Haluaisin löytää miehen. Menestyykö tinderissä hyvin kun vakava suhde etsinnässä?
En ole käyttänyt ennen tinderiä eikä kaverit käytä joten ei kokemuksia. Osaako joku kertoa?
Kommentit (62)
Kyllä varmasti löytää, reilusti treffeille heti alkuun.
Siellä on myös paljon niitä ns. leivänmurusia jakavia, jotka vain tylsyyttään viestittelevät. Treffaavat vain harvoin ja pikaisesti, omilla ehdoillaan, koukuttavat.
Pidä kriiterit korkealla ja varaudu siihen, että joudut käymään turhilla treffeillä paljon. Aikaa saattaa mennä, mutta onnikin voi potkaista. Et menetä mitään. Samalla pidät silmät auki sovelluksen ulkopuolellakin
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ulkonäöstäsi ja sijainnistasi. Satunnaista panoseuraa tarjolla ilman muuta, mutta jos sulla on jotain kriteerejä niin varsinkin yliopistokaupungeissa voi olla vaikeeta kun sinkkunaisia on paljon enemmän kuin sinkkumiehiä.
Nimenomaan yliopistokaupungeissa kumppanin löytäminen on helpompaa, koska siellä on määrällisesti enemmän ihmisiä (jolloin todennäköisemmin löytyy itselle sopiva ihminen) ja vähemmän niitä maaseutujen miehiä, joita kiinnostaa moottoriajoneuvot ja joilla on kalakuvia profiilissa. Asun itse Helsingissä ja tiedän, että en ikinä löytäisi miestä jostain Kainuusta.
Vierailija kirjoitti:
miehet syövät lihaa, naiset kasviksia
miehet katsovat väkivaltaelokuvia, naiset romanttisia komedioita
miehet haluavat paljon seksiä, naiset eivät
miehet juovat kaljaa ja katsovat jääkiekkoa, naiset haluaisivat heidän osallistuvan kotitöihin
miehet tekevät pitää työpäivää ja ylitöitä kun lapset ovat pieniä ja naiset haluaisivat heidän olevan kotona
miehet ovat h--ofobisia ja r--istisia, naiset kannattavat pridejä ja rikasta kulttuuria
listaa voisi jatkaa ihan loputtomiin...
En tunnista tästä kuvauksesta sen enempää tuntemiani naisia ja tuntemiani miehiä (paitsi että tutuistani kaikki kannattavat pridea).
Esimerkiksi tuo elokuva-kohta. Ketkä kaikki sitten katsovat ne kaikki lukuisat, lukuisat elokuvat, jotka eivät ole väkivaltaelokuvia eikä romanttisia komedioita? Ei muunsukupuolisiakaan niin paljon ole, että he pystyisivät pitämään yllä kokonaista taiteenalaa.
Kokeile naista. Sitähän pillu nuolentaahan te ruinaatte kummiskin.
Sieltä on turha mitään oikeeta ihmissuhdetta etsiä. Olen joskus käynyt ja yrittänyt. No suurin osa näitä huijareita jotka esittää sinkkua mut on parisuhteessa. Etsii sitä vaa. Tai jotai rahan perässä juoksijoita., psykoja sekä sarjamurhaajia. Unohda. Etsi harrastus piireistä. Eka vaan kaveripohjalta.
Löytyy kyllä... Vasta juteltiin työkavereiden kanssa että mistä ovat kumppaneitansa löytäneet niin siitä varmaan kymmenen miehen joukosta yli puolet olivat löytäneet tinderistä. Pienten lasten isiä. Ja itsekkin löysin vaimoni ja ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta. On lapsia ja naimisissa ja yhteinen uusi koti. Hyvä olla. Moni oli sitä mieltä että tinderistä kyllä löytyy ja oon samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ulkonäöstäsi ja sijainnistasi. Satunnaista panoseuraa tarjolla ilman muuta, mutta jos sulla on jotain kriteerejä niin varsinkin yliopistokaupungeissa voi olla vaikeeta kun sinkkunaisia on paljon enemmän kuin sinkkumiehiä.
Nimenomaan yliopistokaupungeissa kumppanin löytäminen on helpompaa, koska siellä on määrällisesti enemmän ihmisiä (jolloin todennäköisemmin löytyy itselle sopiva ihminen) ja vähemmän niitä maaseutujen miehiä, joita kiinnostaa moottoriajoneuvot ja joilla on kalakuvia profiilissa. Asun itse Helsingissä ja tiedän, että en ikinä löytäisi miestä jostain Kainuusta.
No... Vaikka toisinpäin. Oon mies ja pohjoispohjanmaan pieneltä paikkakunnalta niin jos oikeasti haluaa naisen niin täältäkin sellaisia tosi hyviä ehdokkaita löytyy päivässä aika monta. Kyllä se on miehestä itsestään kiinni. Itsekkin löysin tinderissä vaimoni ja olihan niitä ehdokkaita vaikka kuinka.
Lähipiirissä eräs eronnut löysi toisen eronneen Tinderistä. Seurustelivat kai reilun vuoden ja menivät naimisiin. Tästä on jo useampi vuosi. Onhan se hakuammuntaa, voi löytää tai olla löytämättä... Mutta niinhän se on ilman sovelluksiakin. Ainakin sovelluksessa tietää heti, että siellä ollaan vähintään "sillä" mielellä liikkeellä ja jos alusta asti tekee selväksi mitä itse hakee, eikä antaudu suoraan, mahdollisuudet johonkin syvempään varmaan nousee.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä... Vasta juteltiin työkavereiden kanssa että mistä ovat kumppaneitansa löytäneet niin siitä varmaan kymmenen miehen joukosta yli puolet olivat löytäneet tinderistä. Pienten lasten isiä. Ja itsekkin löysin vaimoni ja ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta. On lapsia ja naimisissa ja yhteinen uusi koti. Hyvä olla. Moni oli sitä mieltä että tinderistä kyllä löytyy ja oon samaa mieltä.
Joo, jos MIES haluaa parisuhteeseen, hänellä on paremmat edellytykset löytää nainen Tinderistä, kuin jos nainen haluaa parisuhteeseen. Valtaosa Tindermiehistä etsii kevyttä huvittelua, jolloin tosissaan olevat miehet erottuvat positiivisesti.
Paitsi jos mies on peräkammarin poika, joka etsii kala- ja auto/traktorikuvilla piikaa maalaistaloon.
Vierailija kirjoitti:
Pidä kriiterit korkealla ja varaudu siihen, että joudut käymään turhilla treffeillä paljon. Aikaa saattaa mennä, mutta onnikin voi potkaista. Et menetä mitään. Samalla pidät silmät auki sovelluksen ulkopuolellakin
Allekirjoitan. Olin neljä vuotta Tinderissä ja Ok Cupidissa. Ehkä 90% vastaan tulleista profiileista meni suoraan vasuriin. Niistä muista treffeihin asti johti ehkä yksi kolmesta keskustelusta. Suurin osa niistä treffeistä vaihteli kategoriasta "ihan ok mutta ei tunnu miltään" kategoriaan "kaikenlaisia hulluja sitä leipä elättää". Yhteensä treffejä oli vuosien varrella varmaan kolminumeroinen määrä. Kieltämättä joskus mietin, että olisihan sen kaiken ajan voinut käyttää toisinkin, vaikka urheiluun tai itsensä kehittämiseen. Mutta lopulta tapasin sitä kautta mieheni ja nykyään olen naimisissa. Eli ei se nyt ihan ajan haaskausta ollut. N42
Kyllä olen tinderissä ja ihan kunnollinen mies olen. Vaikka olen ruma niin naiset silti haluaa treffailla mutta eivät halua muuttaa yhteen koska olen esittänyt ettei ole varaa ostaa asuntoa vaikka itselläni olisi säästössä paljon rahaa. En halua ostaa asuntoa vaan olla vuokralla niin suhde yleensä loppuu sitten.
Itse miehenä parikin vakavaa suhdetta löysin ja melko nopeasti. Toinen kesti puoli vuotta, toinen jatkuu edelleen ja vuosi kohta täynnä.
Siitä viidestä prosentista, jotka naiset swaippaa oikealle, ei löydy sitoutumishaluisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen tinderissä ja ihan kunnollinen mies olen. Vaikka olen ruma niin naiset silti haluaa treffailla mutta eivät halua muuttaa yhteen koska olen esittänyt ettei ole varaa ostaa asuntoa vaikka itselläni olisi säästössä paljon rahaa. En halua ostaa asuntoa vaan olla vuokralla niin suhde yleensä loppuu sitten.
Sivusta: kunnollinen mies ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Miksette voisi muuttaa yhteen vuokrakämppään?
Ehkä et vaan halua vakavaa suhdetta, mikä sekin on ok, kunhan et toiselle valehtele.
Ps. Taloudellisesti on järkevämpää ostaa itse asunto eikä maksaa toisen asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokaisessa deittisovelluksessa on paljon miehiä jotka etsivät loppuelämän kumppania.
Ongelma muodostuu siinä, että naisten mielestä juuri nämä miehet ovat vain ihan kivoja kavereita eli sitä panokipinää tunnetaan vain niitä deittisovellusten panomiehiä kohtaan.
Tämän jälkeen nainen valittaa netissä että "miehet ei halua sitoutua" vaikka nainen on itse hylännyt kaikki sitoutumishaluiset miehet.
Siitä peräkammarin ressukasta ei todellakaan tule mitään sitoutuvaa miestä jos se löytää naisen. Itsetunto nousee kohisten kun joku erehtyy sen petiin. Sitten onkin aika heilutella munaa ympäri kylää kun siitä on jääty aiemmin paitsi. Tai siis ainakin yrittää.
On teillä naisilla kyllä taas aikamoiset tekosyyt ja älylliset akrobatiat jatkaa vain sen top 20% miesten saalistamista. :D
Sanoo sinkkumies. 😆