Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sama, onko treenivaate merkkiä Lidl vai Nike

Vierailija
08.04.2025 |

Oletko samaa vai eri mieltä?

Perustele myös.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tuotteissa on loistava hintalaatusuhde. Käytän sekä merkkituotteita, että Lidlin tuotoksia, enkä kyllä laadussa suurta eroa näe. No Kiinassa ja muualla Aasiassahan ne kaikki valmistetaan.

Vierailija
42/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Lidlin treenipaidat on outoja. Leveitä ja lyhyitä. Ainakin ne pari mitä olen ostanut. Karhun paita taas alkaa haista todella helposti, muuten olisi hyvä. Adidas on ollut ok. 

Juu ostin kans lidlistä treenipaidan mutta koko XS oli todella omituinen, tosi leveä ja lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti et ole Lidlin lenkkareita käyttänyt.

Itsellä ollut parit Lidlin lenkkarit ja hintalaatusuhde niissä ollut loistava, eli käytin niitä vuosikaudet, kunnes oli jo pohjasta niin kuluneet, että oli pakko ostaa uudet.

Olin siis aiemmin käyttänyt pelkkiä merkkilenkkareita, Adidasta, Nikeä, Brooksia, Asicsia jne. Päätin piruuttani kokeilla muutaman kympin Lidl lenkkareita ja olin todella yllättynyt ja ennen kaikkea yllättynyt niiden kestävyydestä. Olin mennyt useammilla Asicsin lenkkareilla monta vuotta ja ne onkin kapeaan jalkaani todella passelit, mutta niiden ongelma oli aina sama, niistä puhkesi varsin nopeasti vuori kantapäästä ja sen jälkeen oli pakko käyttää laastareita kantapäissä, ettei ne menneet rakoille. Minulla on todella terävä kantapään luu, mutta missään muissa lenkkareissa kuin Asicseissa se ei ole kantapään vuorta puhkonut.

Kun ne toiset Lidlin lenkkarit olin kuluttanut loppuun, päätin taas ostaa Asicsit siinä toivossa, että kyseinen ongelma Asicseissa oli taakse jäänyttä elämää. Vaan turha oli toivo. Yli satasen lenkkareissa kului kantapään vuori puhki alle puolessa vuodessa, vaikka käyttö juuri tuona aikana oli normaalia vähäisempää. Seuraavat lenkkarini tulevat suurella todennäköisyydellä olemaan Lidlistä, sillä ei minulla ole varaa jatkuvasti uusia satasen lenkkareita ostaa.

Vierailija
44/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mä ostin Lagerista. 8 euroa oli trikoot ja paidat sekä liivit.

Vierailija
45/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti et ole Lidlin lenkkareita käyttänyt.

Itsellä ollut parit Lidlin lenkkarit ja hintalaatusuhde niissä ollut loistava, eli käytin niitä vuosikaudet, kunnes oli jo pohjasta niin kuluneet, että oli pakko ostaa uudet.

Olin siis aiemmin käyttänyt pelkkiä merkkilenkkareita, Adidasta, Nikeä, Brooksia, Asicsia jne. Päätin piruuttani kokeilla muutaman kympin Lidl lenkkareita ja olin todella yllättynyt ja ennen kaikkea yllättynyt niiden kestävyydestä. Olin mennyt useammilla Asicsin lenkkareilla monta vuotta ja ne onkin kapeaan jalkaani todella passelit, mutta niiden ongelma oli aina sama, niistä puhkesi varsin nopeasti vuori kantapäästä ja sen jälkeen oli pakko käyttää laastareita kantapäissä, ettei ne menneet rakoille. Minulla on todella terävä kantapään luu, mutta missään muissa lenkkareissa kuin Asicseissa se ei ole kantapään vuorta puhkonut.

Kun ne toiset Lidlin lenkkarit olin kuluttanut loppuun, päätin taas o

Oho, jostain syystä kirjoituksestani jäi lainaus pois. Kommenttini oli siis tarkoitettu tähän viestiin: "Samaa mieltä paitsi kengissä."

Vierailija
46/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Lidlistä monenlaisia treeni/urheiluvaatteita ostanut, mutta mikään ei ole ollut merkkiä Lidl.

Jos ei ole mitään mielipidettä aiheeseen niin kannattaisiko olla vaan hiljaa.

Miksi naama myttyrällä? Hänhän on oikeassa.

Kysyttiinkö onko lidlin vaatteiden merkki Lidl. Ei kysytty. 

Ei kysytty, mutta otsikossa viitattin Lidl-merkkisiin vaatteisiin.

Vierailija
47/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillä ei sinänsä ole väliä, mutta treenivaatteiden täytyisi kestää paljoa pesua ja vielä lämpötilassa jossa hien haju lähtee varmasti ja sitä eivät halvat treenivaatteet tahdo kestää. Halpoja treenivaatteita täytyy hylätä tiuhaan ja ostaa uusia tilalle kuin kalliimpia ja parempi laatuisia eikä sellaoben ole kestävää kulutusta. 

Oon pessy lidlin jumppavaatteita 60 asteessa. Hyvin on kestäny.

Vierailija
48/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin vaatteet on lyhyitä ja leveitä, joten ei ole ihan sama muille kuin matameille.

T. Pitkä ja hoikka

No onneksi olen sitten tällainen tusinavartalo enkä mikään kuikelo. Voin ostaa standardimallisena ihmisenä treenivaatteeni edullisesti.

Vierailija
49/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Lidlistä monenlaisia treeni/urheiluvaatteita ostanut, mutta mikään ei ole ollut merkkiä Lidl.

Kyllähän ainakin ne sini-puna-keltaiset trendilenkkarit olivat merkkiä Lidl. Eikös sitä samaa sarjaa ollut muitakin vaatteita?

Vierailija
50/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillä ei sinänsä ole väliä, mutta treenivaatteiden täytyisi kestää paljoa pesua ja vielä lämpötilassa jossa hien haju lähtee varmasti ja sitä eivät halvat treenivaatteet tahdo kestää. Halpoja treenivaatteita täytyy hylätä tiuhaan ja ostaa uusia tilalle kuin kalliimpia ja parempi laatuisia eikä sellaoben ole kestävää kulutusta. 

No, vinkaa urheiluvaate jonka saa pestä yli 30 asteessa? 

No se ei ole trikoo.

Vierailija
51/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kunhan tuntuu hyvältä päällä ja on kestävä.

Vierailija
52/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut töissä vuosien aikana olemaan niin paljon jalkojeni päällä, että kengistä en suostu tinkimään yhtään. Kun olen kerran saanut jalkani kuntoon, niin olen todella tarkka mitä jalkoihini laitan. Kahdella kympillä ei saa hyviä kenkiä 

Vierailija
53/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ainakin ne sini-puna-keltaiset trendilenkkarit olivat merkkiä Lidl. Eikös sitä samaa sarjaa ollut muitakin vaatteita?

Näin juuri yhdellä ukolla ne lidl-lenkkarit, olivat ihan kuluneet paljosta käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme