Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin löytää miehen. Menestyykö tinderissä hyvin kun vakava suhde etsinnässä?

Vierailija
09.04.2025 |

En ole käyttänyt ennen tinderiä eikä kaverit käytä joten ei kokemuksia. Osaako joku kertoa?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni kaikki uudet suhteet, yhtä lukuunottamatta, ovat syntyneet Tinderin kautta. Olen 42 vuotias, ja asun PK-seudulla.

Vierailija
62/62 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen tinderissä ja ihan kunnollinen mies olen. Vaikka olen ruma niin naiset silti haluaa treffailla mutta eivät halua muuttaa yhteen koska olen esittänyt ettei ole varaa ostaa asuntoa vaikka itselläni olisi säästössä paljon rahaa. En halua ostaa asuntoa vaan olla vuokralla niin suhde yleensä loppuu sitten.

Miksette voisi muuttaa yhteen vuokrakämppään?

Ehkä et vaan halua vakavaa suhdetta, mikä sekin on ok, kunhan et toiselle valehtele.

Ps. Taloudellisesti on järkevämpää ostaa itse asunto eikä maksaa toisen asuntoa.

Ps2. Vuorkalla voi asua sellaisessa sijainnissa/asunnossa johon ei välttämättä yksin saisi asuntolainaa. Kunhan palkka riittää muuten asumiseen. Tai pihille, asuu siinä kolmen sadan euron vuokrahuoneessa lähiössä ettei tarvitse palkastaan maksaa tonnin asuntolainaa kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi