Nordea epäkunnossa taas: ei saa nostettua käteistä eikä tehtyä tilisiirtoa omalta tililtä
Kommentit (50)
Aika epämukavaa olisi olla tässä tilanteessa maksamassa kortilla ostoksia kilometrin pituisessa kassajonossa.
Ainakin korttimaksu toimisi hetki sitten. Muusta en tiedä. Yleensä ilmoittavat kyllä sivuillaan etukäteen jos joku ei toimi tiettynä aikana.
- Voisitko siirtää tililtäsi rahaa ?
- Valitettavasti en. Siirto ei jostain syystä onnistu nyt.
Mulla toimii. Sinulla on varmaan rahat loppu. Oletko tarkistanut?
Sivuilla luki jotain että jokin virhe blaa blaa blaa. Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Aika epämukavaa olisi olla tässä tilanteessa maksamassa kortilla ostoksia kilometrin pituisessa kassajonossa.
Terveisiä vaan täältä Mikkelin Prisman kassajonosta!
t. Nordean pankkikortti
Vierailija kirjoitti:
Ainakin korttimaksu toimisi hetki sitten. Muusta en tiedä. Yleensä ilmoittavat kyllä sivuillaan etukäteen jos joku ei toimi tiettynä aikana.
Lukeeko siellä tosiaan, että emme tänään vastaa asiakaspalvelun puhelimeen, vaan saat odottaa jonossa ja kuunnella Stingiä tunnin?
Ei näkynyt.
Siellä pitäisi lukea, että emme pääosin palvele lainkaan asiakkaitamme.
Mulla toimii. Sinulla on varmaan rahat loppu. Oletko tarkistanut?-
- Ei kuule varmaan takuulla ole rahat loppu. Tilitiedot ja saldo oikein. Mutta käteiseen siirto omalta tililtä/ saati nosto ei onnistu, tulee jokin virhe-ilmoitus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin korttimaksu toimisi hetki sitten. Muusta en tiedä. Yleensä ilmoittavat kyllä sivuillaan etukäteen jos joku ei toimi tiettynä aikana.
Lukeeko siellä tosiaan, että emme tänään vastaa asiakaspalvelun puhelimeen, vaan saat odottaa jonossa ja kuunnella Stingiä tunnin?
Ei näkynyt.
Siellä pitäisi lukea, että emme pääosin palvele lainkaan asiakkaitamme.
Kas kun ei Erkki Junkkarisen Ulvovaa mylläriä?
justhan siellä eilen aamupäivällä oli häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin korttimaksu toimisi hetki sitten. Muusta en tiedä. Yleensä ilmoittavat kyllä sivuillaan etukäteen jos joku ei toimi tiettynä aikana.
Lukeeko siellä tosiaan, että emme tänään vastaa asiakaspalvelun puhelimeen, vaan saat odottaa jonossa ja kuunnella Stingiä tunnin?
Ei näkynyt.
Siellä pitäisi lukea, että emme pääosin palvele lainkaan asiakkaitamme.
Lukee siellä ainakin jossain ne ajat milloin palvellaan puhelimessa. Itse olen aina päässyt suht nopeasti läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mahto ap olla fyrkat finito?
- Ei ole. itselläsi mahtaa olla.
Eikä varmaan trumpetin ilmoituksella ole mitään tekoa asian kanssa? No ei tietenkään, kun kukapa sitä nyt haluaisi laittaa aamuksi ostotoimeksiantoa osakkeista, kun tiedossa on saatanallinen nousu....
Mut ei auta puhelinpalvelukasn, kun eivät tiedä miksi ei toimi.
T: Opn asiakkaaksi ujuttautuva
Nordean asiakaspalveluun jos soittaa kannattaa se tehdä tunnistautuneena, eli muistaakseni verkkopankin tuki välilehdestä. Silloin saa ainakin nopeampaa palvelua kun ei tunnistautuneena. Ja ne palveluajat kannattaa lukea sieltä sivuilta.
Verkkopankki- Sivulla lukee näin:
Osalla asiakkaista maksut ja omien tilien väliset siirrot eivät tällä hetkellä onnistu verkko-ja mobiilipankissa. Lisäksi Nordean korteilla ei voi tällä hetkellä nostaa käteistä automaateilta.
Korjaamme tilanteen mahdollisimman pian.
Maksut ja omien tilien väliset siirrot eivät onnistu. Osalla asiakkaista.
Käteistä et voi nostaa omalta tililtä.
Miksi?
Voihan hemmetti.