Miksi pyöräilyalikulut tehdään sellaiseksi että niissä voi ajaa yhteen?
Kun tulet ulos tunnelista, niin sivusta voi joku syöksyä täydellä vauhdilla päälle, tai sitten itse olet menossa tunneliin, niin sieltä tulee joku täysillä vastaan. Vielä jyrkät alamäet tehty, että vauhti kiihtyisi kovaksi.
Kommentit (8)
Jotta syntyvyys saataisiin nousuun. Törmätessä voi tavata elämänsä kumppanin.
Pyörissä on jarrut. Käytä niitä. Ei sinne alikulkuun ole tarkoitus rakettina sännätä.
Kun menee sinne yläpuolelle ja vislaa, saa yllättävän usein kolarin aikaiseksi.
Ei pidä ajaa niin päättömästi että törmäilee.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ajaa niin päättömästi että törmäilee.
En minä vaan ne muut ajaa.
Olisi liian kallista ja veisi liian paljon tilaa tehdä niitä muuten.
Valtion rahat ei mitenkään riitä siihen että tehtäisiin teistä sellaisia että niissä voi aina ajaa täysillä, vaan jotkut kohdat pitää tehdä niin että luotetaan siihen että ihmiset osaa hidastaa turvalliseen nopeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä ajaa niin päättömästi että törmäilee.
En minä vaan ne muut ajaa.
Hyvä ettet sinä, eikä pidä niiden muidenkaan. Niiden takia on varmaan se alikulkukin tehty etteivät jäisi auton alle.
Sillon kun mä vielä pyöräilin, niin mulla oli tapana just vaikka tollasissa risteyskohdissa kilauttaa pyörän kelloakin,et jos joku lähestyy kans risteysaluetta,niin kuulee. Mut kyl mä himmasin aina vauhtia,kun ei tiedä jos sieltä mopokin tulee jostain suunnasta tai koira hihnan päässä.. Nykyään tosin kaikki varmaan menee kuulokkeet korvilla, et koenkin turvallisemmaksi ajella vain autolla ja en juuri edes kävelekkään missään. Mut sama se autojakin ajaessa,jos risteysalueella on näköesteitä, nii pitää höllentää vauhtia jos tarvii väistää oikealta tulevia. Olisikin maailma missä voi vaan mennä kun tuulispää katsomatta sivuille.