Pesukoneen nukkasuodattimen puhdistus?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
siinä edessä alhaalla jos on, Laitan rätin alla, kierrän auki,lorahtaa vettä vähän, sille oma hammasharja,sillä pesen ritilän, tuuletan aukon,kuivatankin,kierrän tiukasti takaisin.
samalla nosta pyörille koneen, vedän koneen irti seinästä,luikahdan sinne taakse,pesen käsin pikkurievulla lattian koneen alta, takaosan johdot yms nipukat. kuivahtaa,työnnän koneen takaisin ja lasken alas pyöriltä.
joka toinen kk tuo ja se nukkasihti kerran kk tai jos vähän pyykkiä,niin myös joka toinen kk. tammi, maalisk jne.
mulla on sinituotteiden sihti lavuaarissa,hyvä kaappari,ei tarvitse hajulukkoa availla. ja kun olen lattiakaivon pessyt, avaten ne sisimmätkin osat,että kaikki pois,pessyt hyvin, kokoan ja ennen ritilää laitan siniverkon,sekin kaappaa hyvin hiukset mm. eli sitten lattiakaivoon ei muuta pesua kuin kuonat ja saippuat,ei tukoksia.
Sulla ei taida sitten olla muita harrastuksia kuin kotityöt, kun on aikaa nostella konetta pyörille parin kk välein. Pitää tehdä itsellensä lisää kotitöitä, kun entiset ei riitä.
Ei uusavuttomia ole oikeasti olemassa. Nämä ovat suoraan ihan avuttomia. Uusavuttoman pitäisi olla sellainen, joka on joskus osannut tehdä jonkun asian, sitten taito jotenkin unohtuu. Epäilen vahvasti, että nämä jotka eivät osaa putsata nukkasihtiä, eivät ole edes älynneet, että sellainen ominaisuus on yleensä pesukoneessa ja se pitää älytä huoltaa ihan itse.