Nordea epäkunnossa taas: ei saa nostettua käteistä eikä tehtyä tilisiirtoa omalta tililtä
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
esimerkiksi mihin pankkiin?
Vaihdoin S-Pankkiin, koska sieltä saa palvelua ottamatta vapaapäivää töistä.
Ei se nordea niin hieno mesta ole, että haluaisin mennä sinne lomalle.
Itselläni toimi Prismassa kello 20.30 aikoihin. Heti meni maksu läpi. Itselläni on toki myös Prisman lahjakortti ja vähän rahaakin, joka ei tosin olisi riittänyt ostoksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nordean asiakaspalveluun jos soittaa kannattaa se tehdä tunnistautuneena, eli muistaakseni verkkopankin tuki välilehdestä. Silloin saa ainakin nopeampaa palvelua kun ei tunnistautuneena. Ja ne palveluajat kannattaa lukea sieltä sivuilta.
Kiitos tiedosta. Tuli kyllä luettua ne palveluajat etukäteen, ja tuossa odottaessa tuli useamman kerran kuultua rätisevän Stingin lomassa ne nauhoitetut viestit, joissa kehotetaan tunnistautumaan.
Asiani kuitenkin koski juuri käyttäjätunnusta, jota ilman ei voi tunnistautua.
Palvelu on vitsi.
Mikä biisi soi?
Mulla on aina kotona käteistä kymppitonni vähintään. Ja olen työtön vieläkin.
Verkkopankin kirjautumislaite??? Hohhoijjaa. Noita oli käytössä joskus kivi ja paperi. Nordean puhelinappi käyttöön ja sassiin
Eilen illalla menin Nordean tililleni. Yllätys oli että siellä luki sinulla ei ole tilejä. Olin aivan ihmeissäni. Näytti siltä että tilini oli poissa. Aikani siellä klikkailin ja sitten tilini yhtäkkiä ilmestyi ruutuun.
Ei tuota ongelmaa ole, mutta tunnistautuminen ei useasti toimi, hyvällä tuurilla onnistuu kerran päivässä.
Aina silloin tällöin tulee noita pankkihäröjä, siksi kannattaisi olla toinen kortti tai käteistä sen verran varalta, että saa ostoksensa maksettua kaupassa.
12.4.2025 Heinolan Tokmannilla oikkuili maksaminen kännykällä wallettia käyttäen, pyysi pinkoodia, silti vaati useamman yrityksen ennen kuin hyväksyi ? Eikä ollut ainoa kerta, esiintynyt satunnaisesti useamminkin?
ei sieltä saanut tiliotteitakaan