Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi mätsäät, mutta et juttele?

Vierailija
08.04.2025 |

Kysymys naisille. Mikä idea on tinderissä tykkäillä ja kun tulee mätsi niin olla vain hiljaa tai laittaa että moikka, mutta kun siihen vastaa niin olla vain hiljaa? Ihan ku niitä mätsejä kerättäis jonoon odottamaan että kun edellisen kanssa juttu loppuun niin on uusi taas jonka kanssa yrittää pelastaa tylsä päivä. Tässä itte ja muutaman kaverin kanssa on tultu siihen tulokseen että 2-3 päivää voi odottaa, mutta sitten on syytäkin poistaa mätsi, koska eihän sitä kiinnostusta kuitenkaan ollut. Huomasin että mulla oli yli 50 mätsiä ja muutamien kanssa juttua, loput eivät itse laittaneet mitään, eivätkä vastanneet mitään jos jotain kysyi. Sitten kuitenkin hyvin moni jonka kanssa juttelee, ovat sitä mieltä että ei niitä miehiä löydy ku moni vain katoaakin yhtäkkiä. M39

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silloin pitää vain poistaa ne joiden kanssa ei ehdi jutella... Eikä avata taas maanantaina tinderiä ja selata 30 oikealle.

Sun mielestä näin ja sinä voit toimia niin. Kannattaa sietää se tosiasia, että kaikki eivät toimi Tinderissä niinkuin sinun mielestäsi siellä "pitää" toimia. Jos muuten käyt lukemassa Tinder-ohjeita oman näkyvyyden parantamiseksi, niin siellä nimenomaan sanotaan, että ei kannata poistaa matcheja. Ehkä moni on lukenut tämän.

Ei ehkä muutenkaan kannata Tinderissä heti ensimmäisen juttelun perusteella poistaa kaikkia muita. Siellä myös moni kiinnostavakin juttelu kuivuu kokoon - joskus vaikka siksi, että vastapuoli menettääkin kiinnostuksensa. Joten ihan ymmärrettävää, että heti ensimmäisen viestittelyn perusteella ei poisteta kaikkia muita.

Vierailija
62/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että miehet eivät itse sitä tajua että ovat vasta sijalla kaksi tai kymmenen ja sä katsot sen yhden ensin unohtaen muut ja kun ei olekkaan hyvä niin viikon tai kahden päästä otat taas sen tokalla sijalla olevan käsittelyyn? Ei onnistu noin. Tuossa kohtaa on mullakin jo seuraava ja sun mätsi on poistettu. Teet siinä väärin että käännät liian paljon kortteja kerralla ja miehet karkaa eteenpäin ja lopuksi sanot että ei siellä tinderissä oo yhtään hyvää miestä. Ap

No mutta sittenhän se menee just hyvin. Miestä ei kiinnosta ja hän poistaa matchin. Tämä on minulle täysin ok. Itse en tosin ala lämmitellä ikinä mitään mykkiä matcheja, mutta jos se, jonka kanssa on sovittu treffit, vaikka peruu ne, niin MIKÄLI on ollut joku muukin sinänsä kiinnostava keskustelu, voin kyllä katsoa, johtaako se johonkin. Tai esim. saattaa uusista matcheista löytyä kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän niitä varalla, että voin tarkistaa, jos tulevat arjessa jossain (esim. yöelämässä, työkuvioissa) vastaan. En juttele kellekään tuntemattomalle sen sovelluksen kautta. Vasta kun tiedän jostain muualtakin, sitten voin jutella. 

