Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisten vanhempi, oletko tyytyväinen, ettei sinulla ole enää koululaisia?

Vierailija
07.04.2025 |

Tarkoitan sitä, että koulumaailma on nykyisin niin hirveä ja oppimista yritetään uusin, huonoin keinoin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Luojalle kiitos siitä

Vierailija
2/5 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se aika rumba. Mut aikuisetkin lapset molemmat opiskelee nyt yliopistossa, josta olen iloinen. Olisihan niitä lapsia voinut olla enemmänkin.

Vierailija
4/5 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuolta kannalta ajatellut, mutta olenhan minä muuten onnellinen, että oma lapsi on jo aikuinen. Tosin tämä oma lapsi kouluttautuu parhaillaan opettajaksi, joten toivottavasti on jatkossa tekemässä koulumaailmasta parempaa.

Vierailija
5/5 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se aika rumba. Mut aikuisetkin lapset molemmat opiskelee nyt yliopistossa, josta olen iloinen. Olisihan niitä lapsia voinut olla enemmänkin.

Sama täällä. Aika aikansa kutakin. On ollut ilo ja siunaus nähdä, kuinka aikuistuivat tasapainoisiksi, fiksuiksi ja itsenäisiksi nuoriksi aikuisiksi. Kumpainenkin jatkoi yliopistoon hyvin erilaisille aloille.  Vävykandidaateista on tullut bonuslapsia.

Ei kyllä naurata tämän päivän isojen peruskoulujen haasteet, olipa kyse inkluusiosta, työrauhasta, oppimateriaalista saati uusien koulujen avoimista ja meluisista oppimisympäristöistä. Eniten surettaa lasten ja nuorten psyykkisten ongelmien merkittävä kasvu.