Petteri Orpo, perusteletko, miksi Satonen on paras Kelan johtajaksi?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Petteri lukee av-palstaa ja vastaa tuotapikaa.
Luulen, että Petteri syö kynsiään ja pysyy piilossa vaali-iltaan asti.
Eihän Petteri ole mukana Kelan johtamisessa, joten miksi kysyä häneltä asiaa, joka ei kuulu pääministerille?
Sadde on luvannut duunata kelan lapinmajalla hiihtoreissut sekä ahvenanmaan kämpällä syksyn lohisafarin. Talvella saunotaan ja safkataan sen jälkeen palacessa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Petteri ole mukana Kelan johtamisessa, joten miksi kysyä häneltä asiaa, joka ei kuulu pääministerille?
Kai sentään kokoomuksen puoluejohtajalta sopii kysyä miksi kokoomukselle ei kelpaa pätevin hakija? Vai oletko joltain osin eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen kysyi tänään Purralta Iltasanomien tentissä miksi perussuomalaisille ei kelpaa pätevin hakija Kelan pääjohtajaksi. Riikka ei kyennyt vastaamaan.
Riikkulilla on noita rajoitteita.
"Sopiiko pikku yllättyminen?" (Petteri Orpo)
Kun en muuta keksinyt.
t: Petteri Orpo
Vierailija kirjoitti:
Artsi osaa paistaa makkaraa ja minä juoda olutta. Pidetään asiat yksinkertaisina. Petsku
Arde on myös erinomainen kampaviinerien mussuttelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artsi on paras, ei auta punikkien ulina
Kuinka se Artsi on paras kun asiantuntijat ovat valinneet hänet jo heikommaksi? Miksi kokoomukselle ja perussuomalaisille ei kelpaa pätevin hakija?
Koska perskokkareet ovat kiukuttelevia pikkulapsia. "Mä haluan just ton lelun ja piste". Tosi hienoa että meidän maata johtaa kiukuttelevat kakarat.
Se syö muut virkailijat nam nam. Ei tarvi maksaa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään kokoomuksen puoluejohtajalta sopii kysyä miksi kokoomukselle ei kelpaa pätevin hakija? Vai oletko joltain osin eri mieltä?
Onko puolustusministeri Häkkänen sträppäilyltään ehtinyt kommentoimaan?
Mihin me suomalaiset tarvitsemme näitä loisia,miten kauan vielä katsotaan tätä paskaa?
Nää kokoomusvihaajat täällä on niin säälittäviä luusereita ja paskakasoja et mä tuun juhlii todella makeasti ku Kokoomus on suurin puolue sunnuntaina ja seuraavalla viikolla Satonen valitaan pääjohtajaks.
Kiusaajapuolueen linjaan sopivin ehdokas.
Tämä tyyppi olisi parempi. Kelpaisi jopa vihervasureille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/587b3d65-5bb5-40bf-97d1-deb9519a409a
No ku niin ne oli siellä EK:s päättäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen kysyi tänään Purralta Iltasanomien tentissä miksi perussuomalaisille ei kelpaa pätevin hakija Kelan pääjohtajaksi. Riikka ei kyennyt vastaamaan.
Riikkulilla on noita rajoitteita.
Ihmetyttää kanssa, miten tää pokasaha jaksaa "tanssia" torilla, mutta tenteissä ei tunnu silmät pysyvän auki, ja jatkuvasti haukottelee kun muut puhuu. 🤔
Eihän hän olekaan, mutta kun tuli pikku kaljoissa hyvävelikerhon saunaillassa luvattua, niin..