Haluaisin löytää miehen. Menestyykö tinderissä hyvin kun vakava suhde etsinnässä?
En ole käyttänyt ennen tinderiä eikä kaverit käytä joten ei kokemuksia. Osaako joku kertoa?
Kommentit (62)
Itse en löytänyt. Kaikenlaista muuta seuraa löytäisi kyllä, placeholderiksi pääsin, situationshippiä... Aitoa, rakastavaa parisuhdetta on todella vaikea löytää miesten kanssa. Miehet haluavat sinulta vain asioita, mutta eivät ole valmiita tekemään itse hirveästi mitään. Alun tapailun, sitten kun sinut on ns saatu, eivät ehdota enää treffejä tai yhdessä tekemistä, eivät enää kysy kuulumisia, eivät kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Itse en löytänyt. Kaikenlaista muuta seuraa löytäisi kyllä, placeholderiksi pääsin, situationshippiä... Aitoa, rakastavaa parisuhdetta on todella vaikea löytää miesten kanssa. Miehet haluavat sinulta vain asioita, mutta eivät ole valmiita tekemään itse hirveästi mitään. Alun tapailun, sitten kun sinut on ns saatu, eivät ehdota enää treffejä tai yhdessä tekemistä, eivät enää kysy kuulumisia, eivät kuuntele.
Itsellä vastaavia ajatuksia, mutta vastapuolena hieman alle 50v nainen, jolla edellisestä liitosta olevat teinit vielä vuoroviikoin luonaan. Olo on välillä kuin olisi salasuhteessa varatun ihmisen kanssa. Lapsiviikoilla minulle suodaan aikaa ehkä parin viestin verran päivässä, eikä mikään ehdottamani käy päinsä, koska lapset. Lapsettomilla viikoilla on paljon työhommia, harrastuksia, kavereita yms. Tai sitten pitää vaan levätä ja ottaa omaa aikaa. Kuulumisten kysymiseen saan usein piikikkäitä ja ivallisia vastauksia ihan ilman syytä. Tai kai siellä taustalla on joku syy ärsytykselle.
Eli ei ole aina vain naisilla niitä tilanteita, jossa kokee antavansa suhteelle enemmän kuin mitä siltä itse saa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä kriiterit korkealla ja varaudu siihen, että joudut käymään turhilla treffeillä paljon. Aikaa saattaa mennä, mutta onnikin voi potkaista. Et menetä mitään. Samalla pidät silmät auki sovelluksen ulkopuolellakin
Allekirjoitan. Olin neljä vuotta Tinderissä ja Ok Cupidissa. Ehkä 90% vastaan tulleista profiileista meni suoraan vasuriin. Niistä muista treffeihin asti johti ehkä yksi kolmesta keskustelusta. Suurin osa niistä treffeistä vaihteli kategoriasta "ihan ok mutta ei tunnu miltään" kategoriaan "kaikenlaisia hulluja sitä leipä elättää". Yhteensä treffejä oli vuosien varrella varmaan kolminumeroinen määrä. Kieltämättä joskus mietin, että olisihan sen kaiken ajan voinut käyttää toisinkin, vaikka urheiluun tai itsensä kehittämiseen. Mutta lopulta tapasin sitä kautta mieheni ja nykyään olen naimisissa. Eli ei se nyt ihan ajan haaskausta ollut. N42
Siis yli sadan kanssa treffeillä? Ulkonäkö on näillä miehillä ilmeisesti ollut paikallaan kun treffeille asti olet päätynyt näiden kanssa päätynyt. Eikö sitten ole kemiat kohdanneet vai onko sekopäitä ollut suurin osa? Ei kyllä paljon houkuttele tinderöinti jos noin paljon saa ihmisiä käydä läpi että sopiva löytyy
Mä viestittelin ehkä vajaan kymmenen naisen kanssa, kävin treffeillä kolmen kanssa ja yhdestä sain itselleni kumppanin. Tinderissä ehdin olla kuutisen viikkoa.
Valitse huolella esille laitettavat kuvat. Älä laita mitään omia venytetyllä kädellä otettuja kännykkäkuvia naamasta. Kännykkä kuvat pyöristää naama joka tekee pullukan näköiseksi.
Varatut ja karanneet siellä vonkaavat. Eivät välitä vaikka vakisuhdetta etsit
Siellä pinnalla lähinnä peruskomeat mutta luonteeltaan pelipanomiehiä, jotka etsii uusia jäseniä rinkeihinsä.
Swaippaa oikeelle kaikki rikolliset niin teet elämästäsi paljon jännempää.
Vierailija kirjoitti:
Mä viestittelin ehkä vajaan kymmenen naisen kanssa, kävin treffeillä kolmen kanssa ja yhdestä sain itselleni kumppanin. Tinderissä ehdin olla kuutisen viikkoa.
True story. 6 viikkoo ja pääsit jo käyttämään kettua kolossa. Jos seksi toimii, toimii kaikki. Kymmennen panokerran jälkeen voit pyytää naimisiin. Yhdestoista on jo eron hetki ja aika etsiä uusi kaveri lakanoiden laulattamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä... Vasta juteltiin työkavereiden kanssa että mistä ovat kumppaneitansa löytäneet niin siitä varmaan kymmenen miehen joukosta yli puolet olivat löytäneet tinderistä. Pienten lasten isiä. Ja itsekkin löysin vaimoni ja ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta. On lapsia ja naimisissa ja yhteinen uusi koti. Hyvä olla. Moni oli sitä mieltä että tinderistä kyllä löytyy ja oon samaa mieltä.
