Paino jumittaa sataan kiloon, tosi hitaasti suostuu menemään alle sen, miksi kroppa stoppailee?
En luovuta tietenkään mutta tämä nyt on joku luku jonka alle kroppa jumittelee. Muut ovat lähteneet helposti. Joka aamu käyn vaa'alla ja oikein odotan kun paino on kaksinumeroinen. No, onneksi on vain parisataa grammaa siihen enää mutta kyllä on ollut huvittavaa miten ei meinaa muka sen alle mennä.
Syön ja liikun oikein ja etenen hyvin mutta vähän meinaa kroppa vängätä vastaan.
Kommentit (14)
Onhan hyvät rasvat käytössä? Rasva palaa rasvalla. Toki makrot kokonaisuudessaan pitää olla balanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hyvät rasvat käytössä? Rasva palaa rasvalla. Toki makrot kokonaisuudessaan pitää olla balanssissa.
No joo ei minulla ole mitään rasvakammoa. Syön pari kertaa päivässä kunnon aterian. Paljon kasviksia ja proteiinia, kunnon ruokaa, ei mitään kevyttä ja rasvatonta joka ei pidä nälkää vaan ihan eläinrasvaa, voita, oliiviöljyä jne. Nälkä lähtee ja pitää eikä mielihalut kiusaa. Paino on lähti laskuun todella nopeasti. Ap
Kannattaa myös ottaa kuvia ja välillä vertailla vaikka kuukauden takaisiin. Mittaukset myös käyttöön. Paino ei aina ole ainoa asia jota kannattaa tuijottaa nähdäkseen edistymistä. :)
Mun piti laihduttaessa laittaa vaaka piirongin alle häpeämään silloin kun paino jumitti 87kg:ssa. Millään ei meinannut mennä alle, ja lopulta se alkoi ahdistaa. Seuraavan kerran kun kaivoin vaa'an esiin, lukema oli 72kg, mutta aika monta viikkoa mokoma vimpain sai olla jäähyllä. :)
Penny Lame kirjoitti:
Mun piti laihduttaessa laittaa vaaka piirongin alle häpeämään silloin kun paino jumitti 87kg:ssa. Millään ei meinannut mennä alle, ja lopulta se alkoi ahdistaa. Seuraavan kerran kun kaivoin vaa'an esiin, lukema oli 72kg, mutta aika monta viikkoa mokoma vimpain sai olla jäähyllä. :)
Vau, upeaa. Onnea! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ei minulla ole mitään rasvakammoa. Syön pari kertaa päivässä kunnon aterian. Paljon kasviksia ja proteiinia, kunnon ruokaa, ei mitään kevyttä ja rasvatonta joka ei pidä nälkää vaan ihan eläinrasvaa, voita, oliiviöljyä jne. Nälkä lähtee ja pitää eikä mielihalut kiusaa. Paino on lähti laskuun todella nopeasti. Ap
Mun rasvat koostuu pellavasiemenrouheesta, siemenet, pähkinät, rypsiöljy, voita puuroon, maitotuotteet rasvattomia, juustot 5-10%. Kevyt kerma 10%. Leivontaan käytän voita ja margariinia, leivälle becel 38%. Pastat, riisi, leivät täysjyvää. Vehnää en leivässä syö. Kasvikset, hedelmät, marjat käytössä. Punaista lihaa syön korkeintaan kerran viikossa. Vähärasvaiset lihat käytössä kork. 10%, mieluummin alle, lohta syön 2x viikossa. Laihtunut vuodessa n.15 kg, vielä 5kg ja tavoite saavutettu. Liikuntaa työmatkat kävellen. Vapaalla kävelylenkit. Olen pullahiiri, en kuitenkaan joka päivä syö. Karkkia, suklaata en syö ollenkaan, limukka ja mehu ei kuuluu juomiin vain vesi ja kahvi/tee. Miehen korkea kolesteroli pitää minun kolesteroli arvot tällä ruokavaliolla lääkkeettömänä.
Vierailija kirjoitti:
Penny Lame kirjoitti:
Vau, upeaa. Onnea! Ap
Kiitos! Toivotan sulle hurjasti tsemppiä, saat olla ylpeä kun olet savottaan ryhtynyt ja työtä jo noin paljon tehnyt! Uskon että paino menee toivottuun suuntaan, ja muista että jo se hyvä olo on plussaa. :)
Penny Lame kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penny Lame kirjoitti:
Vau, upeaa. Onnea! Ap
Kiitos! Toivotan sulle hurjasti tsemppiä, saat olla ylpeä kun olet savottaan ryhtynyt ja työtä jo noin paljon tehnyt! Uskon että paino menee toivottuun suuntaan, ja muista että jo se hyvä olo on plussaa. :)
Kiitos paljon! Olen toki ja tämä on niin ihanaa. On ihanaa liikkua ja olla energisempi. Nautin matkasta eikä ole mitään syytä palata entiseen. Ap
Rasvassa on 6000kcal. Riippuen paljon sulla on kalorivajausta niin voi mennä pitkäänkin että kilon saat pudotettua.
Oho! Kokeilin ihan huvikseni erästä kevät takkiani joka ei kyllä mennyt kyllä päälle eikä kiinni sitten millään vielä pari kuukautta sitten. Jäi siis jo käsivarsistani niin pieneksi että ei mitään mahdollisuutta saada kiinni. No nyt!!!! Meni oikein hyvin kiinni. Vau! Käsivarsista vielä vähän tiukka mutta siis menee jo päälle vaikka aiemmin ei tosiaan mitenkään. Tällaiset jutut ovat ihania ja mahtavia hetkiä. :) Ap
Ihan normaalia. Kroppa totuttelee uuteen ja välillä jumittaa ja taas laskee ykskaks enemmänkin. Sitkeästi vain eteenpäin.