Ihmiset näkee nälkää ja joutuvat kadulle.
Ei tämmöistä ollut 10 vuotta sitten. Ensin SDP otti helvetisti velkaa ja nyt kokoomus köyhyyttää suomalaisia köyhiä lisää. Onko suunta jyrkästi alaspäin vai tuleeko nousu vielä että ihmiset saisi asunnon ja ruokaa joka päivä. Työpaikat vähenee tai menee ulkomaalaisille muutenkin. Kannattaako enää verojakaan maksaa. Olen antanut pimeitä töitä muutamalle tutulle että saavat edes rahaa ruokaan.
Kommentit (171)
Suomi on euroopan lihavin maa, kyllä sitten on itsekkäitä ihmisiä paljon, jos eivät edes leipapalaa anna nälkee näkeville.
Opeteltaa nyt erottamaan itämaan trolit. Niihin liittyy yleensä tuo NÄLKÄÄ näkevät suomalaiset.
"Olekto joku naapurin salainen agentti??????"
Ihan tavallinen vastuullinen kansalainen minä olen.
Tavallisella vastuullisella kansalaisella ei ole enää varaa lääkkeisiinsä.
: ]
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittääkin aivan kaiken.
Sosialismi ei enää toimi, jos ikinä toimikaan. Koko nykyjärjestelmä on täysin tieteellinen kokeilu, kuinka pitää maata yllä ilman kunnon kapitalismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian nopeasti tuli voimaan tuo huononnus asumistukiin. Itse juuri ehdin muuttaa maalta kaupunkiin. Nyt vuoden jälkeen uusi muutto edessä. Tulee kalliiksi kun itse maksaa. 2kk päällekkäin kaksi vuokraa, muuttoauton ja miehet (ei tuttuja apuna koska muutin kauas) ja 2kk takuu eikä vanha takuu 2kk vielä palautettuna.
Miksi pidät kahta asuntoa noin pitkään yhtäaikaa?
Olisiko niin , entiseen vielä se irtisanomisajan vuokra ja uuteen uusi vuokra,muuten asunto olisi mennyt sivu suin????
Vierailija kirjoitti:
Tämmöstä se on ollut 90-luvusta lähtien. Vasemmistopropaganda uppoaa tehokkaasti kansaan joka on tunnetusti tyhmää.
Juurikin näin. Vuosikymmen sitten oli sama homma, kun hinnat kallistu loputtomasti ja köyhtymistä oli jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo kaheli ole sitä koskaan piilotellu, se on se syy miks jengi kuuntelee mieluummin sitä kun sua, toi hullu ei ikinä valehtele ja sinä taasen perskokkare et osaa lopettaa valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo kaheli ole sitä koskaan piilotellu, se on se syy miks jengi kuuntelee mieluummin sitä kun sua, toi hullu ei ikinä valehtele ja sinä taasen perskokkare et osaa lopettaa valehtelua.
<3
Vierailija kirjoitti:
"Ja hyvä niin. Ottaisit sinäkin itse vastuun hyvinvoinnistasi sensijaan että uliset punapropagandaa."
Niinhän minä teenkin, sinä ja hallitus olette este mun hyvinvoinnille, mun sota teitä vastaan on nimenomaan sitä että otan vastuuta, mitään muutakaan vaihtoehtoja ei enää ole.
Venaas vaan kun päästään seuraavien oikeiden vaalien alle, silloin tämä mun vastuunotto muuttuu aika henkilökohtaiseks perskokkare, aion tuoda kaiken ilmi mitä olen teistä oppinut.
Semmoiset voimafantasiat tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi ei enää toimi, jos ikinä toimikaan. Koko nykyjärjestelmä on täysin tieteellinen kokeilu, kuinka pitää maata yllä ilman kunnon kapitalismia.
Taas unohdit perustelut ja korvat heiluu.
Tän takia minulla, tunnetulla kahelilla, on enemmän uskottavuutta kuin sinulla, sinä olet patologinen valehtelija, eli hullu niin kuin minäkin mutta huonompi, sinä olet semmoinen pahuudesta sairastunut rotta.
Uskottavuus ei tarkoita kyvyttömyyttä ajatteluun tai mielen muuttamiseen.
Näitä ketjuja kun selaa, tulee aivan täysin selväksi miksi tämä harhainen ja lapsellisen uhitteleva tollolauma ei töitä saa. Koulutetuille ja fiksuillekin on nyt haastavaa, joten eihän näiden kohdalla ole mitään tehtävissä. Sama se sitten on asua jossain edullisemmissa neliöissä syrjempänä. Hyvä, että tukia leikattiin.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta yks ja sama äärioikeisto kusipää taas kaatamassa kaikki yhteiskunnan ongelmat köyhien viaks.
Aivan absoluuttisen törkeää rys sämäistä omien hylkäämistä hankeen.
Oikeistolaiset ei ole suomalaisia eikä ihmisiä vaan MAANPETTUREITA.
Ne possut ovat tottuneet saamaan kaiken nenänsä eteen ja köyhien pitäisi heitä palvella jos eivät halua hankeen nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkulaki tulee voimaan 1.1.2026
Asuntovelkainen lapsiperhe ei saa toimeentulotukea ruokaan.
Kuulehan nyt. Työssään oikeasti käyvän ja työtään hoitavan ei ole huolta mainitsemastasi potkulaista.
Työpaikka tarvitsee työntekijänsä. Lusmut ja saikuttajat joutavatkin muihin tukijärjestelmiin mikäli ehdot täyttyy.
Siitä on demareiden Suomi tehty.
Irtisanomiseen riittää huolimattomuus tai alisuoriutuminen eli et myy tarpeeksi tavaroita asiakkaalle tai teet virheen.
Höpö höpö. Hyvistä, luotettavista ja mukavista työntekijöistä ei kukaan luovu. Mutta jos olet ilmapiirinankeuttaja, myöhästelijä, epäluotettava, laiska, juoppo jne, sietääkin olla huo
Tai jos siivoaja unohtaisi nuolla persettä, miksi pitää hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas unohdit perustelut ja korvat heiluu.
Tän takia minulla, tunnetulla kahelilla, on enemmän uskottavuutta kuin sinulla, sinä olet patologinen valehtelija, eli hullu niin kuin minäkin mutta huonompi, sinä olet semmoinen pahuudesta sairastunut rotta.
Uskottavuus ei tarkoita kyvyttömyyttä ajatteluun tai mielen muuttamiseen.
Taas meni aiheen vierestä niin että heilahti.
Sinun uskottavuus on yksi huono vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ketjuja kun selaa, tulee aivan täysin selväksi miksi tämä harhainen ja lapsellisen uhitteleva tollolauma ei töitä saa. Koulutetuille ja fiksuillekin on nyt haastavaa, joten eihän näiden kohdalla ole mitään tehtävissä. Sama se sitten on asua jossain edullisemmissa neliöissä syrjempänä. Hyvä, että tukia leikattiin.
Minäpä väännän ulinan volyymin kovemmalle, sinun mieliks ja minun voimafantasioita palvelemaan. <3
Seuraavaksi keskustellaan miten köyhä voi pärjätä natsî-suomessa, esimerkiksi rikkaiden osoitteita ja omaisuuden tietoja myymällä alan miehille ja kuinka herkkiä kauppojen kylmälaitteet on ja kuinka kaikille riittää ruokaa jos niille sattuu jotain.
Mun voimafantasit rullaa nyt jossain 4/10 paikkeilla, venkoile ja valehtele lisää, minua itseäkin jännittää kuinka pahasti tää lähtee vielä käsistä.
Mä haen popparia.
Välillä mä mietin et onks se vasemmisto ite jotka yllyttää tätä kahelia mut sit mä taas muistan kuinka vtun typeriä perskokkareet on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka saa pääkaupungissa 1400 e/kk nettona tililleen ja ihmettelee, kun ei riitä asumiseen ja ruokaan.
Asun Helsingissä ja saan palkkaa 1000 e/kk ja sillä on pärättävä, töissä käyn 5 päivänä viikossa ja nuo on sitten ne jotka valittavat?
Aina nää minipalkkaiset hyökkää valittamaan että se olisi jotenkin köyhien vika ettei palkkaa saa enempää ja mikähän on ollut syysi mennä töihin sellaisella palkalla ettei elä sillä.
Valita sille työnantajallesi. Kukaan ammattilainen ei lähtisi tuolla palkalla mihinkään.
Myöskään elämäntapaloiset eivät lähde matalapalkkatöihin tai edes niitä huomattavasti paremmin palkattuihin vaan huutavat suut soikeina ettei kannata. Kun onhan se mukavampi maata kotona ja muut maksavat kaiken.
"Osassa Helsinkiä tonttivuokrat nousevat ja ovat jatkossa 15000 - 30000 vuodessa."
Vierailija kirjoitti:
"Osassa Helsinkiä tonttivuokrat nousevat ja ovat jatkossa 15000 - 30000 vuodessa."
Sellaista se on. Olisivat lunastaneet tonttinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 100 km etäisyydellä pääkaupungista kymmeniä tyhjiä hyvinvointialueiden entisiä asumiseen kelpaavia yksikköjä. Työttömät asunnottomat voidaan sijoittaa niihin. Siellä on laitoskeittiötkin valmiina, itse voivat laittaa ruokansa.
Ja miten todennäköistä sanoisit työn löytämisen sieltä olevan?
Yhtä todennäköistä kuin nykyisessä kaupungissa.
- eri
Pidätkö persuja älykkäinä? Ja oikeistohallitukset ovat ottaneet enemmän velkaa. Viimeksi kun jouduttiin isompaan lamaan meillä oli Ahon provarihallitus.