Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele oikeasti toimivaa puutarhapumppua

Vierailija
08.04.2025 |

Heti kun pitäisi pestä autoa mökillä niin kiva huomata että puutarhapumppu on sanonut itsensä irti. Onko joku oikeasti löytänyt pumpun, joka toimii vuodesta toiseen ilman jatkuvaa säätöä ja vikojen korjailua?

Kaikki vinkit otetaan vastaan 🙏

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot talveksi jättänyt sen 150 euron halpispumpun ulos niin ei ihme ettei kestä kuin yhden kesän. Sitten vollotetaan foorumilla kun auto jää pesemättä mökillä.

 

Ei sillä oo väliä onko halpis vai ei. Pakkanen rikkoo kalliinkin pumpun siinä missä halvankin. Kannattaa jättää se pumppu kaivoon veden alle. Yleensä kaivot ei jäädy.

Vierailija
122/155 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhöt vauhdissa :(

Grundfosin pumput on erittäin kestäviä. Esim. JP5. Talvella säilytys lämpimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
124/155 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi.

Vierailija
125/155 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hörhöt vauhdissa :(

Grundfosin pumput on erittäin kestäviä. Esim. JP5. Talvella säilytys lämpimässä.

Minulla käytössä Lohjan Isku-Jet 2R, ollut jo 40 vuotta ja aina pyörii. Todella korkealaatuisia pumppuja nuo Lohjan pumput ja vesiautomaatit. Tosin ei halpoja. Vieläkin em. valmistuksessa ja varaosiakin saisi, jos tarvitsisi.

 

Vierailija
126/155 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Missä maailmassa sä nyt elät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/155 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan, eikö niin?

Vierailija
128/155 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi kädessä ei tarvitse katsoa ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/155 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Motonetista ostettu Einhell, maksoi 99€.

Lupaa nostaa veden 7 m:stä. Itse tyhjennän tuolla kellaria, muun muassa.

Hyvin toimii ja on toiminut jo vuosia.

Tärkeää on tyhjentää täysin vedestä talveksi, niin kestää säilytyksen kylmässä ulkovarastossa.

Vierailija
130/155 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Gern puutarhapumppu. Ostin aikoinaan alesta n.30 eurolla. Talvet sisällä.Kestänyt kohta parikymmentä vuotta.

Näin halvalla ei pumppuja enää saakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/155 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti motonetin sellainen halpis teräspumppu seitsemän vuotta hulevesikaivossa. Oli siellä talvetkin vedessä. Toki se vesi ei jäätynyt.

Vierailija
132/155 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajusit, että olin sarkastinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/155 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vesilaitteet tulee säilyttää talvisin lämpimässä juuri sen vuoksi ettei ne rikkoudu.

Riittää että ne tyhjennetään. 

Vierailija
134/155 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tavallaan ymmärrän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/155 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tl;dr

Vierailija
136/155 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornit esille

Vierailija
137/155 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistyi 80-luvulla Suomessa.

Vierailija
138/155 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Vierailija
139/155 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tärkeä seikka etenkin niille jotka joutuu keräämään koiriensa kakat

Vierailija
140/155 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan, eikö niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi