Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua

Vierailija
09.04.2025 |

Ollaan kolmikymppinen pariskunta ja oltu mieheni kanssa kohta 4-vuotta yhdessä ja seksi vähentynyt vauva- ja taaperoarjessa minimiin. Minä kyllä haluaisin milloin vain ja aina, hän ei. Eikä ongelma ole siis vain ajanpuute, saadaan olla paljon kahdestaankin.

Jostain syystä kuvioihin on astunut libido-ongelmiakin ja tuntuu että nyt hän välttelee seksiä ettei vaan mene pieleen. Ja tuo tuntuu olevan itseään ruokkiva kehä. Yritän ja olen yrittänyt suhtautua asiaan hienotunteisesti ja ymmärryksellä. Tiedän että on varmasti vaikea asia, mutta en tiedä miten enää asettaa sanoja ja keskusteluja niin etten vain pahenna tilannetta. 

Olen yrittänyt järkeillä myös että en tarvitse seksiä noin paljoa, että kyllä voi elää paljon vähemmälläkin. Vaan se tekee arjessa minusta kiukkuisemman ja surullisemman.

Mitä voi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mikään. Ero tulossa.

Vierailija
22/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tätä miettinyt että voisko se syy olla näin yksinkertainen. On tullut 10-15kg raskauden jälkeen. Tosin mun mies kehuu kokoajan kauniiksi ja seksikkääksi, mutta voihan se silti vaikuttaa haluun etten oo enää samoissa mitoissa ku aiemmin.

On varmasti vähintään osasyy, sinulla on jo pari kolme makkaraa mahassa ja leuassa noiden kilojen jälkeen. Ei se voi sinua rumaksikaan sanoa, mutta ei taatusti pidä plösähtäneestä ulkonäöstäsi.

Miksi annoit itsesi turvota? Syy ei ole se että sinun oli syötävä kahden edestä, sille vauvalle kun riittää raskausaikana ruokalusikallinen-desilitra ruokaa päivässä, ihan loppuun asti.

Minun vaimo onneksi ymmärsi tämän asian, painoi ennen raskautta 58kg, raskausaikana about 70kg ja jo muutama viikko raskauden jälkeen alle 60kg. Ei selvitellyt mitään, vaan laittoi itsensä kuntoon heti kun synnytyksestä oli toipunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä vähääkään kontrolloida ja hallita miestäsi vaan KUNNIOITA! Myös silloin kun miehesi epäonnistuu, KUNNIOITA! 

Tämä on pitkän ja onnellisen avioliiton salaisuus, naisen puolelta.

Vierailija
24/24 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko naimisissa? Jos ette, se on syntiä.

Raamatussa kielletään yhdyselämän keskeyttäminen. Eli se on syntiä.

Noin. Olkaa hyvä. Siinä ainoat neuvot. Lopettakaa synnissä eläminen.

Avioliitossa pitää antaa.

Sinun pitäisi ensin oivaltaa että raamatullinen avioliitto ei ala papin aamenesta vaan siitä kun 2 tulevat yhdeksi eli sek*istä. Joten avioliittoa ei ole olemassa ilman seks*ä ja kun s*ksiä on harrastettu, ollaan välittömästi avioliitossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän