Lappeenrantalainen Vilma Halkola kerää aina koiransa kakat, mutta kolmasosa kyselyyn vastanneista ei tee niin
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
En kerää, koska en halua. En ole koskaan kerännyt, enkä ikinä ole saanut sakkoja.
Kannattaisi kyllä, koska koirankakan bakteerit, virukset voivat sairastuttaa koiria, muita eläimiä ja ihmisiä.
Minä kun olen kesäisin kunnalla leikkaamassa nurmikoita ja jos näen jonkun paskattavan koiraansa leikkuu alueilla niin pysähdyn otan puhelimen ja alan kuvaamaan sekä seuraan koiranomistajan reaktiota.
Toki kerään, jos ollaan "ihmisten ilmoilla". Kotona kerään vain pihapiiristä. Minun tonttiani ei lasketa neliöissä vaan hehtaareissa.
Ei ihmisetkää kerää omaa paßkaa kun sontivat lähimetsään. Pitäiskö sinne laittaa kyltti asiasta ?
Maalla en kerää. Koira kakkaa ojanpohjalle, itse oppinut tuon tavan. Kaupungissa kerään. Ja samalla kerään roskia. Kakka maatuu, lasipullot ja muu roska ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen kesäisin kunnalla leikkaamassa nurmikoita ja jos näen jonkun paskattavan koiraansa leikkuu alueilla niin pysähdyn otan puhelimen ja alan kuvaamaan sekä seuraan koiranomistajan reaktiota.
Ja sitten illalla emännän kanssa juotte kaljaa ja katselette näitä videoita?
Kaupunkialueella kerään. Noukin sen koiranpaskan sieltä tölkkien, nuuskapussien, nuuskarasioiden, einesmuovikääreiden, tupakantumppien, karkkipapereiden, limsapullojen, tupakka-askien, mäkkäripussien, paperimyttyjen ja muovipussien joukosta.
Laki käskee kerätä hoidetuilta alueilta ja niiltä kerään. En tykkää yhtään heistä, jotka eivät kerää. Kerääjät ovat selkeä vähemmistö. Ei pidä ottaa koiraa, jos ei taivu keräämään sen paskoja hoidettavilta aleilta.
Koirankakkojen keräämättä jättäminen on WT juttu ja merkki alhaisesta älykkyydestä.
En kerää, koska en halua. En ole koskaan kerännyt, enkä ikinä ole saanut sakkoja.