Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan sama, onko treenivaate merkkiä Lidl vai Nike

Vierailija
08.04.2025 |

Oletko samaa vai eri mieltä?

Perustele myös.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla ole mitään väliä itsevarmoille keski-ikäisille ja vanhuksille, nuoret ja statuksen kipeät mt-ongelmaiset tarvitsevat isoja brändejä. 

Vierailija
22/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä en tiedä (mutta olen kuullut, että siellä on hyviä treenivaatteita), mutta mukavimmat omistamani treenitrikoot on Prisman omaa Danskin-merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Lidlin yläosien koot ovat kittanoita ja sopivat vain naisille, keillä on pienet rinnat tai ei rintoja lainkaan. 

Laatu on myös huono. Nike kestää pesusta toiseen ja ne eivät haise. Lidlin vaate on tarkoitettu salilla seisoskeluun. 

Olen kokoa 40 ja rintanikaan eivät mitkään pienet ole, ja ihan käytän Lidlin treeniyläosia sujuvasti.

Vierailija
24/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokaiselta suomalaiselta löytyy varmasti kotoa riittävästi treenivaatteita koko loppuiäksi. Markkinat luovat keinotekoisia tarpeita, jotka kasvattavat kulutusta ja lisäävät ihmisten välistä eriarvoisuutta. Jostain syystä 1970-luvulla esimerkiksi kestävyysjuoksun taso Suomessa oli paljon kovempi kuin nyt. Silloin ei ollut teknisiä kuituja eikä somea, missä poseerata. Tulokset olivat kuitenkin parempia. Sama pätee laajemminkin, varusmiesten kunnon huononeminen on hyvä indikaattori. Yhdet verkkarit riittävät pitkälle. Kenkiä juostessa toki kuluu ja siinä onkin eettiselle kuluttajalle iso ongelma. Lähes kaikki lenkkarit on tuotettu halvalla orjatyöllä kaukomailla. Jos ei halua toimia ylikansallisen riistofirman mannekiinina, joutuu kenkiä etsiessään näkemään vaivaa. Suomesta en ole eettisiä lenkkareita löytänyt, joten joudun tilaamaan niitä netistä, vaikka en muuten pakettirallia haluakaan kannattaa. 

Vierailija
25/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillä ei sinänsä ole väliä, mutta treenivaatteiden täytyisi kestää paljoa pesua ja vielä lämpötilassa jossa hien haju lähtee varmasti ja sitä eivät halvat treenivaatteet tahdo kestää. Halpoja treenivaatteita täytyy hylätä tiuhaan ja ostaa uusia tilalle kuin kalliimpia ja parempi laatuisia eikä sellaoben ole kestävää kulutusta. 

Vierailija
26/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillä ei sinänsä ole väliä, mutta treenivaatteiden täytyisi kestää paljoa pesua ja vielä lämpötilassa jossa hien haju lähtee varmasti ja sitä eivät halvat treenivaatteet tahdo kestää. Halpoja treenivaatteita täytyy hylätä tiuhaan ja ostaa uusia tilalle kuin kalliimpia ja parempi laatuisia eikä sellaoben ole kestävää kulutusta. 

Harmi vaan kun parempi laatuisia ei enää saa. Made in halpa työmaa lyö tehtaassa tuotteeseen eri logon.

Vierailija
27/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vinkaa urheiluvaate jonka saa pestä yli 30 asteessa? 

Vierailija
28/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Lidlistä monenlaisia treeni/urheiluvaatteita ostanut, mutta mikään ei ole ollut merkkiä Lidl.

Jos ei ole mitään mielipidettä aiheeseen niin kannattaisiko olla vaan hiljaa.

Vierailija
29/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Lidlistä monenlaisia treeni/urheiluvaatteita ostanut, mutta mikään ei ole ollut merkkiä Lidl.

Miksi naama myttyrällä? Hänhän on oikeassa.

Vierailija
30/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, vinkaa urheiluvaate jonka saa pestä yli 30 asteessa? 

