Ihmiset näkee nälkää ja joutuvat kadulle.
Ei tämmöistä ollut 10 vuotta sitten. Ensin SDP otti helvetisti velkaa ja nyt kokoomus köyhyyttää suomalaisia köyhiä lisää. Onko suunta jyrkästi alaspäin vai tuleeko nousu vielä että ihmiset saisi asunnon ja ruokaa joka päivä. Työpaikat vähenee tai menee ulkomaalaisille muutenkin. Kannattaako enää verojakaan maksaa. Olen antanut pimeitä töitä muutamalle tutulle että saavat edes rahaa ruokaan.
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja hyvä niin. Ottaisit sinäkin itse vastuun hyvinvoinnistasi sensijaan että uliset punapropagandaa."
Niinhän minä teenkin, sinä ja hallitus olette este mun hyvinvoinnille, mun sota teitä vastaan on nimenomaan sitä että otan vastuuta, mitään muutakaan vaihtoehtoja ei enää ole.
Venaas vaan kun päästään seuraavien oikeiden vaalien alle, silloin tämä mun vastuunotto muuttuu aika henkilökohtaiseks perskokkare, aion tuoda kaiken ilmi mitä olen teistä oppinut.
: ]
Semmoiset voimafantasiat tänään.
Ai saatana, mä muistan vielä viime kerran kun te äärioikeistopellet uhositte tolle samalla sällille kuinka sen jutut on vaan voimafantasiaa.
Nyt on tiedossa kohta A-luokan paskamyrsky, en malta odottaa! :' D
Toi temu-jokeri on ainoa syy miks minä edes käyn vauvalla.
Onks sillä jotain epävirallista lempinimeä täälä millä se tunnetaan?
90 - luvulla alkoi yhteiskunta muuttua.
Alkoi tulla köyhät ja rikkaat.
Kaikki alkoi tahallaan järjestetystä lamasta joka oli valtava klassinen petos ja mittava rahanpesuoperaatio.
Uskomatonta että vieläkin ihmiset äänestävät näitä rikollisjärjestöjä.
Persuissa taas on niin tietämättömiä ihmisiä, että he tyhmyyttään haukkuvat keskituloisia ja köyhempiä ihmisiä. Osa persuista on niin nuoria, etteivät edes olleet syntyneet vielä.
Silti näillä jonneilla ääntä ja öyhötystä riittää.
Mm. Bergbom ja Vigelius. Eivät olleet syntyneetkään.Samoin Purra. Purra taisi 90 - luvun alussa olla vasta pikkutyttö.
Riikka kiljuu kuten Pikku Myy ja heiluttelee saksia.
En jaksa katsoa tuota lastentarhaa.
Tuollaiset pitää kovinta ääntä joilla ei ole mitään tietoa mistä ongelmat alkoivat Suomessa.
Poliittinen eliitti on kupannut kansan tyhjiin ja nyt ollaan konkursissa.
Kaikki alkoi SDP - kokoomus - hallitusmafiasta 1987 ja kepulihallitus jatkoi Suomen alasajoa alk. 1991.
Ihmiset eivät edes tuota tiedä historiasta.
Siellä se pahuus asuu : Arkadianmäellä.
Olen aina elänyt niin että rahaa menee säästöön jos työpaikka lähtee alta niin on ainakin rahaa elää ja olen asunut aina halvassa yksiössä myös tyttöystäväni kanssa. Nyt 20 vuoden jälkeen voin sanoa että kannatti säästää eikä ostaa asuntoa ja maksella kallista lainaa. On pankissa rahaa 170000 euroa, ne olisi mennyt lainaan ja vastikkeisiin jos olisin ostanut asunnon joskus. Nyt on hyvä mieli kun palkkaa on säästynyt 20 vuoden aikana. Ja kun katsoo muita miten ne kärsii ja ovat ostaneet se 400 000 euron asunnon ja työpaikka lähtenyt alta niin siinä onkin selvittämistä miten pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Liian nopeasti tuli voimaan tuo huononnus asumistukiin. Itse juuri ehdin muuttaa maalta kaupunkiin. Nyt vuoden jälkeen uusi muutto edessä. Tulee kalliiksi kun itse maksaa. 2kk päällekkäin kaksi vuokraa, muuttoauton ja miehet (ei tuttuja apuna koska muutin kauas) ja 2kk takuu eikä vanha takuu 2kk vielä palautettuna.
Miksi maksat 2 kk päällekkäin?
Mites on mahdollista että alle tonnin tuloilla en kärsi nälkää ja kolme tonnia tienaavat kärsii nälkää ja joutuvat kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Omalla tietoisella valinnalla, kun rööki, viina ja suoratoistopalvelut on tärkeämpiä.
Ei kaikilla ole kuin sinun lapsuudessa!
Maamut ja muustalaiset jatkaa ilmaista asumistaan isoissa asunnoissa.
Hallitus jatkaa röyhkeästi ja julkisesti vain kansan kahtiajakoa. Oksettavaa, niin oksettavaa.
Suomen kansa valitsee itse päättäjänsä, totuuden nimessä kuitenkin ihan sama mitä äänestät tai olet äänestämättä, lopputulos ei muuksi muutu.
Ei pitäisi olla kenenkään elinehto kiillottaako hän rikaan hopeat pilkulleen oikein. Hyväosaiset ovat tottuneet, että kaikki tuodaan nenän eteen eivätkä voi käsittää, että köyhä oikeasti kuolee Suomessa jos ei saa ruokaa ja menettää asuntonsa. He vain miettivät haluavatko ravintolasta lohta vai hummeria eikö köyhä ansaitse mitään jos ei ole heitä palvelemassa.