Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Visiblin jatkuvaan käyttöön? Onko mitään haittoja?

Vierailija
09.04.2025 |

Arveluttaa aloittaa tuollaisen jatkuvan syömisen. Jos suolisto jää siitä riippuvaiseksi.

Olen pian nelikymppinen nainen ja koko ikäni kärsinyt ajoittaisesta suoliston takkuilusta. Voisiko tämä olla ratkaisu ongelmiin?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä:

Suoliston jumittaminen on siis lääkäreiden mukaan toiminnallista. En tosin ymmärrä, että millä logiikalla, koska minulle ei ole verikokeita kummempia tutkimuksia tehty.

Eli ei tähystystä tms.

Vierailija
2/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää huoletta ohjeen mukaan.

Mulla on suolistosairaus ja käytän sitä säännöllisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi käyttää huoletta ohjeen mukaan.

Mulla on suolistosairaus ja käytän sitä säännöllisesti

Onko parantanut elämänlaatua?

Ap

Vierailija
4/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin liikkua säännöllisesti ja joka päivä, pääsin eroon Visiblinistä. Kannattaa harkita vaihtoehtona.   

Vierailija
5/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eri, mutta visiblin on hidastanut mun suolta ja nykyään tulee jopa kiinteää ulostetta!  Olen miettinyt et voisin syödä sitä useamman kerran päivässä. Ainut haittapuoli on jo nyt turvotus.

Vierailija
6/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vissiin suolistosyövänriski haittavaikutuksina. 

Vierailija
7/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visiblin on kuitua ei mikään kemikaalicocktail. Sulisto tarvitsee kuitua.

Vierailija
8/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin liikkua säännöllisesti ja joka päivä, pääsin eroon Visiblinistä. Kannattaa harkita vaihtoehtona.   

Mä olen liikkunut aina säännöllisesti mutta vatsa ollut muuten vaan herkkä. Liikunta siis ei ole ratkaisu kaikille. Olen myös huomannut, että maitohappobakteeripillerit auttaa mun ruuansulatusta.

Vierailija
9/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanotaan? Vi-Sibliniä lääkärit suosittelee jokaiseen mahavaivaan.

Vierailija
10/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkauksen mukaan lukee, että sisältää sorbitolia eli sehän on makeutusaine ja pitkässä käytössä myrkkyä kropalle.

Ap

Vierailija
11/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Olen yrittänyt syömällä saada tarpeeksi kuitua. Kuitupitoisia muroja ja leipää noin esimerkiksi, mutta ne eivät riitä tai toimi. Visibin toimii. Olisipa sen syöminen vaan vähemmän ällöttävää.

Vierailija
12/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanotaan? Vi-Sibliniä lääkärit suosittelee jokaiseen mahavaivaan.

Musta on outoa, että visiblin auttaa sekä ripuliin että ummetukseen! En ihan ymmärrä miten se on mahdollista, mutta eipä mun tarvitsekaan.

Vierailija
13/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkauksen mukaan lukee, että sisältää sorbitolia eli sehän on makeutusaine ja pitkässä käytössä myrkkyä kropalle.

Ap

Sitä on kahta erilaista, toisessa ei ole sorbitolia, joten sopii myös, jos on IBS (siinä tosin on sokeria, mutta ei ainakaan minua haittaa)

Ja syön sännöllisesti, tosin joskus on päiviä, kun en sitä ota, silloin kun olen syönyt muutenkin paljon kuituja. Ja lääkärin määräyksestä aikanaan olen sitä saanut, ja uusinut reseptin sen jälkeen aina, kun se vanhenee, varmasti lääkäri olisi sanonut, jos sitä ei saisi säänöllisesti ottaa.

Vierailija
14/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osta ihan elintarvikekaupasta psylliumia, samaa tavaraa edullisemmin. Käytetään mm. gluteenittomassa leivonnassa. 

Vierailija
15/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No osta pelkkää psylliumia, tulee paljon halvemmaksikin. Itse tilaan yhdestä nettikaupasta. En käsitä tuota sorbitolin lisäystä vi-sibliniin, se kun ei tosiaankaan ole suolistolle hyväksi. -eri

Vierailija
16/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko soveltuu tai sit ei. Itse olen vetänyt monta pakettia vuodesta 2022. Pidän toki välillä taukoa kun paketti loppuu, en vaan jaksa ostaa uutta pakettia.

Osalle Visiblin jysähtää mahaan heti eivätkä voi käyttää. Ei ole niin pientä annosta mikä toimis. Minulla toimii todella hyvin, paska on kuin koulukirjasta. Sellainen kakkaemoji läjä :D

Vierailija
17/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi-Siblin sisältää psylliumia, jota saa kaupasta pikkupussissa paljon halvemmalla hinnalla. On ihan turvallinen  luonnontuote.

Vierailija
18/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On sokerillakin makeutettua.

Minusta tuota ei tarttisi makeuttaa millään. Eihän se edes maistu miltään  ja se on makeutettunakin ällöttävää nesteeseen sotkettuna. Syön itse jugurttiin sotkettuna.

Vierailija
19/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä:

Suoliston jumittaminen on siis lääkäreiden mukaan toiminnallista. En tosin ymmärrä, että millä logiikalla, koska minulle ei ole verikokeita kummempia tutkimuksia tehty.

Eli ei tähystystä tms.

Et tarvitse tähystystä. Pahanlaatuiset sairaudet nostavat mm. Tulehdusarvoja ja anemisoivat. Samoin tulehdukselliset suolistosairaudet. Jos sinusta on tarpeelliset lab-kokeet otettu ja ne ovat kunnossa, ei ole syytä epäillä em. Sairauksia.

Tuossa jo itse kerroinkin, että suolisto-ongelma on vaivannut vuosia. Jos kysymyksessä olisi esim. Jokin etenevä sairaus, vaiva olisi pahentunut ja edennyt ja aiheuttanut poikkeamia noissa verikokeissa.

Skopia ei muuta diagnoosia, joten se on nyt tarpeeton.

Skopia tehtäisiin, Jos oirekuva olisi alkanut äkisti (ilman että helpottuu) tai jos labrat olisivat olleet pielessä. Et ole ikäsi puolesta myöskään suolistosyövän riskiryhmää, ja se on jo labroilla poissuljettu.  Jos lääkäri olisi tehnyt lähetteen skopiaan, lähete olisi palautettu tarpeettomana.

Kaikkia suolivaivaisia ei tähystetä, ne tähystetään, joilla indikaatiot tähystystä varten täyttyvät. 

Visibliniä voit käyttää säännöllisesti.

Vierailija
20/36 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi-Siblin sisältää psylliumia, jota saa kaupasta pikkupussissa paljon halvemmalla hinnalla. On ihan turvallinen  luonnontuote.

Kiitos sulle ja toisille tästä vinkistä! Mistä kaupasta psylliumia löytää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän