olen tasa-arvon kannattaja, mutta en missään nimessä feministi.
Terveisin, aikuinen nainen.
Aurinkoista tiistaita kaikille.
Kommentit (378)
Vähän kuin sanoisi, että olen persu, mutta en missään nimessä sovinisti.
Mahdoton yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Ilman feminismiä et saisi edes äänestää asiasta
Ilman feminismiä vain maanomistajat saisivat äänestää. Niinkuin kuuluisikin olla.
miepä oon lapiomiehiä ja nykyään ei lapiolle ole töitä, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä että olen lapiomies ja muuksi en muutu.
t. Tapio Rautalapio
Kiitos kun tulit kertomaan tämän meille, ap (joka ei todellakaan ole nainen). Tarkoituksenahan ei varmasti ollut vain saada aikaan feminismin haukkumisketjua? :D Eihän tuossa lausunnossa muuten mitään pointtia ollut.
Kerroppa mulle aikuinen nainen mikä on feminismin perusperiaate ja sitten kerro miksi et sitä kannata? Ja jos et osaa vastata ei sun kannata ottaa asiaan mitään kantaa.
t: feministi jo 70-luvulta
Mielestäni maan saa tiputtaa aurinkoon, päästään kaikista riidoista älykkäästi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa mulle aikuinen nainen mikä on feminismin perusperiaate ja sitten kerro miksi et sitä kannata? Ja jos et osaa vastata ei sun kannata ottaa asiaan mitään kantaa.
https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar…
Vallankumous.
Olen feministi ja lopen kyllästynyt siihen, että minulle kerrotaan täällä persumiesten(?) toimesta, mitä mieltä minä olen asioista. " Feministit ajavat sitä ja tätä ja se on kamalaa".
Lopeta. Kiitos. Jos sulla ei ole lähdettä, jonka voit kertoa, se on vain :
valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönpöppöä. Miehet ovat antaneet naisille äänioikeuden.
Valehtelija.
No ei sitä naisetkaan antaneet, sillä naisia ei ollut lainsäätäjinä ainuttakaan. Mutta ei miehet sitä omasta aloitteestaan antaneet.
Suffragetit vaativat, miehet antoivat.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma feminismissä on se oletus että miesten dominointi on pakolla totta ja todessa. Sori, ei.
Paljon ollaan puhuttu palkkojen erosta. Tehdään tästä todella yksinkertaista. Se on vieläkin laitonta maksaa ihmisille eri tasoa vain sukupuolen perusteella. Ei ole ollut laillista aikoihin.
Jos valitat alhaisesta palkasta, sinulla on, arvasitko jo, alhainen palkka johon omat syynsä ja vaikutuksensa. Siinä mitään sukupuolen kanssa tekemistä.
Puhuen töistä, katsotaan nopeasti työtapaturmia ja kuolemia töissä. Armeija, poliisi, rakennus, teollisuus, miehet johtavat kaikissa. Naisilla on huomattavan usein joku mitätön sähköposti työpöytä-työ, maalaten näin mustavalkoisesti.
Kiitti moi vain nopea TED Talk asiaan.
Tuo naisvaltaisten alojen aliarvointi tai suoranainen mitätöinti on yksi asia, jolle feminismi yrittää laittaa kampoihin. Miksi vain miestyypilliset jutut katsotaan arvokkaiksi? Jos nyt tällaista jakoa naisten töihin ja miesten töihin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun tulit kertomaan tämän meille, ap (joka ei todellakaan ole nainen). Tarkoituksenahan ei varmasti ollut vain saada aikaan feminismin haukkumisketjua? :D Eihän tuossa lausunnossa muuten mitään pointtia ollut.
Lue uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Lue uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija.
No ei sitä naisetkaan antaneet, sillä naisia ei ollut lainsäätäjinä ainuttakaan. Mutta ei miehet sitä omasta aloitteestaan antaneet.
Eivät antaneet. Suffragetit järjestivät mellakoita ja pommituksia. Naiset vaativat äänioikeutta itselleen väkivalloin ja miehet alistuivat. Naiset voittivat sodan. Eivät miehet siinä mitään "antaneet".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman feminismiä vain maanomistajat saisivat äänestää. Niinkuin kuuluisikin olla.
Paljonkos maata sie omistat?
T. Sata hehtaaria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija.
Suffragetit eivät kunnon vallankumouksellisina tyytyneet tasa-arvoon tässäkään.
Vaativat, ja saivat äänioikeuden kaikille. Ennen vain maanomistajat, sukupuolesta riippumatta, olivat äänioikeutettuja. Suffragetit mahdollistivat äänioikeuden myös punikeille, olivathan he punaterroristeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelija.
Englannissa naiset taistelivat jopa nälkälakkoon asti äänioikeuden puolesta. Pakkosyötettiin vankiloissa. Tutustu historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue uutisia.
Et näköjään osannut vastata kysymykseen.
Kukaan oikea feministi ei sanoisi noin.
Et siis ole aito feministi.
pitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit ovat kaikki mahdolliset haukut yksisilmäisellä maailmankatsomuksellaan ansainneet.
Tasa-arvoa muka, pthyi.
Voi voi sinua sitten. Ei meitä fiksuja ja normaaleja ihmisiä teidän urpojen haukkumiset paljon hetkauta.
Valehtelija.