Joo, jos MIES haluaa parisuhteeseen, hänellä on paremmat edellytykset löytää nainen Tinderistä, kuin jos nainen haluaa parisuhteeseen. Valtaosa Tindermiehistä etsii kevyttä huvittelua, jolloin tosissaan olevat miehet erottuvat positiivisesti.
Paitsi jos mies on peräkammarin poika, joka etsii kala- ja auto/traktorikuvilla piikaa maalaistaloon.
Nimenomaan näin. Miehille on siellä todella paljon naisia. Ei tarvitse kuin olla fiksu niin naisia kyllä on. Huomasin sen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki järkevät löytävät tuolta kumppanin jos ei ole ihan susiruma, kun fiksut osaavat rajata ne hakunsa ja perusteet fiksusti.
Ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat melko pinnallisia, varsinkin deittisovelluksissa, joten valitettavasti mahdollisuudet heikkenevät BMI:n ylittäessä jonkun 28-30 tason tai jos naama on kuin petolinnun takapuoli. Toki on poikkeuksia ja jollekin 5-kymppiselle ukkelille tai akkelille voi kumppanin nuori ikä olla tärkeämpi kuin BMI tai fyysinen kauneus.
Uudessa ihmisessä kiinnittävät kasvot ensiksi huomion, ja jos siinä kohden tulee epäkiellyttäviä fiiliksiä, niin peli on melko varmasti pelattu.
Minä olen hoikka ja komeaksi kehuttu mies. En näe hoikkaa naista yhtään sen kauniimpana kuin bmi yli 40. Päinvastoin esim salimimmit ovat usein aika karseita ja esim seksikokemukset sellaisten kanssa niitä huonoimpia.
Vain jämäpalat joutuu tyytymään Tinderiin.
Hyvää miestä et sieltä löydä, kuten miehetkään ei löydä hyvää naista.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, miehet tarvitsevat naiselta vain yhtä asiaa. Samaten naiset haluavat miehestä vain sen rahat.
Kyllä löytyy Tinderistä, kun jaksaa etsiä ja treffailla. Kesälomalla ehtii vaikka nähdä 3 ehdokasta/ päivä. Valtavasti vaan valinnan varaa, se on huono puoli.
Tinder on kuin Kinder. Voi tulla ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Siis yli sadan kanssa treffeillä? Ulkonäkö on näillä miehillä ilmeisesti ollut paikallaan kun treffeille asti olet päätynyt näiden kanssa päätynyt. Eikö sitten ole kemiat kohdanneet vai onko sekopäitä ollut suurin osa? Ei kyllä paljon houkuttele tinderöinti jos noin paljon saa ihmisiä käydä läpi että sopiva löytyy
Olen eri, ja tietenkään ei tarvitse "käydä läpi" paljon ihmisiä. Jotkut osaavat jo profiileista seuloa vain oikeanlaisia oikealle, ja sitten viestitellessä jatkoseulonta. Ei todellakaan tarvitse tavata jokaista matchia. Kun tietää, mitä haluaa, keskittyy etsimään sellaista. Itse olen ollut kerran Tinderissä, ja tapasin kaksi ihmistä. Heistä jälkimmäisen kanssa tuli suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä kriiterit korkealla ja varaudu siihen, että joudut käymään turhilla treffeillä paljon. Aikaa saattaa mennä, mutta onnikin voi potkaista. Et menetä mitään. Samalla pidät silmät auki sovelluksen ulkopuolellakin
Allekirjoitan. Olin neljä vuotta Tinderissä ja Ok Cupidissa. Ehkä 90% vastaan tulleista profiileista meni suoraan vasuriin. Niistä muista treffeihin asti johti ehkä yksi kolmesta keskustelusta. Suurin osa niistä treffeistä vaihteli kategoriasta "ihan ok mutta ei tunnu miltään" kategoriaan "kaikenlaisia hulluja sitä leipä elättää". Yhteensä treffejä oli vuosien varrella varmaan kolminumeroinen määrä. Kieltämättä joskus mietin, että olisihan sen kaiken ajan voinut käyttää toisinkin, vaikka urheiluun tai itsensä kehittämiseen. Mutta lopulta tapasin sitä kautta mieheni ja nykyään olen naimisissa. Eli ei se n
"Siis yli sadan kanssa treffeillä? Ulkonäkö on näillä miehillä ilmeisesti ollut paikallaan kun treffeille asti olet päätynyt näiden kanssa päätynyt."
Mun mielestä sata treffiä neljässä vuodessa ei kuulosta mitenkään dramaattisen isolta luvulta. Sehän tarkoittaa keskimäärin alle kaksia treffejä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
On siellä miehiä jotka etsivät synnyttäjiä. Avioliittoa etsiviä en ole nähnyt yhtään. Panoja, vakipanoja, parisuhteessa panevia etsiviä riittää. Kuten muitakin ongelmia...
Suurin osa miehistä on tälläisiä ihan muutenkin. Että naisille mies on täysin hyödytön, eikä ole naisille mitään muuta annettavaa, kuin mulkkunsa, ja senkin homman hoitaa paremmin pattereilla toimiva esine.
Ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat melko pinnallisia, varsinkin deittisovelluksissa, joten valitettavasti mahdollisuudet heikkenevät BMI:n ylittäessä jonkun 28-30 tason tai jos naama on kuin petolinnun takapuoli. Toki on poikkeuksia ja jollekin 5-kymppiselle ukkelille tai akkelille voi kumppanin nuori ikä olla tärkeämpi kuin BMI tai fyysinen kauneus.
Uudessa ihmisessä kiinnittävät kasvot ensiksi huomion, ja jos siinä kohden tulee epäkiellyttäviä fiiliksiä, niin peli on melko varmasti pelattu.