Olen eri, mutta olen pessyt eri merkkien urheiluvaatteita jopa 60 asteessa, jos ovat haiskahtaneet, eikä yksikään ole mennyt pesussa pilalle. Lidlin vaatteet ovat hinta- laatusuhteiltaan erinomaisia.

Vierailija
31/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike nyt on aika halpis merkki, sinänsä voi olla samaa tasoa Lidlin kanssa.

Itse käytän adidasta, materiaalit, suunnittelu ja leikkaus parempia kuin halvemmissa merkeissä. Silti ei mikään ryöstöhintainen.

Vierailija
32/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Lidlin treenipaidat on outoja. Leveitä ja lyhyitä. Ainakin ne pari mitä olen ostanut. Karhun paita taas alkaa haista todella helposti, muuten olisi hyvä. Adidas on ollut ok. 

Tää on totta, useat lidlin paidat ovat omituisen muotoisia. Koskee muitakin kuin treenipaitoja.

Vierailija
33/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike nyt on aika halpis merkki, sinänsä voi olla samaa tasoa Lidlin kanssa.

Itse käytän adidasta, materiaalit, suunnittelu ja leikkaus parempia kuin halvemmissa merkeissä. Silti ei mikään ryöstöhintainen.

Materiaali on kaikissa sama, 100% muovia. 

Vierailija
34/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vaan kun parempi laatuisia ei enää saa. Made in halpa työmaa lyö tehtaassa tuotteeseen eri logon.

Itsekin ostan kotimaista aina kun voin, mutta tuo on jonkinlainen harhaluulo, että ompelumaa olisi jotenkin sidoksissa tuotteen laatuun. Halvan työvoiman maissa osataan ommella erittäin hyvin, ja lopulta käyttöiän määrää kankaan ja muiden materiaalien laatu. 

-ohis. 

Vierailija
35/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naama myttyrällä? Hänhän on oikeassa.

Kysyttiinkö onko lidlin vaatteiden merkki Lidl. Ei kysytty. 

Vierailija
36/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan keinokuituja etenkin ihoa vasten riippumatta brändistä.

Vierailija
37/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan kaikki treenivaatteet Lidlistä. Hyvä hinta-laatusuhde, kestäviä, mukavia, pesen 60 asteessa. Kengät ostan muualta.

Lidlin vaatteissa on sama kokomitoitus kaikissa ja kun tiedän kokoni ostaminen on helppoa. Voin sovittamatta napata itselleni uuden treenipöksyt tai -paidan hyllystä.

Huonoja puolia on, että Lidlissa ei aina ole treenivaatteita saatavilla ja/tai ne loppuvat nopeasti ja uutta tulee sitten kun tulee. Valikoimaa ei ole paljon, on otettava niitä värejä ja kuoseja mitä on.

Mutta siis itse tykkään Lidlin treenivaatteista.

Vierailija
38/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä olen ostanut maailman parhaimpia teknisiä sukkia, ohuita ja paksuja. Olleet monta vuotta viikottaisessa, joskus jopa päivittäisesaä käytössä eivätkä ole kuluneet ollenkaan, aivan uskomatonta. 

Pidän sporrtivaatteissa Nikesta tyylilliseti. Tekniset hupparit olleet hyviä kun taas esim juoksuhousut kuluneet nopeaan ja ns kulahtaneet. Parhaimmat juoksuhousut olleet H&M:sta, ne kestäneet n.8 vuotta ja nyt ensimmäinen kuidunpako lahkeen sivussa olevassa verkkokankaassa. Niken housuissa vastaava tuli alle vuodessa kun verkkokankaan "kumilangat" lähtivät purkautumaan.

Vierailija
39/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin tuotteita ei pidä sekoittaa mihinkään Tokmannin tai Halpa-hallin krääsään, vaikka hintataso on sama tai jopa halvempikin. Ne on laadultaan aivan eri luokaa, sillä niissä on saksalaiset laatukriteerit, vaikka tietenkin halpamaissa on tehtykin, kuten toki ne merkkituotteetkin.

Vierailija
40/53 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin vaatteet on lyhyitä ja leveitä, joten ei ole ihan sama muille kuin matameille.

T. Pitkä ja hoikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä