Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi mätsäät, mutta et juttele?

Vierailija
08.04.2025 |

Kysymys naisille. Mikä idea on tinderissä tykkäillä ja kun tulee mätsi niin olla vain hiljaa tai laittaa että moikka, mutta kun siihen vastaa niin olla vain hiljaa? Ihan ku niitä mätsejä kerättäis jonoon odottamaan että kun edellisen kanssa juttu loppuun niin on uusi taas jonka kanssa yrittää pelastaa tylsä päivä. Tässä itte ja muutaman kaverin kanssa on tultu siihen tulokseen että 2-3 päivää voi odottaa, mutta sitten on syytäkin poistaa mätsi, koska eihän sitä kiinnostusta kuitenkaan ollut. Huomasin että mulla oli yli 50 mätsiä ja muutamien kanssa juttua, loput eivät itse laittaneet mitään, eivätkä vastanneet mitään jos jotain kysyi. Sitten kuitenkin hyvin moni jonka kanssa juttelee, ovat sitä mieltä että ei niitä miehiä löydy ku moni vain katoaakin yhtäkkiä. M39

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan aloita keskustelua!

Joskus tota harrastin, kun ajattelin, että on hyvä olla aktiivinen, mutta huomasin nopeasti, ettei näitä miehiä kiinnostanut ollenkaan. Ihan on miesten oma vika, kun laitatte tykkäyksen ihan kaikille.

Vierailija
22/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää deittisovelluksia vain egoboostauksena.

Ne tyypit joilla on siellä 9999 tykkäystä korkeintaan juttelevat joillekin top 0,01% panomiehille.

Ha... Tinderissä se 99+ merkki tulee ja pysyy siellä. Lopulta käy niin että kaikki 160km säteeltä on käyty läpi ja edelleen on se 99+ eihän se kerro mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tota harrastin, kun ajattelin, että on hyvä olla aktiivinen, mutta huomasin nopeasti, ettei näitä miehiä kiinnostanut ollenkaan. Ihan on miesten oma vika, kun laitatte tykkäyksen ihan kaikille.

Olet väärässä. Yli puolet naisista menee vasempaan. Ap

24/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee samaa. Ja tosi moni laittaa "jutteluun" ihan minimivaivan, tekee siitä suorastaan hampaidenkiskontaa, ja sitten kun lakkaat yrittämästä saada tolkullista keskustelua niin pommitellaan "Miksei susta kuulu??" -viesteillä.

Se keskustelutaito, se on todella olennaista. Ei olla missään yläasteen hissantunnilla vaihtelemassa yhden sanan viestilappuja ihastuksen kanssa ja se on sitten se suhde. Enkä tajua niitäkään jotka vain odottaa että se prinssi tai prinsessa tulisi poimimaan, kuin jonkun valtavan arvokkaan kukkasen, ja sitten vetää herneet nenään jos ei heti tulla. Kaikki ei edes seuraa sovellusta aktiivisesti jotta tietäisivät sinun siellä nyt odottelevan ekaa viestiä. Jos aikuisena haluaa tutustua ihmisiin niin TEE NIIN.

Itse poistin koko piipertäjien tykkäyssovelluksen.

Vierailija
25/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottaa niin tosissaan jonkun naamantykkäyssovelluksen, ettei siellä voi naiset edes olla. "SINÄ LAITOIT SYDÄMEN PAKKO JUTELLA PÄIVÄN SISÄÄN MIKSET RAKASTU MINUN KALANKUVAANI"

Poista ne mätsit jos niistä ei tule mitään, ei ketään kiinnosta.

Ah, eli on totta, että useimmat naiset eivät ole edes hakemassa seuraa sovelluksista, vaan pönkittämässä sitä jo ilmalaivan kokoista egoa? Mutta eihän naiset ole miesten huomion perään...

Vierailija
26/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matchaan ja ghoustaan koska mä voin. T Ankkahuuli 46761

Vierailija
27/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt omalla kohdallani:

On jo ehtinyt muista matcheista löytyä joku, joka vaikuttaa erityisen potentiaaliselta, tai sitten vaan muut matchit sen verran kiinnostavampia

Match vaikutti kyllä kiinnostavalta, mutta sittemmin tullut toisiin ajatuksiin

Niin ja itse en vastaa pelkkiin moikkauksiin

Joidenkin kohdalla kyse on siitäkin, että on swaipattu oikealle vain algoritmin takia - jos laittaa koko ajan "kaikki" vasemmalle, Tinderin algoritmi rankaisee ja lakkaa näyttämästä omaa profiilia muille. Näin ollen vaikka vain muutama olisi ollut oikeasti kiinnostava, on pitänyt laittaa oikealle muitakin

Vierailija
28/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti jäljelle jää valtava määrä hutilyöntejä. Vasempaan pitäisi mennä vähintään 90 %.

Vierailija
29/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse aloita keskustelua, miksi se on vain naisen tehtävä?? 

Onko joku nainen aloittanut keskustelun deittisovelluksessa?

Vierailija
30/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta valtaosa miehistä toimii toisin kuin sinä. Valtaosa swaippaa melkein kaikki oikealle. Sen huomaa siitäkin, kun liittyy Tinderiin, ja alle puolessa tunnissa itselle on tullut se 99+ tykkäystä, vaikka olen melkein 50. Ei todellakaan kukaan nainen kuvittele, että ne kaikki tykkääjät ovat oikeasti kiinnostuneita.

Vierailija
31/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran itsekin tälle ja tuolle "en vastaa moikkauksiin". Miehen pitää tehdä hirveät sirkustemput ja VIIHDYTTÄÄ heti ensimmäisestä sanasta asti ja nainen vastaa sitten jollain ah, niin originellilla "mitä teet työksesi?" tai "ai jaa", jos katsoo tarpeelliseksi. 

Vierailija
32/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun itse olin tinderissä, niin tuntu, että miehet tykkää kaikista. Tällöin jokainen, josta itse tykkäsin, oli mätsi. Silloin niitä tosiaankin oli monta jonossa. Jotta rupesin oikeasti jonkun kanssa juttelemaan, vaati se sen, että mies herätti jo ensimmäisissä viesteissä mun mielenkiinnon jotenkin.. loput valitettavasti jäi roikkumaan, kun ei nyt kuitenkaan koko päivää ehdi siellä itsekään olemaan..

Tämä varmasti siksi että sulla ei ollut minkäänlaista bioo itsestäs... Sellaiset menee helposti joko vasempaan tai sitten pelkästään sen takia oikeelle että olishan se kiva vähän tietää mitä etsii... Sinähän olet tehnyt juuri harmillisesti väärin koska on tullut mätsi ja olet silti kääntänyt uuden kortin ja mätsi on unohtunut. Mistä sä silloin tiedät minkälainen mies se mätsi oli? Kun yllättävän usein on kuitenkin niin että ei välttämättä heti oo se

Olen eri, mutta itse laitan kaikki tektittömät vasemmalle. Minua ei vaan kiinnosta alkaa viestitellä tyypin kanssa, josta ei tiedä mitään, kun 99,99% todennäköisyydellä tekstitön ei ole yhtään oikeanlainen eikä samanhenkinen kanssani (nimittäin oikeanlainen ja kanssani samanhenkinen ihminen kirjoittaisi sen profiilitekstin). Niin ja kuvien perusteella en swaippaa oikealle ketään, vaan pitää olla kiinnostava profiiliteksti.

N47

Vierailija
33/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstittömyys on ongelma ja sitten kun kysyy täällä, minkälainen on hyvä avaus, vastaus on "kysy jotain", eli olisi sama vaikka profiili olisi tekstitön. Mutta tämä siis pätee naisten kohdalla. Miehellä kannattaa olla vähintään koulutus ja työ mainittu, sillä jos nainen vaivautuu jotain sanomaan, tulee jompikumpi noista olemaan ensimmäisten kysymysten joukossa, vaikkei naisia nämä asiat kuulemma kiinnosta, vaan se, että on käytöstavat. 

Vierailija
34/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran itsekin tälle ja tuolle "en vastaa moikkauksiin". Miehen pitää tehdä hirveät sirkustemput ja VIIHDYTTÄÄ heti ensimmäisestä sanasta asti ja nainen vastaa sitten jollain ah, niin originellilla "mitä teet työksesi?" tai "ai jaa", jos katsoo tarpeelliseksi. 

Siinähän naurat. Minulle on laitettu ihan kivoja aloituksia, joissa on kysytty tai kommentoitu jotain profiilitekstiini ja yhteisiin kiinnostuksenkohteisiin liittyvää, ja keskustelu on lähtenyt niistä hyvin liikkeelle. Jos joku vastaa "ai jaa" häntä ei selkeästi kiinnosta, ja sellaisen kanssa ei kannata jatkaa viestittelyä. Jos koette sirkustempuksi sen, että kirjoittaa jotain, mikä on selvästi suunnattu juuri sille ihmiselle, niin sitten teidän ei kannata tehdä näin - jos haluatte Tinderissä vain moikkailla ja laittaa samat viestit kaikille, niin tehkää toki niin! 

Vierailija
35/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän naurat. Minulle on laitettu ihan kivoja aloituksia, joissa on kysytty tai kommentoitu jotain profiilitekstiini ja yhteisiin kiinnostuksenkohteisiin liittyvää, ja keskustelu on lähtenyt niistä hyvin liikkeelle. Jos joku vastaa "ai jaa" häntä ei selkeästi kiinnosta, ja sellaisen kanssa ei kannata jatkaa viestittelyä. Jos koette sirk

En tiedä, minua on ainakin opetettu tervehtimään ja kiittämään ihmisiä, ymmärrän kyllä, ettei kaikkia. Ei siinä, eipä ole sovelluksia tarvinnut onneksi käyttää. 

Vierailija
36/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstittömyys on ongelma ja sitten kun kysyy täällä, minkälainen on hyvä avaus, vastaus on "kysy jotain", eli olisi sama vaikka profiili olisi tekstitön. Mutta tämä siis pätee naisten kohdalla. Miehellä kannattaa olla vähintään koulutus ja työ mainittu, sillä jos nainen vaivautuu jotain sanomaan, tulee jompikumpi noista olemaan ensimmäisten kysymysten joukossa, vaikkei naisia nämä asiat kuulemma kiinnosta, vaan se, että on käytöstavat. 

Miten niin olisi sama, vaikka profiili olisi tekstitön? Eihän ole. Kun profiilissa on teksti, saa siitä heti tietoa toisesta ja voi päätellä, onko tämä yhtään samanhenkinen mitä itse. Ja jos on jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita, voi aloittaa keskustelun vaikka kysymällä jotain niihin liittyvää. Esimerkiksi mun profiilista käy ilmi, että kirjallisuus (ja muutenkin kulttuuri) on minulle sydämen asia, ja valtaosan kanssa keskustelu alkoi jollain tähän liittyvällä. Kun sama asia kiinnostaa toistakin, pääsee tuosta hyvin liikkeelle.

Vierailija
37/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen nauttii loputtomasti huomiosta ja on kiva olla iso lauma miehiä ikäänkuin jonossa, josta arvon prinsessa voi valikoida vain mieluiset ja parhaat.

Mutta eihän tämä onnistu näin... Silloinhan nainen saa syyttää vain itseään siitä että ei löydy miestä. Oli kivannäköinen, mutta ei ottanut selvää mitä siellä sisimmässä on... Minulla on miehenkin kysyntää, nopeasti on naisia mistä valita ja mihin lähtöön vain, mutta poistoon menee aika nopeasti. Ap

Miten niin ei löydy miestä? Selvästi löytyi. Se et ole sinä. Get over it!

Kun naisilta kysyy onko tullut treffejä tai paljon mätsejä nii vastauksista selviää että ei oikein ole niitä kiinnostavia ja niistäkin monet ei juttele tai katoaa vain. Herää kysymys että

Miksi sama ei päde sinuun?

Tosi selvä "pata kattilaa soimaa" tapaus. 

Vierailija
38/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen nauttii loputtomasti huomiosta ja on kiva olla iso lauma miehiä ikäänkuin jonossa, josta arvon prinsessa voi valikoida vain mieluiset ja parhaat.

Mutta eihän tämä onnistu näin... Silloinhan nainen saa syyttää vain itseään siitä että ei löydy miestä. Oli kivannäköinen, mutta ei ottanut selvää mitä siellä sisimmässä on... Minulla on miehenkin kysyntää, nopeasti on naisia mistä valita ja mihin lähtöön vain, mutta poistoon menee aika nopeasti. Ap

Kuulostaa siltä, että keskityt vääriin asioihin. Jos kerran sinulle tulee paljon matcheja ja saat helposti naisia, miksi jäät miettimään ja harmistumaan joistaan mykistä matcheista? Keskity olennaiseen eli niihin, joiden kanssa syntyy keskustelu ja etenkin sellaisiin, joiden kanssa juttu etenee. Olen itse nainen, ja kyllä minullekin tulee matchiksi miehiä, jotka eivät aloita keskustelua. En ajattele heistä mitään - en myöskään mitään negatiivista, koska kyllä he ihan kivoilta ja fiksuilta miehiltä vaikuttavat, mutta ymmärrän myös, että joskus voi olla jokin syy, että sittenkään ei kiinnosta NIIN paljon, vaikka onkin swaipannut oikealle.

Vierailija
39/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluaisit vaan alistaa sitä.

Vierailija
40/77 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei löydy miestä? Selvästi löytyi. Se et ole sinä. Get over it!

Kun naisilta kysyy onko tullut treffejä tai paljon mätsejä nii vastauksista selviää että ei oikein ole niitä kiinnostavia ja niistäkin monet ei juttele tai katoaa vain. Herää kysymys että

Tosi outoa kysyä tuollaista joltain matchilta. Mitä tuohon edes voi vastata? Jos nainen vastaisi, että "joo tosi paljon on matcheja ja paljon on tullut käytyä treffeillä", niin miellyttäisikö tämä vastaus sinua? Ei tuohon oikein voi vastata muuten kuin epämääräisesti jotain, että "ei ole vielä oikeaa tyyppiä osunut kohdalle". Sitten sekin tulkitaan niin, että "kukaan ei kelpaa". Mikä on aivan älytöntä, koska jos oikea ihminen olisi kohdalle, teillä ei olisi matchia eikä sinulla mahdollisuutta. En ihmettele, että naisten mielenkiinto katoaa tuollaisen kysymyksen jälkeen - tulee tuosta niin omituiset vibat, just joku palstamies-vaikutelma. Kuulostaa sosiaalisesti osaamattomalta myös.