovat pitkälti samanlaisia. Tupakki on vain vaihtunut nuuskaan ja kiusaaminen siirtynyt pitkälti sosiaaliseen mediaan. Tytöt ovat muuttuneet. Siinä, missä noihin aikoihin iso osa tytöistäkin näillä paikkakunnilla käytti afrikkalaissiirtolaisista rasistisia ilmaisuja ja naisopettajia huoriteltiin, ovat nykyajan tytöt paljon avarakatseisempia kuin ennen. Soisi poikienkin jo tulevan siitä tunkkaisesta machomaailmasta nykypäivään.
Niinkö? Mites tää persupuolue ja palstamelskaajat? Omasta nuoruudesta en muista ollenkaan tollasta meininkiä.
Miehet samanlaisia kuin sata vuotta sitten? Lol. Kai nostit tänään hattua kaikille vastaan tuleville naisille?
Vierailija kirjoitti:
"Tuostakin on tutkimus, että miehet mieltävät tekevänsä enemmän kotitöitä ja viettävänsä lasten kanssa aikaa kuin naiset. Oikeasti lukemat ovat silti tyyliä 30 - 70. Miehet tekevät 30 % kotitöistä tai lastenhoidosta, mutta luulevat tekevänsä yli puolet."
Mielellään tutustuisin tuohon tutkimukseen jos sen voit minulle linkata.
Etkö osaa itse googlata?
Niin, SINÄ. Vaan katsos kun loppujen lopuksi aika harvat miehet taitavat olla tuollaisia nykyään, etenkään nuoremmat.