Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan täällä nyt paastolla?

Vierailija
09.04.2025 |

Monesko päivä ja miten menee? Itsellä kolmas päivä menossa. Vähän heikottaa, kun en ole lisännyt veteen suolaa. Nyt aloin lisäillä. Kolme kiloa on lähtenyt painoa. Tai oikeastaan neljä kun yksi lähti keventelypäivänä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa. Aina on tippunut pari kiloa. Ja paaston jälkeen tullut takaisin.

Oikein älykästä toimintaa. Suosittelen.

Ootko paastonnut vain pari päivää? Kannattaa kokeilla pitempää paastoa.

Miksi. Syö sopivasti ja liikkuu. Ei tarvitse karistella kiloja kun ei niitä edes hanki.

No onhan se aivan eri asia paastota. Tekee hyvää vaikkei tarvisi laihduttaakaan, auttaa soluja uusiutumaan yms terveysvaikutuksia

Soluja uusiutumaan ? Sittenhän sinua odottaa ikuinen elämä.

Muistat vaan paastota usein.

Tai sitten ostaa sitä naamarasvaa jonka mainostetaan uusivan ihosoluja. Muhahhahh.

Vierailija
22/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa vuodessa. Aina on tippunut pari kiloa. Ja paaston jälkeen tullut takaisin.

Oikein älykästä toimintaa. Suosittelen.

Ootko paastonnut vain pari päivää? Kannattaa kokeilla pitempää paastoa.

Miksi. Syö sopivasti ja liikkuu. Ei tarvitse karistella kiloja kun ei niitä edes hanki.

No onhan se aivan eri asia paastota. Tekee hyvää vaikkei tarvisi laihduttaakaan, auttaa soluja uusiutumaan yms terveysvaikutuksia

Soluja uusiutumaan ? Sittenhän sinua odottaa ikuinen elämä.

Muistat vaan paastota usein.

Tai sitten ostaa sitä naamarasvaa jonka mainostetaan uusivan ihosoluj

Onnea tulevan Nobelin palkinnon voitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paaston aikana pitää juoda vain hopeavettä. 

Kyä näim o! Se ihimise pittää syyvä päivittäin ja monasti, jotta pyssyy hyvänä. Huu haa juttuja on enkelipaastot ja muut

Vierailija
24/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, mutta se liittyy pääsiäiseen ja loppuu pääsiäislauantain ja sunnuntain välisenä yönä.  Sitten syödään kunnolla. Tämä paasto välttää kaikkia lihatuotteita, kalaa saa syödä ja muutenkaan ei nähdä nälkää varsinaisesti. 

Vierailija
25/25 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, mutta se liittyy pääsiäiseen ja loppuu pääsiäislauantain ja sunnuntain välisenä yönä.  Sitten syödään kunnolla. Tämä paasto välttää kaikkia lihatuotteita, kalaa saa syödä ja muutenkaan ei nähdä nälkää varsinaisesti. 

Mulla kiinnostais kuulla, onko tää vaan tapa koska niin on tapana tehdä, vai saako siitä hengellisesti jotain