Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sama, onko treenivaate merkkiä Lidl vai Nike

Vierailija
08.04.2025 |

Oletko samaa vai eri mieltä?

Perustele myös.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä paitsi kengissä.

Vierailija
2/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Lidlistä monenlaisia treeni/urheiluvaatteita ostanut, mutta mikään ei ole ollut merkkiä Lidl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaali ja leikkaus ratkaisee vaatteissa. Ei merkki. 

Vierailija
4/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä paitsi kengissä.

Jos Lidlin sporttikengät maksa 20...25 e, ei ne todnäk ole samaa laatua kuin 50...150 e kengät..

Vierailija
5/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu laadusta, mutta hinta ei aina takaa laatua. Ainakaan muiden takia ei pidä mitään merkkejä katsella, vaan ihan oman käyttömukavuuden mukaan mennään. Itse harrastan joogaa ja läpinäkyviä treenihousuja en aio käyttää, eli usein pakko maksaa housuista vähän enemmän, tosin ei aina.

Vierailija
6/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ihan sama kunhan on istuvat ja kestävät.Itse käytän viidettä vuotta jo kirppikseltä ostamiani H&M treenivaatteita ja ovat uudenveroisia edelleen.

Vierailija
7/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai sitten ei ole sama. Laadussa voi olla eroja. Halpa ei yleensä kestä samalla tavalla, se voi olla ohuempaa, on saatettu käyttää lähes samanveroista korvaavaa materiaalia, ommella saumat heikommin jne.

Ap siis vihjaa, että syy ostaa merkkiurheiluvaatteita olisi vain se merkki. Mutta syy voi olla myös laadussa.

Itse ostin säästämishimossani joskus edullisen yöpaidan, josta oli saumat sitten rikki jo puolen vuoden päästä. Edeltänyt laatupaituli kesti vuositolkulla.

Vierailija
8/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lidlin treenipaidat on outoja. Leveitä ja lyhyitä. Ainakin ne pari mitä olen ostanut. Karhun paita taas alkaa haista todella helposti, muuten olisi hyvä. Adidas on ollut ok. 

Vierailija
9/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa onko sama vai ei koska en ole ostanut mitään vaatetavaraa Lidlistä, jos on laatu OK ja kestää myös kulutusta ja pesua, miksi ei Lidlin. Minulla käytössä nyt Haltia, Colombiaa, Adidasta ja The North Facea, en vaihda näitä.

Vierailija
10/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brändissä on paljon muitakin arvoja kuin materiaalit ja käytettävyys. Miksi muuten kukaan ostaisi mitään muuta kuin edullisia merkkejä? Miksi kukaan ajaisi Mersulla kun Toyota Corollakin on todella luotettava ja paljon edullisempi?

Vierailija
11/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lidliä, vedenkestävä mutta hengittävä ulkoilutakki maksoi jossain satasen tai kaks ellei kolme eikä niihin ollut varaa. Sateella muovitakki hiosti. 

Mutta sitten tuli lidl. 20 eurolla löytyi säänkestävä hengittävä takki. Tämä suorastaan avasi uudet liikuntamahdollisuudet. Eräilytakkeja ja housuja ja alusvaatteita ostanut. Kenkiä en osta, mutta säästyneillä rahoilla voi sitten ostaa kunnon kengät jostain muualta. 

Vierailija
12/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tykkää Crivitin vaatteista mitä olen käyttänyt, ne tuntuu jotenkin oudolta ja tuntuu epämukavalta. Lidlin lenkkipopot taas oli mielestäni tosi hyvät ja jotkut kalliit Nuket ja Reebokit ei istunut ollenkaan.

Mä ostelen kaikki muut paitsi kengät kirpparilta ja oon mm HMn valikoimasta löytänyt sopivat koot tietyissä vaatteissa. Muutenkin sen verran lenkkeilyä takana että on jo tietyt merkit ja koot mitä koitan metsästää.

Vierailija
13/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tai sitten ei ole sama. Laadussa voi olla eroja. Halpa ei yleensä kestä samalla tavalla, se voi olla ohuempaa, on saatettu käyttää lähes samanveroista korvaavaa materiaalia, ommella saumat heikommin jne.

Ap siis vihjaa, että syy ostaa merkkiurheiluvaatteita olisi vain se merkki. Mutta syy voi olla myös laadussa.

Itse ostin säästämishimossani joskus edullisen yöpaidan, josta oli saumat sitten rikki jo puolen vuoden päästä. Edeltänyt laatupaituli kesti vuositolkulla.

Treenivaatteet on eri.

Ja sinulla onnistu huono tuuri paidan suhteen.

Osta suomalaista. Suomesss tehtyä.

Vierailija
14/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brändissä on paljon muitakin arvoja kuin materiaalit ja käytettävyys. Miksi muuten kukaan ostaisi mitään muuta kuin edullisia merkkejä? Miksi kukaan ajaisi Mersulla kun Toyota Corollakin on todella luotettava ja paljon edullisempi?

Niin, vastaapa itse kysymykseesi, miksi? Onhan se hölmöläisen hommaa maksaa jostain status jutuista että näyttäisi muiden markkinointimanipuloitujen silmissä hyväksyttävällä. Oikeat rikkaat ei ostele hienostelun takia vaan ihan aidosti maksaa laadusta, eli näillä pröystäilytavaroilla luo itsestään uusrikkaan vaikutelman, joka on vaan nolo... Vähän enemmän itsevarmuutta ja ymmärrystä saisi aikuisella jo olla :) Sitten taas eettiset arvot on asia erikseen, eli millä merkillä on ihmisoikeus- ja ympäristöasiat kunnossa, mutta siihenkään ei aina hinta kerro vastausta.

Vierailija
15/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama, kun treenaa paljon ja pitkiä aikoja kerralla. Halvoissa on usein huonommat materiaalit, jotka esim. kastuvat pitkissä urheilusuorituksissa ja aiheuttavat hiertymiä tai talvella palelua. Mutta pelkkä merkki ei kerro mitään. Nikella on myös ihan kuralaatua ja halvemmista jotkut on ihan priimaa. 

Vierailija
16/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan sama, pääasia on että on mukava olla ja liikkua. Rahalla ei saa hyötyä asiaan.

Vierailija
17/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Lidlin yläosien koot ovat kittanoita ja sopivat vain naisille, keillä on pienet rinnat tai ei rintoja lainkaan. 

Laatu on myös huono. Nike kestää pesusta toiseen ja ne eivät haise. Lidlin vaate on tarkoitettu salilla seisoskeluun. 

Vierailija
18/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet treenihousut lidlistä. Muut on merkkikamaa. Lidlin housuista lähti saumat purkaantumaan aika nopeasti. Muissa ei ole ollut tuota ongelmaa.

Vierailija
19/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Lidlin Parkside uimahousut. En ole hukkunut kertaakaan.

Vierailija
20/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei ole eroa. Esim. Nike on markkinointiyritys. Se firma ei valmista ainuttakaan kenkää tai vaatetta. Kaikki tehdään Aasian hikipajoissa alihankintana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi