Petteri Orpo, perusteletko, miksi Satonen on paras Kelan johtajaksi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artsi osaa paistaa makkaraa ja minä juoda olutta. Pidetään asiat yksinkertaisina. Petsku
Arde on myös erinomainen kampaviinerien mussuttelija.
"Life is all about money and wieners."
-Arto Satonen, The Economist
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Petteri lukee av-palstaa ja vastaa tuotapikaa.
Luulen, että Petteri syö kynsiään ja pysyy piilossa vaali-iltaan asti.
Riikan lauteiden alle on vaali-iltana tunkua.
Teitä viedään kuin pässiä narussa.
Kelan hallitus valitsi hänet huonoimmaksi hakijaksi8-1.Saa nähdä nämä 12 kansanedustajaa valitsee lopulta?Toivottavasti ei tuota huonointa poliittisin agendoin.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa vastata. T:Petteri
Pitääkö tätä nyt moneen kertaan käsitellä. T.petskuli
Arto, Arto älä tyrki, tee joskus miehen työ, älä sanojasi syö...🎶🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen kysyi tänään Purralta Iltasanomien tentissä miksi perussuomalaisille ei kelpaa pätevin hakija Kelan pääjohtajaksi. Riikka ei kyennyt vastaamaan.
Riikkulilla on noita rajoitteita.
Ihmetyttää kanssa, miten tää pokasaha jaksaa "tanssia" torilla, mutta tenteissä ei tunnu silmät pysyvän auki, ja jatkuvasti haukottelee kun muut puhuu. 🤔
Ihmetyttää kanssa, miten sä jaksat kirjotella vauvaforumin aihe vapaalle muttet käydä töissä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Petteri lukee av-palstaa ja vastaa tuotapikaa.
Luulen, että Petteri syö kynsiään ja pysyy piilossa vaali-iltaan asti.
Riikan lauteiden alle on vaali-iltana tunkua.
Lindtmanin lauteiden alle kukaan ei halua ku ei tiedä mitä sieltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen kysyi tänään Purralta Iltasanomien tentissä miksi perussuomalaisille ei kelpaa pätevin hakija Kelan pääjohtajaksi. Riikka ei kyennyt vastaamaan.
Ihmetyttää kanssa, miten tää pokasaha jaksaa "tanssia" torilla, mutta tenteissä ei tunnu silmät pysyvän auki, ja jatkuvasti haukottelee kun muut puhuu. 🤔
Ihmetyttää kanssa, miten sä jaksat kirjotella vauvaforumin aihe vapaalle muttet käydä töissä 🤔
Klo 20? Miksi se ihmetyttää? Aamulla takas töihin.
Toki perskokkareen unelma on 24/7 työtä, että voi maksaa Läski-Satoselle suojatyöpaikan, ja sinne jätesäkillisen kampaviinereitä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Se syö muut virkailijat nam nam. Ei tarvi maksaa palkkaa.
"Syö kilpailu."
Satonen ymmärtänyt kapitalismin kulmakiven liian kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 20? Miksi se ihmetyttää? Aamulla takas töihin.
Toki perskokkareen unelma on 24/7 työtä, että voi maksaa Läski-Satoselle suojatyöpaikan, ja sinne jätesäkillisen kampaviinereitä. 🤔
Eiku se että sä kannatat vasemmistopuolueita kertoo lähinnä siitä että työnteko ei sulle maistu 🤔
:0
-Petteri Orpon virallinen kommentti.