Visiblin jatkuvaan käyttöön? Onko mitään haittoja?
Arveluttaa aloittaa tuollaisen jatkuvan syömisen. Jos suolisto jää siitä riippuvaiseksi.
Olen pian nelikymppinen nainen ja koko ikäni kärsinyt ajoittaisesta suoliston takkuilusta. Voisiko tämä olla ratkaisu ongelmiin?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vissiin suolistosyövänriski haittavaikutuksina.
Missä niin sanotaan? Vi-Sibliniä lääkärit suosittelee jokaiseen mahavaivaan.
Musta on outoa, että visiblin auttaa sekä ripuliin että ummetukseen! En ihan ymmärrä miten se on mahdollista, mutta eipä mun tarvitsekaan.
Ei siinä sinällään mitään outoa ole jos tietää mitä se on ja miten se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi käyttää huoletta ohjeen mukaan.
Mulla on suolistosairaus ja käytän sitä säännöllisesti
Onko parantanut elämänlaatua?
Ap
On se vähän auttanut.Ruokavalio myös vaikuttaa. En voi syödä mitä tahansa.
Kaksi kertaa viikossa on normaalia. Jotkut olettaa että vatsan pitää toimia joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Vi-Siblin sisältää psylliumia, jota saa kaupasta pikkupussissa paljon halvemmalla hinnalla. On ihan turvallinen luonnontuote.
Visibliniä saa reseptillä 1 kg paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visiblin on kuitua ei mikään kemikaalicocktail. Sulisto tarvitsee kuitua.
Pakkauksen mukaan lukee, että sisältää sorbitolia eli sehän on makeutusaine ja pitkässä käytössä myrkkyä kropalle.
Ap
No onhan sitä Sibliniä myös tavallisella sokerilla makeutettuna. Se Siblin pakkaus on sininen.
Vierailija kirjoitti:
Vi-Siblin sisältää psylliumia, jota saa kaupasta pikkupussissa paljon halvemmalla hinnalla. On ihan turvallinen luonnontuote.
Tuotteen nimi ja hinta?
Mä otan visibliniä koska muuten paska on löysää/ripulia.
En ole tiennytkään että kakkaaminen voi olla näin helppoa! Kiitos visi-blin. Olen nyt viikon ottanut , lääkärin suosituksesta ja tosiaan tähystyksen jälkeen. Josta ei mitään löytynyt siis.
Kakka toimii ilman kivistystä, helposti ja vaivatta. Ennen oli pukamat räjähtämiskunnossa jatkuvasti ja vessa kuin teurastamo. Ja nyt -yllätys yllätys - helppoa, kivutonta, siistiä hommaa.
Todellakin alan käyttää jatkuvasti! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on outoa, että visiblin auttaa sekä ripuliin että ummetukseen! En ihan ymmärrä miten se on mahdollista, mutta eipä mun tarvitsekaan.
Vi-Siblin ja Vi-Siblin S ovat suolen sisältöä lisääviä kuituvalmisteita. Valmisteiden sisältämä ispagulan siemenkuori sitoo itseensä vettä, jolloin suolensisällön tilavuus kasvaa ja suolentoiminta normalisoituu.
Vi-Siblin normalisoi ulosteen koostumusta joten se hoitaa sekä kovaa että löysää vatsaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen eri, mutta visiblin on hidastanut mun suolta ja nykyään tulee jopa kiinteää ulostetta! Olen miettinyt et voisin syödä sitä useamman kerran päivässä. Ainut haittapuoli on jo nyt turvotus.
Varmaan kerta päivässä riittää. Muista juoda vettä riittävästi, on kuitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitoo suolistosta ulostemassaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visiblin on kuitua ei mikään kemikaalicocktail. Sulisto tarvitsee kuitua.
Pakkauksen mukaan lukee, että sisältää sorbitolia eli sehän on makeutusaine ja pitkässä käytössä myrkkyä kropalle.
Ap
Osta sitä sorbitolitonta. Sorbitoli saa vatsan menemään löysälle monilla. Siinä toisessa ei ole mitään sokerialkoholeja.
Siis kuka h*lvetti keksi tunkea näihin lisättyä sokeria, tai makeutusainetta?! Tämän vuoksi jää itseltäni ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä vielä:
Suoliston jumittaminen on siis lääkäreiden mukaan toiminnallista. En tosin ymmärrä, että millä logiikalla, koska minulle ei ole verikokeita kummempia tutkimuksia tehty.
Eli ei tähystystä tms.
Oireiden perusteella. Toiminnallista suolistosairautta ei voi tutkimuksin todeta. Oireet on ns tyypilliset, ja ruokavaliolla ja mm Vi Sibilinillä rauhoittuvat.
Osta Psyllium kuitua, myydään vihreässä pussissa. Sitä on ihan Primoissa ja S-Marketeissa ainakin. Sen kanssa on tärkeää vaan muistaa juoda paljon nestettä, muuten voi aiheuttaa ummetusta ja turvotusta.