Vierailija
64/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että miehet eivät itse sitä tajua että ovat vasta sijalla kaksi tai kymmenen ja sä katsot sen yhden ensin unohtaen muut ja kun ei olekkaan hyvä niin viikon tai kahden päästä otat taas sen tokalla sijalla olevan käsittelyyn? Ei onnistu noin. Tuossa kohtaa on mullakin jo seuraava ja sun mätsi on poistettu. Teet siinä väärin että käännät liian paljon kortteja kerralla ja miehet karkaa eteenpäin ja lopuksi sanot että ei siellä tinderissä oo yhtään hyvää miestä. Ap

Ai niin ja tähän minun piti sanoa, että ei tuo vietsisi loppu minuun sovi. Vaikka kääntäisin kuinka paljon kortteja, todella harva olisi kiinnostava - etsin samanhenkistä, ja ei heitä niin paljon ole. En myöskään ajattele, että "Tinderissä ei ole hyviä miehiä". Jos en löydä ketään, totean, että "en löytänyt etsimääni". Tässä on valtava ero. Uskon, että siellä on paljonkin hyviä miehiä, mutta he kaikki eivät ole sopivia kumppaneita just mulle, enkä minä ole heille kaikille sitä, mitä he etsivät.

Olen ollut Tinderissä pari kertaa ja jopa löytänyt sieltä seuraa. Joten uskon, että oma tapani toimia siellä ei kovin vääräkään voi olla. Ainakin itselleni se tuntui toimivan.

Vierailija
65/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun itse olin tinderissä, niin tuntu, että miehet tykkää kaikista. Tällöin jokainen, josta itse tykkäsin, oli mätsi. Silloin niitä tosiaankin oli monta jonossa. Jotta rupesin oikeasti jonkun kanssa juttelemaan, vaati se sen, että mies herätti jo ensimmäisissä viesteissä mun mielenkiinnon jotenkin.. loput valitettavasti jäi roikkumaan, kun ei nyt kuitenkaan koko päivää ehdi siellä itsekään olemaan..

Tämä varmasti siksi että sulla ei ollut minkäänlaista bioo itsestäs... Sellaiset menee helposti joko vasempaan tai sitten pelkästään sen takia oikeelle että olishan se kiva vähän tietää mitä etsii... Sinähän olet tehnyt juuri harmillisesti väärin koska on tullut mätsi ja olet silti kääntänyt uuden kortin ja mätsi on unohtunut. Mistä sä silloin tiedät minkälainen mies se mätsi oli? Kun yllättävän usein on kuitenkin niin että ei välttämättä heti oo se

Niin, että kun aloittaa Tinderin käytön ja swaippaa ekan oikealle, niin sitten pitää odottaa 2vko jos se toinenkin sattuisi swaippaamaan minut oikealle, ennen kuin katson seuraavaa "korttia", ettei vaan jää joku mätsi roikkumaan? Ok. :'D

Ps. Minulla oli kyllä ihan bio itsestäni. En siltikään kiinnostu miehestä, joka ei tee aloitetta, tai aloittaa vaan "moi, mitä kuuluu?". Sori. 

Vierailija
66/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun itse olin tinderissä, niin tuntu, että miehet tykkää kaikista. Tällöin jokainen, josta itse tykkäsin, oli mätsi. Silloin niitä tosiaankin oli monta jonossa. Jotta rupesin oikeasti jonkun kanssa juttelemaan, vaati se sen, että mies herätti jo ensimmäisissä viesteissä mun mielenkiinnon jotenkin.. loput valitettavasti jäi roikkumaan, kun ei nyt kuitenkaan koko päivää ehdi siellä itsekään olemaan..

Tämä varmasti siksi että sulla ei ollut minkäänlaista bioo itsestäs... Sellaiset menee helposti joko vasempaan tai sitten pelkästään sen takia oikeelle että olishan se kiva vähän tietää mitä etsii... Sinähän olet tehnyt juuri harmillisesti väärin koska on tullut mätsi ja olet silti kääntänyt uuden kortin ja mätsi on unohtunut. Mistä sä silloin tiedät minkälainen mies se mätsi oli? Kun yllättävän usein o

Mutta jos sinun tykkäys on se mätsi niinkuin mullakin kymmeniä näin että nainen tykkää ja tulee mätsi. Ja et siihen mitenkään reagoi niin mitä ihmettä? Miksi et poista sitä mätsiä heti jos ei oo tarkoituskaan jutella tai jos juttelet hetken, mutta sitten juttu kuivuu kasaan niin jätät silti roikkumaan? Miksi? Ap

Vierailija
67/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmasti siksi että sulla ei ollut minkäänlaista bioo itsestäs... Sellaiset menee helposti joko vasempaan tai sitten pelkästään sen takia oikeelle että olishan se kiva vähän tietää mitä etsii... Sinähän olet tehnyt juuri harmillisesti väärin koska on tullut mätsi ja olet silti kääntänyt uuden kortin ja mätsi on unohtunut. Mistä sä silloin tiedät minkälainen mies se mätsi oli? Kun yllättävän usein o

Minun mielestä se mätsi tulee heti jos minä olen jo tykännyt ja sä tykkäät myöhemmin. Kun saat sen mätsin niin miksi olet vain hiljaa, tai et vastaa mitään kun mies laittaa viestiä? Ap

Vierailija
68/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen nauttii loputtomasti huomiosta ja on kiva olla iso lauma miehiä ikäänkuin jonossa, josta arvon prinsessa voi valikoida vain mieluiset ja parhaat.

Mutta eihän tämä onnistu näin... Silloinhan nainen saa syyttää vain itseään siitä että ei löydy miestä. Oli kivannäköinen, mutta ei ottanut selvää mitä siellä sisimmässä on... Minulla on miehenkin kysyntää, nopeasti on naisia mistä valita ja mihin lähtöön vain, mutta poistoon menee aika nopeasti. Ap

Kysyntää on,mutta siitäkin huolimatta valitat, miksi naiset eivät halua keskustella kanssasi. Hmmmmm. Nyt ei joku täsmää....

Vierailija
69/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti laitoit itse pitkän viestin etkä ollut se mykkä jolta alkaa kyselemään niitä kuulumisia. Kiva kirjoittaa pitkä viesti heti alkuun kun mitään et vastaa kuitenkaan...

Vierailija
70/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen nauttii loputtomasti huomiosta ja on kiva olla iso lauma miehiä ikäänkuin jonossa, josta arvon prinsessa voi valikoida vain mieluiset ja parhaat.

Mutta eihän tämä onnistu näin... Silloinhan nainen saa syyttää vain itseään siitä että ei löydy miestä. Oli kivannäköinen, mutta ei ottanut selvää mitä siellä sisimmässä on... Minulla on miehenkin kysyntää, nopeasti on naisia mistä valita ja mihin lähtöön vain, mutta poistoon menee aika nopeasti. Ap

Kysyntää on,mutta siitäkin huolimatta valitat, miksi naiset eivät halua keskustella kanssasi. Hmmmmm. Nyt ei joku täsmää....

Koska nämä niitä lukuisia ns tyhjiä mätsejä joita tulee ja mitään ei kuulu nii poistoon. Aina on niitä hyviäkin tottakai.

Vierailija
71/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet toimii Tinderissä niin, että.tykkää kaikista ja yrittävät saada mahdollisimman monta mätsiä ja "jotain juttua" mahdollisimman monen naisen kanssa, jotta on varapenkillä haaremia, mistä valkata. Oikeasti ne yrittää kaikki sitä nuorinta ja kauneinta, ja siirtyvät sitten vanhempiin ja rumempiin, jos sen kauneimman kanssa ei onnistu. Kyllähän se vtuttaa miehiä, kun he huomaavat Tinderissä, että he eivät olekaan statukseltaan ylempiä,kuin naiset, kuten heille on koko elämä.uskoteltu, vaan parisuhde-ja seksiasioissa nainen vie, ja mies vikisee. 

Vierailija
72/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos sinun tykkäys on se mätsi niinkuin mullakin kymmeniä näin että nainen tykkää ja tulee mätsi. Ja et siihen mitenkään reagoi niin mitä ihmettä? Miksi et poista sitä mätsiä heti jos ei oo tarkoituskaan jutella tai jos juttelet hetken, mutta sitten juttu kuivuu kasaan niin jätät silti roikkumaan? Miksi? Ap

Jos juttelu vaan kuivuu kasaan, tuntuisi minusta vähän epäkohteliaalta ja mielenosoitukselliselta poistaa match - myöskään en jää sillä lailla odottelemaan ja vatvomaan jotain hiipunutta keskustelua. Ihan yhtä lailla voisi kysyä, miksi sinä et itse poista sitä matchia, eli miksi haluat ulkoistaa toiminnan naisille? Sinua häiritsee listalla roikkuvat matchit, joten silloni sinun tehtäväsi on poistaa ne, eikä odottaa, että vastapuoli tekee sen puolestasi. Jos jotakuta ei haittaa joku yksittäinen listoilla roikkuva match tai hiipunut keskustelu, ja jos hän sen vuoksi antaa matchin olla, niin se on hänen tapansa toimia. Ei kannata valtavasti harmistua muiden Tinder-käyttäytymisestä, kun ei siihen voi kuitenkaan vaikuttaa.

Sitten taas jos oma tykkäykseni on match - noh, riippuu tilanteesta. Jos se match on oikeasti kiinnostava eikä vain joku "en oo ihan varma tästä, mutta on tässä jotain mahdollisesti kiinnostavaa", niin kyllä silloin varmaan laitan jonkun viestin, jos ei toinen ehdi ensin. Mutta en laita sitä välttämättä heti. Saatan haluta vähän miettiä, miten aloitan keskustelun, koska en kuitenkaan heittele mitään "moi mitä kuuluu" -tyyppisiä aloituksia. Sitten taas, jos on kyse sellaisesta "ihan kivasta" matchista, jonka kohdalla olen ollutkin kiikun kaakun, laitanko oikealle vai vasemmalle, silloin saatan tehdä pohdinnan nyt uudestaan, että kiinnostaako tyyppi vai ei. Usein tulen siihen tulokseen, että ei sittenkään - pitäisi ehkä oppia, että jos on yhtään kahden vaiheilla, on vastaus todennäköisesti "ei". Silloin jätätn roikkumaan.  Vahinkomatchit poistan kyllä heti - siis jos on vahingossa swaipannut oikealle, vaikkei ollut tarkoitus.

Selvensikö tämä?

Vierailija
73/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa tosi rasittavalta. Se match ei ole ensinnäkään mikään sitoumus keskusteluun. Toisekseen Tinder on täynnä botteja, ja miehiä esittämässä naista. Jossain oli arvio että näitä "ei oikeita naisia" on luokkaa jopa 30-50% naisprofiileista. Lisäksi joku voi käyttää sovellusta harvoin, tai ehtii poistaa sen (muttei älyä poistaa profiilia), tai ihan vaan ohjelmassa on bugi eikä viestit mene perille. Viimeiseksi, miehet tekee ihan samaa, kyseessä ei ole sukupuolittunut ilmiö. 

Ei anna kovin normaalia kuvaa apsta jos tämä aiheuttaa noin suuria tunteita. Pitäiskö sun vähän rauhoittua, ei ole tervettä olla noin suuttunut tällaisesta pikkuasiasta... 

Vierailija
74/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa tosi rasittavalta. Se match ei ole ensinnäkään mikään sitoumus keskusteluun. Toisekseen Tinder on täynnä botteja, ja miehiä esittämässä naista. Jossain oli arvio että näitä "ei oikeita naisia" on luokkaa jopa 30-50% naisprofiileista. Lisäksi joku voi käyttää sovellusta harvoin, tai ehtii poistaa sen (muttei älyä poistaa profiilia), tai ihan vaan ohjelmassa on bugi eikä viestit mene perille. Viimeiseksi, miehet tekee ihan samaa, kyseessä ei ole sukupuolittunut ilmiö. 

Ei anna kovin normaalia kuvaa apsta jos tämä aiheuttaa noin suuria tunteita. Pitäiskö sun vähän rauhoittua, ei ole tervettä olla noin suuttunut tällaisesta pikkuasiasta... 

Miehet todella tekee tuota samaa. Oma kokemukseni viimeksi Tinderissä - neljä matchia (miehiä siis) joista kaksi aloitti keskustelun, kaksi jäivät mykiksi matcheiksi. FB Datingin puolella oli kolme mykkää matchia ja siinä se.

Matchien vähäinen määrä selittyi silläkin, että laitoin todella harvan oikealle. Olin Tinderissä viikon ja poistuin, FB Datingissä roikuin muutaman kuukauden ja kävin lopulta lähinnä tsekkaamassa itsestäni kiinnostuneet. Ei ollut kovin suurta motivaatiota sittenkään deittailuun tällä kertaa - toki, jos joku oikeanlainen olisi osunut kohdalle, olisin sen kortin katsonut ja varmasti silloin into olisi löytynyt.

Vierailija
75/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet toimii Tinderissä niin, että.tykkää kaikista ja yrittävät saada mahdollisimman monta mätsiä ja "jotain juttua" mahdollisimman monen naisen kanssa, jotta on varapenkillä haaremia, mistä valkata. Oikeasti ne yrittää kaikki sitä nuorinta ja kauneinta, ja siirtyvät sitten vanhempiin ja rumempiin, jos sen kauneimman kanssa ei onnistu. Kyllähän se vtuttaa miehiä, kun he huomaavat Tinderissä, että he eivät olekaan statukseltaan ylempiä,kuin naiset, kuten heille on koko elämä.uskoteltu, vaan parisuhde-ja seksiasioissa nainen vie, ja mies vikisee. 

Miksi minulla on sitten paljon naisia tuolla jotka haluaisivat kanssani seksiä. Aina pitkänkin ajan päästä laittavat viestejä että nähtäiskö. Ei minulla ole mikään tarve heitä nähdä. Näen aina sitä joka parhaiten onnistuu vikittelemään mua ja saattaa mulla olla täällä oma kodin hengetärkin vaikka panoille oon sinkku mies. Aina kun jaksaa ja kiinnostaa niin voi käydä nuolaisemassa vierasta pimppiä. Kyllä mua ei naiset vie, heti jos huomaan että edes yrittää niin jää kyllä kyydistä. 

Vierailija
76/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulla on sitten paljon naisia tuolla jotka haluaisivat kanssani seksiä. Aina pitkänkin ajan päästä laittavat viestejä että nähtäiskö. Ei minulla ole mikään tarve heitä nähdä. Näen aina sitä joka parhaiten onnistuu vikittelemään mua ja saattaa mulla olla täällä oma kodin hengetärkin vaikka panoille oon sinkku mies. Aina ku

En nyt ihan tajua pointtiasi. Jos naiset etsivät seksiä ja teillä joku pano on, eikös tuo silloin mennyt kummankin kannalta kuten pitääkin? En usko, että siinä naiset yrittävätkään mitenkään "viedä" sua, vaan he haluavat seksiä, ja kun sinäkin kerran haluat, niin tuohan on sitten ihan hyvä juttu. Sitten jos joku kysyy tapaamista, mutta sinua ei kiinnosta, teet just oikein kun sanot "ei". Tuohan on ihan selkeää - esitetään kysymys ja annetaan vastaus, ei tuossa mitään epäselvää ole.

Vierailija
77/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hae miestä kun sulla on noin vaikeaa naisten kanssa, että sivukaupalla uliset. 

Vauvapalstalla uliseva mies on ick!