Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset näkee nälkää ja joutuvat kadulle.

Vierailija
10.04.2025 |

Ei tämmöistä ollut 10 vuotta sitten. Ensin SDP otti helvetisti velkaa ja nyt kokoomus köyhyyttää suomalaisia köyhiä lisää. Onko suunta jyrkästi alaspäin vai tuleeko nousu vielä että ihmiset saisi asunnon ja ruokaa joka päivä. Työpaikat vähenee tai menee ulkomaalaisille muutenkin. Kannattaako enää verojakaan maksaa. Olen antanut pimeitä töitä muutamalle tutulle että saavat edes rahaa ruokaan.

Kommentit (171)

Vierailija
121/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta yks ja sama äärioikeisto kusipää taas kaatamassa kaikki yhteiskunnan ongelmat köyhien viaks.

Aivan absoluuttisen törkeää rys sämäistä omien hylkäämistä hankeen.

Oikeistolaiset ei ole suomalaisia eikä ihmisiä vaan MAANPETTUREITA.

Sosialisti sensijaan ei voi olla maanpetturi koska heille mitään maata ei edes ole!  On vain kollektiivi!

Vierailija
122/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskusteltaisiinko hetki keskitysleireistä ja mitä hallitus sinulle haluaa.

Nythän näenmäisen järjettömät päätökset on tehnyt kaikkien paitsi varakkaiden elämän tukalaksi, ei hätää!

Se on tarkoituskin, kun saavutetaan kriittinen piste, kunnon lama, näitä meidän toimia käytetään oikeutuksena työttömien, köyhien, väärän väristen, sairaiden ja väärää mieltä olevien sulkemiseksi leirille. 

Teitä valmistellaan siihen nyt jo, "miksi työtön/ köyhä ei voi muka nukkua kimppamajoituksessa ja tehdä pakkotöitä?"

Riikka purra on ottanut velkaa jonka käytöstä ei meille kerrota helposti tarpeeksi tämän järjestämiseksi.

Tämä on ainoa konteksti missä hallituksen toimet käy järkeen.

Ei ihme ettei sinulla töitä löydy. Olet aivan harhainen. Se, että

Toistaiseksi tuo "harha" on ainoa loogisesti koherentti selitys hallituksen toiminnalle.

Jos sinulla on jotain oikeaa sanottavaa niin kuulisin sen ihan mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta yks ja sama äärioikeisto kusipää taas kaatamassa kaikki yhteiskunnan ongelmat köyhien viaks.

Aivan absoluuttisen törkeää rys sämäistä omien hylkäämistä hankeen.

Oikeistolaiset ei ole suomalaisia eikä ihmisiä vaan MAANPETTUREITA.

Sosialisti sensijaan ei voi olla maanpetturi koska heille mitään maata ei edes ole!  On vain kollektiivi!

Minä osaan puhua omasta puolestani, sun ei tarvi valehdella mun puolesta.

Vierailija
124/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eläkkeiden indeksikorotukset nostivat vanhempien ikäluokkien säästöjä.

Mutta 18-24 - vuotiaiden asiakkaiden säästötilien mediaanisaldo kutistui. Myös 25-34-vuotiaat joutuivat inflaation takia käyttämään erityisesti säästötilien varoja."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011145289.html

Vierailija
125/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Oon duunari ja mietin ostaisko Tag Heuerin vai Omegan. Ja lähtiskö lomalle New Yorkiin vai Brasiliaan.

Vierailija
126/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän näenmäisen järjettömät päätökset on tehnyt kaikkien paitsi varakkaiden elämän tukalaksi, ei hätää!

Se on tarkoituskin, kun saavutetaan kriittinen piste, kunnon lama, näitä meidän toimia käytetään oikeutuksena työttömien, köyhien, väärän väristen, sairaiden ja väärää mieltä olevien sulkemiseksi leirille. 

Teitä valmistellaan siihen nyt jo, "miksi työtön/ köyhä ei voi muka nukkua kimppamajoituksessa ja tehdä pakkotöitä?"

Riikka purra on ottanut velkaa jonka käytöstä ei meille kerrota helposti tarpeeksi tämän järjestämiseksi.

Petteri hymyilee ja sanoo että kaikki menee suunnitelman mukaan, hä

Ja hyvä niin.  Ottaisit sinäkin itse vastuun hyvinvoinnistasi sensijaan että uliset punapropagandaa.

Vierailija
127/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eläkkeitä maksetaan 39,1 miljardia vuodessa." https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/kokonaiselak…

Ansiosidonnaista maksettiin vuonna 2023 vain 1,9 miljardia https://www.tyj.fi/tilastot/

Mutta ansiosidonnaisesta leikattiin lapsikorotukset pois ja se porrastettiin. 

Vierailija
128/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli 24 prosenttia palkasta menee eläkkeisiin, ja se on enemmän kuin koskaan ennen.

Eläkerahoista vain noin viidennes tulee aiemmin maksetuista ja rahastoihin sijoitetuista rahoista. 

Tänään eläkkeellä olevien ihmisten eläkkeistä pääosa rahoitetaan tänään työtä tekevien ihmisten ja heidän työnantajiensa työeläkemaksuilla. "

https://yle.fi/a/74-20058453

Vierailija
129/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei sin

Sinä jauhat pelkkää punapropagandaa.

Vierailija
130/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen herätys sen jälkeen Seurakunta lähtee tuuliin ja pilviin. 

Auttakoon sitten jokainen itseään joka jää tänne. Vielä on ovet auki.

Vierailija
131/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja hyvä niin. Ottaisit sinäkin itse vastuun hyvinvoinnistasi sensijaan että uliset punapropagandaa."

Niinhän minä teenkin, sinä ja hallitus olette este mun hyvinvoinnille, mun sota teitä vastaan on nimenomaan sitä että otan vastuuta, mitään muutakaan vaihtoehtoja ei enää ole.

Venaas vaan kun päästään seuraavien oikeiden vaalien alle, silloin tämä mun vastuunotto muuttuu aika henkilökohtaiseks perskokkare, aion tuoda kaiken ilmi mitä olen teistä oppinut. 

: ]

Vierailija
132/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkemaksu on 7,15 % palkasta ja 8,65 %, jos on 53-vuotta ja se menee nyt eläkkeellä oleville.

Omaa eläkettä sulle kertyy 1,5 % vuosipalkasta https://www.tyoelake.fi/paljonko-saan-elaketta

Vierailija
133/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä jauhat pelkkää punapropagandaa."

Johon sinä et osaa vastata, koska se on totta.

Vierailija
134/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime hallituksen velkarahalla pelastettiin ETLA:n arvion mukaan 40 000 työpaikkaa koronakriisin aikaan. Samalla mm. ammattikouluun panostettiin 80mlj, lukioihin 18mlj, varhaiskasvatusmaksut pois köyhiltä(140mlj) ja pieni korotus vähimmäisetuuksiin. Valtion tuloja paikattiin puuttumalla carunan verosuunnitteluun ja kuluttajien siirtohintoja suitsittiin. Lisäksi vähimmäisetuuksia korotettiin hieman. Takuueläkkeeseen reilu 100e lisää (viimein se luvattu vappusatanen).

Ja ellei tilanne olsi tiukka olisi varmasti koulutukseen ja sosiaalietuuksiin panostettu enemmänkin.

Siinä ap ripaus faktaa ennen kuin jankkaat samaa "demarihallitus velkaannutti Suomen vararikkoon"

Niinhän tuossa sanotaan.  Laske itse, velkarahalla 40000 työllistettyä.  40000 x keskipalkka = ?

Ja velaksi.  On se sosialismi ihana kun työllistää.

Vierailija
135/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Oon duunari ja mietin ostaisko Tag Heuerin vai Omegan. Ja lähtiskö lomalle New Yorkiin vai Brasiliaan.

Osta Rolex. Ostin entiselle aikoinaan , 6700 sek ja nyt on toistasataa tuhatta kruunuissa. Itselle ostin huutokaupasta Raimon Weils kellon .Arvo oli 14 kertaa suurempi kuin mitä maksoin. 

Vierailija
136/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeistä taas jauhetaan. Monilla työeläke nettona on n. 1000-1300 €. Onko se liikaa?

Vierailija
137/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja hyvä niin. Ottaisit sinäkin itse vastuun hyvinvoinnistasi sensijaan että uliset punapropagandaa."

Niinhän minä teenkin, sinä ja hallitus olette este mun hyvinvoinnille, mun sota teitä vastaan on nimenomaan sitä että otan vastuuta, mitään muutakaan vaihtoehtoja ei enää ole.

Venaas vaan kun päästään seuraavien oikeiden vaalien alle, silloin tämä mun vastuunotto muuttuu aika henkilökohtaiseks perskokkare, aion tuoda kaiken ilmi mitä olen teistä oppinut. 

Muuten hyvä mutta todistetusti olet täysin kykenemätön oppimaan mitään.

Vierailija
138/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...good one perskokkare >_>

Vierailija
139/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän huomaa että tasan ainoa syy miks sä postaat täälä on se että sulle maksetaan siitä, en ole eläessäni kuullu yhtä laiskaa herjaa.

Luota sinä sokeasti siihen, minä luotan siihen materiaaliin mitä olen kerännyt teistä jo kolmisen vuotta ja jatkan kokoajan.

Ps: teidän tapahtumiin ja kanaville ei ole varsinaisesti vaikea soluttautua.

Vierailija
140/171 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän huomaa että tasan ainoa syy miks sä postaat täälä on se että sulle maksetaan siitä, en ole eläessäni kuullu yhtä laiskaa herjaa.

Luota sinä sokeasti siihen, minä luotan siihen materiaaliin mitä olen kerännyt teis

Olekto joku naapurin salainen agentti??????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan