Olisitko mieluummin seksikäs paskiainen vai hyvä tyyppi?
Tämä on nyt teoreettinen kysymys jonka tarkoitus ei ole kuvata todellista maailmaa eikä todellisia vaihtoehtoja. Annan kaksi liioiteltua vaihtoehtoa, joihin molempiin liittyy ikävä kompromissi. Kumman valitsisit?
1. Olet seksikäs tyyppi, jolla on paljon vientiä. Jokseenkin kaikki sinuun tutustuneet ihmiset pitävät sinua epäluotettavana paskiaisena.
2. Olet kiva tyyppi, johon luotetaan ja jonka seurassa viihdytään. Sinua ei kuitenkaan pidetä seksuaalisesti kiinnostavana.
(3.) En ymmärrä kysymystä eikä minulla ole kykyä tehdä kompromisseja edes leikkimielellä. Vastaan, että haluan olla kiva seksikäs tyyppi.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Olen kiva tyyppi. Seksiä saan tosi harvoin, silloin yleensä nainenkin on 'kiva tyyppi', ei mikään munahaukka. Mutta kahden kesken hänestä kuoriutuu femme fatale.
Loistavaa. Kumpi vaihtoehdoista olisit, jos saisit vapaasti valita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiva tyyppi. Seksiä saan tosi harvoin, silloin yleensä nainenkin on 'kiva tyyppi', ei mikään munahaukka. Mutta kahden kesken hänestä kuoriutuu femme fatale.
Loistavaa. Kumpi vaihtoehdoista olisit, jos saisit vapaasti valita?
Enpä usko, vaihtaisin nykyistä imagoani. En halua olla paskiainen. Seksissä ei minulle määrä korvaa laatua.
1.
Olen oikeastikin paskiainen ja kyllä nussin paljon
Vierailija kirjoitti:
1.
Olen oikeastikin paskiainen ja kyllä nussin paljon
Harvinaislaatuista, että ihminen myöntää/kokee olevansa paskiainen. Pisteet siitä.
Miten paskiaisuutesi ilmenee?
Minkälainen paskiainen on niin utelias, että kyselee tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen paskiainen on niin utelias, että kyselee tällaisia?
Kuinka? Ei kai tämä nyt mitään poikkeuksellista uteliaisuutta vaadi? Mielestäni ihan tavanomaisen uteliaisuuden piiriin menevä kysymys keskustelunaiheen sisältä.
Tuohon, että minkälainen paskiainen on vaikeahkoa vastata ilman pitkää sepustusta, jos ei ole tarkentavia kysymyksiä.
Vastatakseni kuitenkin jotain, voin kertoa olevani keski-ikäinen mies, perheellinen, enkä omasta mielestäni edes ole paskiainen.
Olen seksikäs, kiva ja luotettava tyyppi, joten en ymmärrä kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt.
Pitääkö mun ruveta k*sipääksi että olen vähemmän järkyttävä?
1. koska se on jo tuttua ja totta joiltain osin, tämä vaihtoehto vaan vielä tekisi minusta seksikkäänkin eikä vain karismaattista kuten nyt. En osaisi elää mukavana ja viehättävyydestä on toistaiseksi ollut hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt.
Ei sinun tarvitse ryhtyä miksikään. Olet vapaa ihminen.
Olisi kuitenkin kiinnostavampaa kuulla kumman vaihtoehdon valitsisit, jos sinun olisi pakko tehdä kompromissi.
1.
Kakkosen valinneita naiset kutsuvat inceleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt.
Olisi kuitenkin kiinnostavampaa kuulla kumman vaihtoehdon valitsisit, jos sinun olisi pakko tehdä kompromissi.
Mun ei tarvi tyytyä kompromissiin.
"Hyvät" tyypit useimmiten esittävät rentoa ja hauskaa jäbää, mutta todellisuudessa ovat kusipäiden huippuluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen järkyttynyt.
Mun ei tarvi tyytyä kompromissiin.
Eipä sitten muuta kuin kiitoksia osallistumisestasi keskusteluun.